## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

♥Debby♥

oooooo wat gaaf.. dus alle valkjes gereserveerd nu.. Super hoor Caroline, Gefeliciteerd!!!!

Lynette en Manon ook gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Nou Caroline, dit moet een record zijn, 6 valkjes binnen 24 uur  ;D!
Goed gedaan meissie, ben er maar gerust trots op  ;) !!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anke

Hoi Caroline,
Wat fijn dat je voor alle valkjes een goed huis gevonden hebt!!
Maar daar twijfelde ik niet over hoor ;D
En J'adore blijft lekker bij jou?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

J´adore

Ja Anke, ondanks dat er hele lieve mensen (als je wilt mag je het zelf bekend maken) waren die J´adore een warm thuis wilde geven hebben we vandaag met ons hele gezinnetje in de auto onderweg naar Heusden, een oud vestingsstadje, unaniem besloten dat kleine J´adore lekker bij ons blijft.  :) (foto's volgen nog)

Ik was blij met een goed adresje hoor, maar .... er zijn zoveel ALS .... wat als ze hier langer moet blijven omdat ze niet zo snel zelfstandig kan eten als de rest .... dan moet ik haar pap gaan voeren, de ouders beginnen binnenkort aan een nieuw nestje, ik moet dan met heel veel pijn in mijn hart afscheid gaan nemen van een valkje wat ik weken heb verzorgt, gevoerd en gekroeld, ik denk niet dat ik dat kan .... wat als ze vlak voor ze weg zou gaan, weer ziek wordt .... dan moet ze langer blijven .... moet ik haar weer gaan verzorgen ...... en naast mijn gevoel een ander aspect ... ik doe toch een valkje weg wat niet goed is, niemand kan ons zekerheid geven dat ze volledig is genezen .... dit zal de tijd uit moeten wijzen.
En  ik denk namelijk en met mij Kirsten ook dat J´adore altijd een achterstandvalkje zal blijven en nooit zo groot zal worden als bijv, haar oudere zusje Princess.

Kortom er waren gewoon teveel "maar wat als", ze hoort er eigenlijk al zo bij, is al 2 weken ons zorgenkindje, Sanne haar tranen bleven stromen toen ze hoorde dat iemand heel graag voor J'adore wilde zorgen .... ik hield het niet meer droog bij het idee ik haar af moest geven .... kortom .... ze hoort gewoon bij ons.  :)  

Ik heb haar aan Sanne gegeven in ruil voor een halve Princess en een halve Perle, beide zijn van haar maar niet echt tam meer en ik ga ook met beide kweken, dus zullen ze niet tammer worden, tuurlijk wilde zij ze niet kwijt maar nu zijn ze voor de helft van mij en voor de helft van haar. ;) En ze heeft me moeten beloven haar tam te houden, desnoods gedeeltelijk gekortwiekt (ze vind het namelijk eng als ze eenmaal weg gaan vliegen, maar misschien kan ze wel helemaal niet vliegen  ::) ), we gaan haar de komende weken in ieder geval pap bij geven want pa en ma wipwappen de hele dag en willen het blok weer opnieuw gaan bewonen want de andere zijn al uitgevlogen en als ze helemaal zelfstandig is wordt J'adore een vrijgezelle dame en blijft dit ook. Ze zal geen partner en jongen krijgen, alleen de gezelschap van de andere blijvende vrijgezelle dames, Rocky, Chica, Noa en Oilily en de tijdelijke nog vrijgezelle meid, Cartier en Sanne natuurlijk. 

J'adore is toch mijn Sinterklaascadeautje, ze wordt ons nummertje 17, staat zelfs op haar ringetje maar dat is puur toeval.  :o/size]

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Ik dacht al wel dat J'adore lekker bij jullie zou blijven :)
Als ik zo tussen de regels doorlas... ;D
Fijn voor Sanne dat ze dan echt een knuffelvalkje voor haarzelf heeft!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi Caroline,

Ik kan je gevoel heel goed volgen als je zegt dat J'adore bij jullie blijft.
Ze is toch een valkje met een verhaal, maar ze is een mooiertje en een dapper vrouwtje!

Groetjes Manon

Sharon

Hoi Caroline,
wat fijn voor je dat je voor alle baby's een fijn thuisje hebt gevonden. Dat zal wel een heel fijn gevoel geven.

Voor iedereen: van harte gefeliciteerd met jullie prachtige aanwinst!

