## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Caroline

Nee Monique, op dit moment nog geen serieuse gegadigden.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

gefeliciteerd met het tweede donsje, jammer van dat 3e eitje en spijtig voor Anke :(

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...wat jammer nou dat Henkie het niet heeft gehaald en vastzat ! Blijkbaar heeft het lot het zo gewild en niemand kan daar iets aan doen he !
O  nog een Wittmaskertje .. rust maar zacht lief klein donsje van Perl en Eros !!!  Veel sterkte meid !! Ook voor Sanne en de andere kinsjes die zo meeleefden he ! Grtjs Ann

Monky

Ik zit net te denken....

Als Perle de zus is van Zowie... en zij heeft nu 2 kereltjes gekregen... dat betekent dan dat Zowie oom is geworden  :D Hij heeft 2 neefjes  ;D
Gaaf!!!

Perle krijgt een dikke knuf van haar broertje Zowie  :-*

Groetjes,
Monky

Caroline

Klopt Monique .... Zowie is oom geworden.  :D

Perle is zijn oudere zusje (schelen 2 maandjes geloof ik  ;) ). Perele is uit het eerste nestje van Pablo & Coco, van 21 januari 2007 en Zowie is uit het tweede nest, als ik me niet vergis van 31 maart 2007.  :D

Iedereen bedankt voor het meeleven .... moeder en kind maken het goed .... ze heeft het nog niet gevoerd maar i.p. hoeft dit ook niet de eerst 24 uur.  ;)

Ik hou jullie op de hoogte .... zal poberen straks nog wat foto's te maken en plaatsen, tuurlijk ook van de grote luie lummels, die hadden al lang uit kunnen vliegen maar vinden het wel zo gezellig met zijn vijfjes in het blok.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met de twee donsjes... dusse... als ik het goed begrijp worden ze net zo mooi als Tibeau Tinco?

Enne... Monique... jouw Zowie is dan ook lekker de broer van mijn Lizzy die weer de zus is van Perle :P ;D ;D ;D
Wat een familie wat een familie... leuk hoor :D

Groetjes Manon

caro

Hoi Caroline,

Balen is dat, een dood donsje :'(. Dat is de minder leuke kant van deze hobby :-\.

Wel gefeliciteerd met de andere 2 donsjes.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

*~Jeanine~*

Echt super twee witte donsjes.
De tweede voor mij toch een beetje speciaal.

Je hebt hem namelijk genoemd naar mijn overleden broer Hugo

Ben benieuwd hoe ze er in hun verenpakje eruit komen te zien ;D

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik moest wel 8 pagina's terug en al die tijd heb ik in spanning gezeten over Henkie, helaas lees ik net dat Henkie het niet heeft overleefd  :'( :'(

Gelukkig zijn er wel 2 gezonde donsjes geboren en gelukkig weet je ook dat het niet aan de ouders heeft gelegen ! Jij hebt werkelijk je best gedaan en gedacht wat het beste was ....dat het zo gelopen is, is natuurlijk erg verdrietig maar je bent en blijft een toppertje !!

Gefeliciteerd meid en Sanne uiteraard ook  :-* :-*

Hier dus ook snel een reactie, want er zijn werkzaamheden en onderhoud aan de kabel hier, dus telkens doet of de telefoon het niet of het internet klapt eruit, maar hopelijk houd hij het nog even vol tot ik kan verzenden ! Wat een heerlijk donsjes zijn Harrie en Hugo, nogmaals proficiat hoor  :D

En met het 5 tal gaat het ook allemaal naar wens las ik, ... ik ben blij voor jou en voor de baasjes, super gewoon !! Gelukkig kan je nog even lekker van jouw kindjes genieten voor je ze weer af moet staan !!

Eigenlijk is het net als met kinderen,... je brengt ze voor een "ander" groot en uiteindelijk gaan ze hun eigen weg  ;) En dan hopen wij dat ze het geluk zullen vinden, thats nature !!

Dikke knuffel voor het 5 tal en de donsjes en natuurlijk voor Sanne, Sophy en de boys  :-* :-* :-*

Groetjes Karin

sandy

ik wilde je nog bedanken wat je voor angel hebt gedaan  :-[ :-[ :-[ :-[ ik zal het nooit vergeten

Caroline

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Kom ik net beneden na een heftig anderhalf uurtje, kids badderen, zalven enz. vind ik kleine Hugo dood onder zijn moeder ..... hij was ook zo ontzettend klein ik was er al bang voor.  :-\

Normaal zijn mijn donsjes 4 gram bij de geboorte, zo ook Harrie deze kleine was maar 3 gram en als hij wat bewoog zelfs af en toe maar 2 gram .... dit is echt heel erg klein.  :o Telkens als ma ging eten koelde hij zo erg af dat hij geen kracht meer had om te bedelen als ze terug kwam op te voeren, terwijl als ze op hem lag, dus lekker warm was en ik ging even kijken hij wel kon bedelde. Vanmiddag had hij nog steeds niks te eten gekregen, ik zag hem zwakker worden. Ik heb hem toen 0.1 ml pap gegeven en zijn kropje was eindelijk lekker gevuld, je zag hem op peppen .... ma ging daarna lekker op de donsjes zitten en hij was even later weer warm maar net was ze weer uit het blok om ....  >:( te wipwappen .... je zag het donsje weer in elkaar krimpen .... maar goed ...... wat ma allemaal doet als ik niet thuis ben weet ik ook niet, ik kan niet elke keer als ma is eten de kleine warm gaan houden dus ik besloot de ouders ook wat vertrouwen te schenken .... ze is dus inderdaad weer terug gegaan .... helaas is het voor kleine Hugo te laat geweest, hij was denk ik weer te koud geworden. Harrie koelt dan ook wel wat af maar .... die is toch 3 dagen ouder en was 4 gram bij de geboorte, die kan al meer tegen een stootje .... ik hoop dat hij het wel gaat redden .... meer dan hem in de gaten houden en af en toe mocht het nodig zijn een beetje bij pappen (wat ik hem tot nu toe nog niet heb gedaan) kan ik niet voor hem doen .... het klinkt misschien hard maar ik ga hem niet volledig handvoeren en onnatuurlijk warm houden .... ik heb te veel verhalen gelezen dat de jongen dan nog met een week of 2-3 ineens dood liggen, dit kan ik niet over mijn hartje verkrijgen. Jammer .... helaas ging mijn back-up koppel, Amor & Diégah iets te snel voor hun, die lummels zijn nu 4 weken, daar kan ik geen 1 dag oud donsje bij leggen.  :-\ Het was mijn eerste donsje wat dood ging, doet toch een beetje pijn.  :-\

Dus mijn hoop is toch gevestigd op de ouders, of eigenlijk mama Perle want pa doet niks.  >:( Als die kleintjes dan zo koud liggen te worden als ma eten is, wil ik hem wel met zijn poeperd op die jongen douwen.  ::)

Rust zacht, lieve Hugo.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Ach arme Hugo.
Hoe klein ze ook zijn: het doet toch zeer  :'(

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...jeetje ..is Hugo ook dood ? Dat zit  je
echt niet mee he deze keer ! Heel veel sterkte voor Hugo en
hopelijk is ie bij zijn broertje samen terug en heeft hij rust gevonden !
Ik krijg er echt kippevel aan , ik dacht ...lees ik dat goed ? Maar het was inderdaad zo ! Arm lief klein donsje ook !
Heel veel sterkte voor je en de kindjes hoor ! Grtjs Ann

Sally

Hallo Caroline,

wat vervelend allemaal zeg, donsje 2 die niet uitkomt. En donsje 3 was dan uitgekomen, maar heeft het niet gered. Hoe klein ze ook zijn, het doet altijd pijn...
Ik hoop dat het eerste donsje het gewoon haalt, en dat die sterk genoeg is.
Heel veel sterkte hiermee!

groetjes Sally

Annelies

Hoi Caroline

Balen joh groot of klein toch doet het pijn.

Succes en sterkte .

Groetjes Annelies