## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Caroline



Dank je wel dank je wel dank je wel!!  :D

Klopt helemaal, jullie hebben helemaal gelijk  ::) Doerak is het mooiste getekend alleen ...... zij heeft 1 cinnamon staartveer en op haar flanken enkele cinnamon veertjes.  ::) :-\

Kouros is helemaal foutloos.  :D De enige plek waar hij grijze veertjes heeft is op zijn schoudertjes. Helaas zijn het er zo weinig dat het niet symetrisch is/lijkt. Op zijn linker schoudertjes zitten ook enkele grijze veertjes aan de bovenkant, die vallen alleen helemaal weg onder de witte.  ;)
Dit is de reden geweest dat ik gekozen heb voor Kouros, ik persoonlijk zie een Primrose getekend valkje liever foutloos, dus zonder kleur in de staart, op de borst en op de wangen zoals je nog steeds regelmatig ziet. Om zulke jongen in de toekomst te kunnen gaan kweken ben ik van mening dat het dan beter is foutloze valkjes te houden.  ::)

Maar ..... Doerakje is ook nog niet definitief besproken hoor.  ;) :P



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Doerak is heeel heel mooi  ;D Maar ik ben het wel met je eens.

Hoewel het dus bij doerak geen staartveer maar zo'n staartdekveer is begrijp ik dat goed? Dat heeft Extreme (zo heet de man die ik uit mijn nestej aangehouden heb vanaf nu :D) ook en het leek eerst alsof het echt een bonte staartveer zou worden. Maar het zit niet in de staart zelf.

De tekening van Doerak is mijn droomtekening. En perfect is het dan inderdad als er verder 0 bont aan zit.

Het is een schitterend nest, ik ben nu al super benieuwd naar het volgende nestje. Zou leuk zijn als het dan niet allemaal witmaskertjes zijn, in het geel zijn ze ook zo prachtig. Eerlijk gezegd ben ik er nog niet uit wat ik mooier vind. Vooral in combi met cinnamon worden ze dan zo mooi geel :)

Anja

Hoi Caroline,

Wat zijn het toch prachtige valkjes zeg. Helemaal perfect die Kouros wat een knapperd. Groot gelijk dat je die zelf houdt.
En die filmpjes och wat lief zeg.
Denk je ook een beetje aan jezelf. Twee dagen in de tuin bezig zijn is niet niks toch.

Groetjes Anja

Linn

Leuke foto's! (Er staat wel een foutje: er staat Pablo en Fleur, daarna staat er Pablo en Coco, dus ik neem aan dat je dat eerst ook bedoelde, sorry misschien beetje bijdehand :-[ :P). Ook schattig in dat filmpje dat Kouros zichzelf aan het poetsen is. :-*

Monky

Hi Caroline,

Wat een beauties zijn het allemaal  :D

Wat ziet het er toch sneu uit met die kale oortjes  :-\  :)
Gelukkig groeit het weer allemaal bij.

En ik zie dat Zowie toch al weer een grote kerel wordt  :)

Geef hem maar een knufje van mij en Lulac  :D

Groetjes,
Monky

Caroline



Goed opgelet, Linn.  ;)

Je hebt helemaal gelijk hoor, niks bijdehand.  ;D

Het is inderdaad het adopti-eitje va Pablo & Coco wat ik bij Unique & Fleur neer heb gelegd.  ;)

Ik heb het al veranderd.  :D

======================
China is besproken, hij blijft gewoon China heten en gaat bij Leonie in de volière wonen waar hij een lief meisje krijgt.  :D

======================
Verder even het laatste nieuwtje hier, Sanne is al vanaf het begin hopeloos verliefd op Doerakje, nu heeft ze haar vader gresmeekt of ze haar mag houden, hij denkt er nog over na.  ;)

Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.  ::)

Als ze maar betalen!! Pa en dochter samen een complot, hoe vind je dat??  ;D ;D ;D ;)

Ik ga nu snel eten, mmmmh, verse spinazie.  :P

PS. Kusje terug van Zowie.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


Mara

Hoi Caroline

Smakelijk eten, niets gaat boven verse spinazie. Die hadden wij vorige week ook, 's morgens stond hij bij ons nog in de tuin en 's avonds op tafel, heerlijk.

Wat fijn dat China een goed huisje heeft gevonden, ik was er zelf over aan het denken om je een im'tje te sturen....En een samenzwering?  ;)

Mara

Anja

Hoi Caroline,

Mmmmmmm verse spinazie dat is idd lekker zeg.
Een samenzwering tja wat moet je daar nu weer mee als moeder zijnde  ;D ;D ;D :o :o
Dat komt wel goed en ik ben er van overtuigd dat doerakje lekker bij jullie blijft ;) ;)

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Dat is/was vast lekkere spinazie met een goed gesprek geweest over het houden van ......  ;) :D
En mama zou het zo erg vinden als Doerak ook zou moeten blijven.  :P ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Petra*

Hoi  Caroline,

Volgens mij gaat het Sanne wel lukken om haar vader over te halen,
om kleine Doerakje ook bij jullie te houden.
Als ik hier zie wat dochter bij vader voor elkaar kan krijgen  ;D ;D !
Zet hem op Sanne, het gaat je vast wel lukken !!

Groetjes Petra  :D 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Caroline,

We wachten vol spanning maar het zullen wel weer erg mooie foto's zijn zoals gewoonlijk.

Groetjes Anja

*Petra*



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline



Pfffh, ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer maar ik heb het beloofd.  ::) ;)

We zijn nog steeds druk bezig in huis en vandaag heb ik o.a. alle valkenkooien een grote schoonmaak gegeven, de 2 grote kooien worden steeds lastiger met mijn alsmaar dikker wordender buik.  ::)

Hier de foto's van vanmorgen van mijn 5 pubertjes.

Zowie en China zijn al 3 dagen volledig zelfstandig en blijven keurig op gewicht met alleen grasparkieten - en valkparkietenzaadjes. Ze krijgen nu geen groente, fruit, boord en trosgierst meer, zodat ik precies weet hoeveel ze aankomen door aleen maar zaadjes te eten.  ;)

Deze week mogen ze worden opgehaald door Monique en Leoni.  :D

Hier de foto's.


Zowie.


Even close-upje, Monique, zie je de pennetjes doorkomen voor nieuwe oranje wangetjes??  ;)


Ook China krijgt alweer pennetjes.  :D


Samen  :D , China blijft trouwens gewoon China heten en krijgt een vriendinnetje wat Peking gaat heten, grappig hè??  ;D


En nog een keertje samen, iets minder belicht.  :D

Foto's van de 3 D-tjes volgen, eerst eventjes Bones kijken.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.