Ik snap heel goed dat J'adore nu lekker bij jullie blijft. Ik kan me voorstellen dat je nu al heel erg gehecht aan haar bent. Ik weet zeker dat jullie veel van haar zullen genieten.

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*Yvon

Hoi hoi

Dat je met geen 1 valkje bleef zitten is niet zo gek natuurlijk.  :D
Ze zijn allemaal super lief en ook nog eens mooi.  :-*

Dat je J'adore houdt is natuurlijk helemaal niet gek.
Ik denk dat wij hetzelfde zouden doen.
Dan maar een xtra valkje erbij.  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kirsten

Hoi Caroline,

Ik begijp uiteraard heel erg goed dat je haar houdt. Ik heb 'kleine' om diezelfde reden ook gehouden. Ze bleef wat kleiner en moest knokken voor het groeien. Was gelukkig niet ziek, maar had een iets te grote zus waardoor met jonge onervaren ouders het eten niet altijd vanzelfsprekend was. Samen hebben we geknokt en heeft ze het gered. Ik kon het niet meer en heb haar heerlijk hier gehouden en geen moment spijt van gehad. Overigens is ze de beste vliegster van de hele voliere binnen! haha kortom ook J'adore komt er wel! :-*

Feliciteer je Sanne ook van me? Demi heeft precies hetzelfde met valken, als ze gaan vliegen wordt ze er wat schrikkerig van. Demi had het trouwens ook enorm naar haar zin gehad met Sanne en vertelde het thuis trots aan Jan dat ze samen met jonge valkjes hadden gezeten  :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Dierenfreackske

Hey Caroline ...wat gaaf zeg !! Alle valkjes gereserveerd !! Dat heb je goed gedaan hoor en hopelijk komen ze allemaal bij een lieve familie terecht he !!! Maar dat zal wel he !!! Wat leuk dat J' Adore bij jullie blijft !! Het wordt echt een prachtvalkje hoor , dat zie je nu al !! Grtjs Ann

Caroline

Leuk, Kirsten!! Sanne heeft de eerste kaart/tekening al klaar liggen voor haar "penvriendin"  ;D ;D

Moet alleen maandag nog even envelopen halen.  ;)

Ze wilde ook al met Demi op de MNS en een mailtje sturen over gisteren.  :o

Leuk hè, die meiden??

Over een paar jaar MSN-en Jasper en Ryan.  ;)

En gek hè die angst, terwijl als ze door het huis vliegen, is ze er weer niet bang voor, enkel als ze echt bij der weg fladderen. Misschien toch voor de eerste keer een valkje kortwieken, brrrrh, moet nog even niet aan denken .... de arme schat krijgt eindelijk veren.  :-[

We zien wel.  ;)

En Ann, de jonge valkjes komen allemaal bij lieve mensen van het forum dus dat zit wel goed.  :D

Dank je Yvon, ja, het zijn echt wel scheetjes, stuk voor stuk.  :D

Verder dank je , Sharon, Manon, Petra, Peggy, Mara, Anke, Debby, Anja en iedereen die ik verder vergeet maar ook al zo'n lieve worden heeft geschreven hier.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

kimmie

Hoi Caroline,

Wat goed dat alle valkjes gereserveerd zijn...!!
En wat fijn ook dat je ze allemaal op het forum kan volgen...

Leuk dat Sanne nu ook een valkje heeft waar ze lekker mee kan kroelen...

Iedereen gefeliciteerd met zijn/haar nieuwe aanwinst...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Anja

Hoi Caroline,

Alle valkjes een nieuw huisje...............das geweldig.

En dat je J'adore zelf houdt.............groot gelijk ik had namelijk hetzelfde gedaan.

Groetjes Anja

Peggy

Hoi Caroline; gaaf dat al je valkjes nu gereserveerd zijn.  Manon en Lynette; jullie ook van harte gefeliciteerd hè met Extreem en Tinco.  Ik moet eerlijk zeggen Manon;  ik had ook een zwak voor Tinco. Hij lijkt op Nikkie en als niemand hem had gereserveerd had ik Caroline gewoon nog een im gestuurd  ;) maar nu heb jij hem al gelukkig.  Heel veel plezier ermee hè.
Enne Caroline;  ik snap het helemaal hoor dat je j adore zelf houdt;  zou ik zelf ook doen.zeker weten !
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

lynette

Hoi hoi

Voor de broertjes en zusjes van Extreem Gefeliciteerd met jullie nieuwe aankomende baasjes en bazinnetjes en hun natuurlijk ook gefeliciteerd.

Groetjes Lynette en me beestenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen