## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Joepie ;D ;D ;D ;D

Hoi Caroline,

Nou jou boekje is ook niet meer bij te houden hoor. Wow wat gaat die hard.
Hele mooie groepsfoto's weer.

spannende tijden komen er aan.

Groetjes Anja

Peggy

Prachtige foto's,  ik kan niet anders zeggen maar dat kan ook niet anders met zo'n mooie valkjes!

Heerlijk dat Joepke zo lekker eggywijs is,  daar houd ik wel van. Lekker zijn vleugels andersom over elkaar doen;  das mijn vent  ;D ;D ;D
Trouwens een hele mooie foto !

En het klopt Lisa;  Joep lijkt op een lutino met donkere veertjes.  Hij is echter een hele superdesuper bonte geparelde man. Net als jullie Yeuntje (  heb ik het goed ) en onze dirk maar dan heel erg bont.
Hij is wel een knapperd hè  ;) ;D
Je mag hem best wel eens live komen bekijken bij mij hoor,  als hij hier is.

Caroline;  gefeliciteerd met het eerste eitje vh tweede nestje v Amor en Diegah.  Wat gaat dat snel zeg.  Ook al sta ik niet meer op de wachtlijst...ik blijf het volgen want ik vind dat zo leuk om te zien.
Leuke tijden hier  :D

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Silke *

Hoi Caroline,

Nouuu......ik had zo'n 8 pagina's in te halen  :o
Jullie zijn tetterkousen zeg  :P :P

(Een beetje laat, maarja..) Fijn dat J'adore is uitgevlogen! Ze zit met echt niet veel achterstand  :D
Ik vind trouwens dat je bijna geen verschil meer ziet tussen J'adore en de andere valkjes. Super hè   :)

Zeg.... GEFELICITEERD met je eitje van Amor & Diégah!
Nu maar afwachten  ;D ;D

Ook proficiat aan je ouders die 45 jaar getrouwd zijn.

Ik heb weer met zulke ogen  :o :o naar je foto's gekeken. Ik hoop dit jaar ook zulke mooie valkjes te kweken  ;D

Groetjes
Silke

Sharon

Hoi Caroline,
een eitje van Amor en Diégah weer, wat gaaf!! Echt super meid. Ik ben heel erg blij voor jou, en diegenen die deze rondje teleurgesteld moesten worden. Hopelijk komen er weer prachtige, gezonde jongen uit.
Gaat weer spannend worden.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

♥Debby♥

gefeliciteerd!! wat leuk zeg!!

stiekem hoopte ik op een eitje van Eros en Perlé... niet omdat ik op een wachtlijst staan ofzo maar ik hoop dat het met dit koppeltje wel goed gaat en dat zij hele mooie jongen gaan krijgen..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Hoi hoi, allemaal heel erg bedankt voor jullie enthousiaste reacties.  :-*

En inderdaad Amor & Diégah hebben net hun eerste eitje van de tweede ronde gelegd en voor degene die net naast het net viste .... nieuwe ronde nieuwe kansen.  :D

Tuurlijk had ik het wel een beetje verwacht .... ik zag ze al regelmatig wippen .... ook had ik van de week hun blok al lekker ontsmet maar zo snel .... nee, het was echt een verrassing.  :D

Ik heb net wel meteen Diego en Joep apart gezet .... zij worden het weekend 6 weken enn kunnen makkelijk zelf eten, tuurlijk spring ik bij als ze het nog niet helemaal goed lukt.  ;)

Maar voor papa Amor is 6 van die grote kinders helemaal alleen voeren veel teveel. Mama Diégah broedt  namelijk vanaf dag 1. Na het weekend gaan ook Shadow en Tibeau Tinco in de andere kooi.  :)

Ook ik hoop heel erg op eitjes van Eros & Perle maar dit laat nog wel even op zich wachten denk ik .... ik heb ze 2 x zien wippen maar verder speelt er nog niet veel tussen hen .... op dit moment dus pure lust.  :P

Ik hou jullie weer op de hoogte.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

hihi.. pure lust... ach ja.. ze moeten eerst goed oefenen he.. daarna pas voor het echie!  :P

Spannend dat Diego en Joep nu apart zitten.. ben benieuwd hoe ze het gaan doen..

Succes maar weer!!

Bello

Hoi Caroline

Goh wat groet dat jonge grut zeg.

En wat leuk om een vers eitje te zien liggen.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Hoi Carolnie,

Ooh, dus toch Amor en Diegah!
Nou, ze laten er geen gras over groeien  :o!
De 6 nog niet zelfstandig en hup, het volgend nest  ;D.
Maar wel leuk, want dit was ook de planning  ;).

Groeten Petra  :D   

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

carco

Dat gaat heel snel bij je zeg, maar daar zullen er wel een paar blij om zijn denk ik zo  :P

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Inderdaad wel snel maar niet extreem .... Diego(Extreem) wordt zaterdag 6 weken, Enu de jongste wordt morgen alweer 5 weken. Het is ook heel grappig om te zien .... pa en ma (deze nu niet meer) voeren de oudste al steeds minder, terwijl de jongste nog wel keurig gevoerd worden. Instinctief laten ze de oudste dus al honger lijden om ze zelf te leren eten. Als je geen honger hebt eet je ook niet.  ;) En net voor het slapen gaan krijgt iedereen nog even een hapje zodst er geen eentje met leeg maagje op stok hoeft .... echt zo'n super ouders. Maar pa had het er net maar druk mee hoor, 6 krijsende bekkies.  ;D ;D Ja 6 want voor de nacht heb ik Diego en Joep nog even lekker bij hun familie terug gezet .... morgenochtend na hun ontbijt  ;) gaan ze alle 6 even in de huiskamer in hun nieuwe kooi, de nieuwe baasjes van Joep en Shadow komen namelijk even kroelen, en nu met een nieuw nest met ei wil ik de ouders niet teveel stres bezorgen in de bijkeuken.  ;) Na het knuffelbezoekje gaan de 4 jongste nog even terug naar pa en ma en mogen Diego en Joep laten zien of ze op gewicht kunnen blijven morgen.  ;)

Ik heb net mijn verjaardags cadeautje al van Ed gekregen .... hij moest eigenlijk werken tot 23.00 uur maar stond rond 21 uur ineens in de keuken met een Senseo koffieapparaat, inclusief 50 pads en een doosje Ferrero Rocher, mijn lievelingsbonbons.  :D Kan ik lekker de hele dag snel even een bakkie doen. Ik ben name,ijk de enige in huis die koffie drinkt.
Ben ik verwend of niet??

Ik had eigenlijk nog meer foto's maar ben er niet aan toe gekomen, te druk!!!!! Sorry.  ::)

Ik ga nog een beetje bladeren hier en daar .... ben heel erg moe .... ik hoest mijn longen uit mijn lijf .... verkoudheidje.  :-\ Geeft niks gaat wel weer over maar het is wel heel erg vermoeiend.  >:(

Petra en Peggy, tot morgen.  :D

Iedereen trusten voor straks doei doei!!  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Petra en Peggy, heel veel plezier morgen!! wat heerlijk zeg.. lekker kroelen met je valkje..  dat is nog eens gaaf!

Je bent zeker verwend Caroline..  De chocomel is ook erg lekker!  ;)

wat geweldig dat Amor en Diegah zulke superouders zijn.. heerlijk toch...

't zal nu weleens snel kunnen gaan met de oudste dan.. ben benieuwd wanneer de eerste jongen gehaald mogen worden..

Beterschap ook nog.. hoop dat het hoesten snel minder wordt!