## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Caroline

nou, dat waren weer hele lange berichten die ik bij moest lezen zeg, maar erg leuk hoor!
Behalve dan natuurlijk van de waterpokken... Hopelijk trekt het snel weer helemaal weg en is er verder niemand besmet geraakt.

Wat super van je dat je Kouros zover hebt gekregen dat hij vrijwillig op je vinger bleef zitten! Wie weet wordt hij nog veel tammer. Ik vind het echt knap van je.

En wat een heerlijk voorproefje al zeg! Kijk al uit naar vanavond hoor!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Peggy

Ik loop gigantisch achter hier ( volgens mij )...straks eens even op mijn gemakske teruglezen.
Maar wat groeien ze weer hard zeg; je 5 gele donsjes enne hopelijk is gabber een pop...ik hoop het zo voor je.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

kimmie

Wat een lieve foto...!!
Gaaf hoor 5 knalgele kuifjes op een rij...

Ik kom vanavond zeker terug...
Groetjes Kim, Karel en Lady


Sally

Hallo Caroline,
wat leuk dat Kouros op je vinger hebt kunnen zetten. Heel flink van hem hoor.

En wat een leuk voorproefje van de foto's.
Je kleintjes zijn echt super mooi!.

Groetjes Sally

Caroline



Sorry  :-[ vanavond geen foto´s .... ik ben naar mijn schoonzusje, gezellig bijkletsen.  :D

Misschien later maar anders morgen.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*


Anke

Hoi Caroline,
Gelukkig heb je ook nog een leven naast het forum ;D ;D
Veel plezier met bijkletsen!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Wat gaaf dat je Kouros weer tam hebt gekregen.  ;D
Wat een beetje dwingen al niet kan doen.
Net als kids,moet je soms ook tot iets dwingen zodat ze het enge toch leuk gaan vinden.  ;) :D

De gele donsjes krijgen al prachtige kuifjes.  :-*
Ben benieuwd naar de foto's.
Volgens mij is er nu wel meer tezien.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...wat een leuke en hele mooie foto heb je weer gemaakt van je prachtige gele donsjes ! Ik kijk al uit naar vanavond  ?   HE DAT IS NU .!!  NOG NIKS  ;)
Grtjs Ann



*Petra*

Ach, wat een mooi rijtje van vijf alweer ..  :-*.
Fijne avond nog en tot gauw  ;).

Groetjes Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Dierenfreackske

Hoi hoi ...geef niks hoor , ik zie nu pas dat er geen foto's komen vanavond ...maar dat is niet erg , zolang ze we maar te zien krijgen natuurlijk he ! , hihi !
Hopelijk hebben jullie gezellig gekletst en bijgepraat !
Moet ook gebeuren natuurlijk he .
Slaapwel , grtjs Ann



Kaatje

Hoi Caroline,

Ook in jouw boekje liep ik weer erg achter, geen onwil ... absoluut niet maar die stomme lappenmand hè  ::)

Allereerst wil ik Sanne zeggen dat ik het verhaaltje en de foto's die jij voor haar geplaatst hebt geweldig vindt !! Wat leuk dat de kinderen tegenwoordig een medaille krijgen en zo'n mooie grote zwemdiploma ... die wordt vast ingelijst  ;)

Wat super knap van je zeg dat je Kouros ineens gepakt hebt om hem tam te maken, hoe gaat het nu met Kouros, vind je nog de tijd om met hem bezig te zijn, .... je bent maar erg druk met alles en ik neem dus echt mijn petje af !!

Vier heerlijke kids die alle aandacht krijgen, ... alle kleintjes die ook alle aandacht krijgen en echt opgroeien in een liefdevolle omgeving wat ook weer terug te lezen is bij de nieuwe baasjes .... En ze zijn ook allemaal zo ontzettend lief van karakter, .... wat heb je toch heerlijke mooie koppeltjes  :D

Ik hoop dus ook voor Anke dat er een albino popje bij zit, dat zou fantastisch voor jullie zijn, bij Anke leven ze in een paradijsje en dat is voor jou dus ook super om te weten !!

De kleintjes worden groot zeg en wat zien ze er stuk voor stuk schattig uit, ik ben dus echt benieuwd hoe ze er over 2 weken uitzien, ik vind die stekeltjes altijd zo ontzettend grappig ....

Zelf heb ik hier een hele mooie foto van de donsjes van Gerda en ik kijk er elke dag naar, zo schattig die stekeltjes ... als ik dan in de kooi kijk en zie hoe groot ze alweer zijn dan is dat bijna niet te bevatten, vooral niet als je het eitje ziet waar ze uit gekropen zijn  ;D

Ook hebben ze een super lief karakter en ze zijn alle drie ontzettend tam, ... en dan ook nog eens zo verschillend, terwijl het drie zusjes zijn, echt gaaf !!

Ik ben blij om te lezen dat het met Thomas goed gaat en de pukkeltjes aan het uitdrogen zijn, jij bent maar druk met alles en gelukkig ben jij ook weer opgeknapt ! Je bent geen supermen maar een superwoman lijkt het wel  ;)

En vandaag waarschijnlijk weer foto's .... ik kijk er al naar uit !!

Groetjes Karin




Caroline



Het voordeel van gisteren geen foto´s ...... vanavond dubbelop!!!!  :D Gaaf hè??


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sharon

Hoi Caroline

;D ;D ;D

Ik kijk er nu alweer naar uit!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1