## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Mara

HOi Caroline

Wat een naar bericht over de vader van je schoonzusje. Het lijkt alsof je het nu steeds vaker hoort.  :'( Ik zal morgen een kaarsje branden, want het is natuurlijk heel erg moeilijk, ook voor jou omdat je er niet bij kunt zijn en toch eigenlijk heel graag zou willen, begrijpelijk natuurlijk maar ik begrijp je vriendin c.q. schoonzusje ook wel hoor.  :-* Heel veel sterkte met dit verlies.

Volgens mij is de Cranenbroeck in Schijndel eerst in Meijel geweest? Maar als we in de buurt zijn, dan gaan we wel meestal even aan (althans, mijn broer  ;)).

Ik hoop dat dr. Feld je een antwoord op je vragen kan geven.

Sterkte lieverd.

mara

*Yvon

Hoi hoi

Gecondoleerd met het verlies van je schoonzusje d'r vader.  :-\
Dat je er niet bij kan zijn is zeker niet leuk,maar je schoonzusje weet dat jij zeker aan hun zult denken.
Sterkte !!

Tja,bij het ene donsje komt het kuifje of pennetjes eerder door dan bij de andere.  :P  :D
Het blijft gewoon nog even lekker spannend.

Ik ben ook idd benieuwd naar wat Feld je gaat vertellen van hoe en wat.

Woensdag gaat het dus spannend worden voor Sanne.
Voor het eerst met kleding zwemmen !!  ;D

Cranenbroeck is idd en leuke zaak om er soms doorheen te wandelen.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Petra*

Hoi Caroline,

Ook weer slecht en goed nieuws, achter elkaar.
Maar ja, zo is het leven, soms zo oneerlijk en hard, en soms zo fijn.
Misschien komen er wel geen grijze veertjes door ...
Wat spannend weer,

Groetjes Petra  ;)

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Caroline, veel sterkte met dit trieste bericht.. doet toch altijd weer zo'n pijn als je mensen uit je omgeving verliest.

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Dank je voor het medeleven, allemaal.  :-*

Het doet vooral erg pijn om haar verdriet te zien .... en wetende dat je er niet voor haar kan zijn.  :-\ Ik probeer haar zoveel mogelijk te bellen, sms-en of mailen, dan kan zij toch haar verhaal kwijt. Vanmiddag kon ik haar dan even live een knuffel geven, dat deed is steeds als ze even een dagje thuis was voor haar eigen kindjes, 14 en 16 jaar oud, dan ging ik even een bakkie doen bij haar.  :)

Zij is als een tweede moeder voor mijn kindjes, als ze ooit .... bijna nooit .... ergens gaan logeren voor een nachtje is het bij haar en Peter natuurlijk, Ed zijn broer.  :D Ook toen Jasper werd geboren en Sophy.  ;)

Fijn om zo´n back-up te hebben, mocht het echt nodig zijn. Zelfs nu haar vader zo ziek was heeft ze tussendoor toch nog 3 daagjes mijn kindjes opgevangen tijdens en na de geboorte van Sophy. Maar juist nu wil je graag iets terug doen en kan het heel erg moeilijk .... mijn andere opvang, mijn eigen moedertje, zit op het moment zelf in de lappenmand en kan nu niet alle 4 de kindjes opvangen.

Mijn kindjes hebben haar ook erg gemist .... is moeilijk uit te leggen vooral aan de jongens waarom hun tante Josée er haast nooit meer is maar zelfs voor hen probeert ze er nog te zijn, als ze in Veghel was op zaterdag werd Thomas meegenomen naar het voetbalveld, als neef Yorni moest voetballen er wordt een Sinterklaasavond georganiseert, ze is vorige week nog wezen shoppen met Sanne, Sanne heeft daar toen ook gegeten en ze hebben samen cake gebakken .... kortom een topwijffie.  :-* :-*

Oeps jongens, is eigenlijk off-topic ..... sorry .... zal er beter op letten modjes.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

Dierenfreackske

Wat een triest bericht hier ....heel veel sterkte met het verlies en het valt nooit mee natuurlijk om iemand die je graag hebt te moeten verliezen ...het leven is soms hard ....gelukkig komen er
daarna weer betere dagen he !!! Grtjs Ann

Peggy

echt wel een topwijffie ja...net als jij...ik heb zo'n vermoeden dat jij dat ook zou doen  ;D

Gecondoleerd nog hè Caroline.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Wauw  :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Dat zijn 22 stuks.
Ik kan haast niet wachten tot vanavond.
Dat ziet er Super mooi en lief uit.

Groetjes,
Jeanine.

Anke

Hoi Caroline,
Dat voorproefje smaakt naar meer ;D
Ik kom vanavond zeker even gluren :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Monky

Hi Caroline,

Je bent lekker op dreef hè?  ;D Kom maar op met de voglende 22 stuks  :D Je vorige waren ook heerlijk om naar te kijken  ;D

Ik lees ook nog een triest berichtje... Kanker kan zo gemeen zijn... De tante van Erwin leeft ook nog steeds. Ze heeft darmkanker. Eerst zeiden ze dat de prognose april/ mei 2007 was. Toen werd het bijgesteld naar november 2007. Het gaat nu erg slecht met haar. Ik denk dat het nu niet zo heel lang meer zal duren  :-\ Oh wat haat ik die ziekte >:(

Heel veel sterkte in elk geval met het opvangen van je schoonzusje en het verlies van haar vader.

Liefs,
Monique