## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Caroline

:o :o :o

Net om 13 uur hoor en zie ik eerst Unique & Fleur wipwappen, 5 minuten later denk ik,  ??? nu alweer, ga ik kijken zijn het Eros & Chica, kom ik net beneden na een wasje te hebben opgehangen, zitten Pablo & Coco in de huiskamer onder het toeziend oog van Kouros  8) , te wipwappen en loop ik door naar de bijkeuken om een nieuwe was in de wasmachine te doen, zitten ook Amor & Diégah op elkaar .... gaat goed hier, alle 4 in nog geen 20 minuten tijd.  :D

En nu hoor ik weer wipwapgeluiden ga ik kijken is het Kouros, die het geluid van Pablo & Coco (elk koppel heeft toch zijn eigen geluidje  ;) ) vlekkenloos na zit te doen, de mafkees.  ;D ;D

Dit was zo maar eventjes tussendoor.

Ik zit met de 2 kleinste ziek thuis,  :-\ flink verkouden.  :P

Tot later!!!  :)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Love is in the air...

Jammer dat ik geen melodie kan typen  ;D
Maar uh... gezellige boel daar bij jou  ;D

Beterschap aan de 2 kleinste  ;) Het heerst al een gek, werkelijk. Ik hoop dat ze snel weer beter zijn.

Groetjes,
Monky

Caroline

Dank je wel!!!

Gisteren was ik even bang dat Sophy koorts kreeg, zij heeft dinsdag ook voor de eerste keer haar prikjes gehad.  :-\ Maar vandaag heeft ze eigenlijk alleen maar een snotneusje en is niet zo vrolijk (lees: ze is huilerig  ;D ) als we van haar gewend zijn.
Gisteren had Jasper al een flinke snotneus en vanmorgen ging zijn temp richting de 39.  :-\ Nu ligt hij na een paracetamol-zetpil heerlijk te slapen. Sophy wordt net wakker en ligt in haar bedje te mopperen.  ;)

°°°°°°°°°°°°°<
Even een kleine valkjes update!!!!

Nog steeds veel gewipwap.  :D

Omdat ik het weekend Cartier bij de vrijgezelle dames in de grote kooi wil doen mag ze vandaag en morgen 's middags een paar uurtjes in de grote kooi spelen en kennis maken. Ook krijgt ze dan meteen lekker een douche mee.

Cartier vindt het er geweldig, douchen vond ze lekker, de speeltjes vind ze geweldig en ook de dames zijn lief voor haar alleen ...... van de week had ik in deze kooi ook Armani & Princess gedaan omdat in de andere grtoe kooi Kouros verliefd werd op zijn zus Princess.  :-\ Nu had ik een ander probleem, Armani werd zo hitsig van Cartier dat hij niks anders deed dan bij haar opstappen.  :o >:( Cartier werd er helemaal nerveus van en wilde er ook duidelijk niks van hebben.  ;D

Nu heb ik de boel maar wééér veranderd.  :-\ ::) In de bijkeuken zitten nu nog steeds in dezelfde kooi MET blok Amor & Diégah en Eros & Chica. In de Ferplast Brio kooi ZONDER blok zitten nu Armani & Princess.

In de linker grote kooi zitten nu dus de dames, Rocky, Noa, Oilily, Perle en Cartier. Hier verwacht ik geen problemen mee, Noa & Perle zijn een trouw lesbisch koppel en zowel Rocky als Oilily moeten helemaal niks van andere valkjes hebben.  ;) Dus hier kan Cartier rustig wachten op een partner.  ;)

In de rechter grote kooi zitten nu de koppeltjes Pablo & Coco en Unique & Fleur en wachtend op een popje, Kouros.  ;) Ook dit gaat goed, de beide koppeltjes zijn erg trouw aan elkaar en beide dames hebben geen ook voor Kouros en ook Kouros laat de dames met rust en fluit nu alleen voor mij.  :D

En Armani & Princess ...... die zaten net alweer keurig naast elkaar op een stokje te kroelen samen dus hopelijk gaat het toch nog goed komen met ze.  :D Ik heb al reserveringen voor dit koppeltje namelijk.  ::)

Ik ga even bij Sophy kijken.  ;)

Groetjes!!!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Caroline,

Nou, het is wel even puzzelen, voordat iedereen een goede plaats heeft  ;D.
Maar het is je toch weer gelukt, nu is het afwachten  ;D!
Succes toegewenst  ;)!

Hopelijk zijn je kindjes snel opgeknapt !

Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Gerda

Hoi Caroline,

Er is dus veel activiteit voor 18+ gaande!
Grappig, dat nadoen van de wipgeluidjes, Het grasje Azul zat hier laatst ook de wipgeluiden van G&N na te doen, en ik maar kijken waar die zaten, maar die zaten in de slaapkamer en ik dacht: wordt ik nu een beetje gek?
Toen zag ik opeens Azul op het randje van de kast zitten. En daar kwam het geluid vandaan  ;D ;D

Binnenkort dus een huis vol donsjes!! Wat heerlijk!! Ik geniet nu elke dag van de mijne. Maar voor je het weet zijn ze groot en gaan ze naar hun nieuwe baasjes!

Hoop dat Sophy en Jasper snel weer de oude zijn!

Liefs, Gerda

ManjaV

Hoi Caroline,

Wat leuk om je update te lezen ... zo te lezen zijn de koppeltjes al behoorlijk actief! Ik ben benieuwd wanneer je de eerste eitjes zult zien, echt spannend.

Ik zit ook altijd na te denken over een geschikte kooi-indeling, zo te zien ben ik niet de enige. ;D Maar het lijkt me dat je een goede indeling hebt gemaakt!

Wat grappig en lief trouwens dat Kouros die geluidjes nadoet. :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Wilma1

voor een snel herstel

Een verassenden up date...volgend jaar wordt het weer flink "werken" met alle ukkies, ze zijn alvast flink in oefening  :D ;)

toch wel op "gepaste tijden" hè  ;D ;)

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Caroline,

Gepuzzel van wie doe ik in welke kooi. Maar daar kom je vast wel uit.

Ik heb ook een valkje die de wipwap geluidjes perfect nadoet. Yahoo zit dan heel ergens anders en ik maar zoeken welke 2 er bezig zijn ;D ;D ;D ;D ;D

Voor Jasper en Sophy,

Groetjes Anja

Mara

Hoi Caroline

Ten eerste beterschap met je zieke kindjes, niets is zo erg als zieke kindjes.

En ik ga je zeker blijven volgen met alle perikelen op liefdesgebied, 18+ gebied en vrijgezelle gebied.

mara

*Manon*

Hoi Caroline,

Beterschap voor je kindjes!

Wat een gepuzzel inderdaad met het verdelen van de kooien, maar zo te zien heb je dat al vaker gedaan :D ;) ;)
Ik ben benieuwd hoe alles zich gaat ontwikkelen op liefdesgebied en ook wens ik je een hele fijne tijd met straks heel veel lieve kleine donsjes!

Groetjes Manon

Agnes

Whoeaa, ik kreeg geen notificaties meer van je dagboekje ???
Ik heb even gauw bijgelezen.

Veel succes met het gewip ;D

Enne, Cartier is een beauty :-*

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Caroline

Eros & Chica

:censuur :censuur

Was ik net klaar met mijn berichtje duwt Jasper net op de verkeerde knoppen ..... alles weg.  :'(

DUs maar weer even opnieuw, pfffh.

Chica zit sinds gisteren dag en nacht in het blok. Af en toe komt ook Eros even bij zijn popje kijken.  :D Ik ben benieuwd of Eros dit keer meebroed, de vorige keer deed hij dat niet, ze hadden toen 6 eitjes waarvan 5 bevrucht, toen het eerste jong geboren was, gingen ze dit samen voeden en keken niet meer voldoende naar de andere eitjes om waardoor de jongen afstierven in het ei.  :'(

Bij Chica zie ik het eerste eitje al zitten, ik verwacht dus dat het niet lang meer zal duren eer mijn kweekseizoen start.
[/b]

Amor & Diégah

Ook Amor & Diégah zitten regelmatig even in het blok maar nog niet continue. Toch verwacht ik ook bij hen niet al te lang meer te hoeven wachten op hun eerste eitje.  :D Ze wipwappen dagelijks.

Armani & Princess

Armani & Princess zitten nu dus apart in een kweekkooi ZONDER blok in de bijkeuken. Ze trekken wel samen op maar zijn niet echt super trouw.  :-\
Maar echt zorgen maken doe ik me nog niet, ik weet uit ervaring dat dit niks wil zeggen.  ;) Unique was stapelverliefd op Diégah en Fleur heeft 2 x een ventje verloren, eerst ging Binky dood en daarna koos Pablo voor een ander popje.  :-\ Zelf had ik daarna Unique & Fleur als koppel in gedachten maar ze bekeken elkaar niet.  ::) Toen ze eenmaal oud genoeg waren heb ik ze apart gezet in een kweekkooi met blok en ze kregen 2 x 3 bevruchte eitjes, dus wipwapte ze wel degelijk.  ;) Nu zijn ze een supertrouw paar, doen de hele dag alles samen en kroelen en knuffelen veel, ook Unique kijkt niet meer naar Diégah.  :D

Dus ook voor Armani & Princess heb ik hoop.  :D

Ik hou jullie op de hoogte.  ;) :D

Antwoorden kom later even doen, ik ben af en toe even online aan het lezen als mijn kindjes het toelaten, ze zijn nog steeds niet lekker.  ;) Jasper heeft doorgeslapen tot vanmorgen 10 uur en werd toen wakker met weer 39 ° C,, dus morgen maar even langs de huisarts, ik vermoed een oorontsteking of keelontsteking (helaas kan hij niet voldoende praten om me dat te vertellen), ook Sophy sliep door tot 9 uur en is nog steeds snotterig, Sanne knapt inmiddels weer wat op en Thomas is nog wel flink verstopt maar het stroomt in ieder geval niet meer de hele dag uit zijn neus.  :P

Kortom geen leuk weekend hier.  ::) Hopelijk knapt het weer een beetje op, dan kunnen we staks lekker dik ingepakt even een frisse neus halen, buiten.  :)

Groetjes

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Caroline

Ik hoop dat het weer wat beter wordt, want dit is inderdaad geen fijn weer nee. Hier regent het ondertussen weer.

Beterschap voor de kids.

Wat spannend, dat je het eerste eitje al verwacht. Ik ben heel erg benieuwd...

mara

Bello

Nou Caroline,

Dat si een zwaar weekend bij jullie zeg.

Ja de zon en vriesweer dat hebben we nodig, dan kunnen we weer naar buiten.

Veel beterschap met de kids.

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Caroline,

Spannend hier bijna eitje nummer 1.

Arme Jasper zeg. Geef hem maar een dikke beterschapsknuffel van me.

Groetjes Anja