## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

ManjaV

Hey Caroline,

Het lijkt mij ook heel moeilijk om afscheid te moeten nemen van de kleintjes. Maar gelukkig heb je voor allemaal een goed adres gevonden. En de meesten kan je ook nog blijven volgen, toch?
Het zal wel even stil zijn zonder al die kleintjes, maar binnenkort krijg je het weer druk met de volgende ronde.
Je kleintjes zien er prachtig uit, lieve foto's.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Esther*

Tjonge,
Wat is de tijd snel gegaan hè. Nog 1 valkje over!
Nog 2 dagen er van genieten, en dan hup op naar de volgende ronde al weer.

groetjes Esther

Monky

Hi Caroline,

Afscheid nemen is altijd moeilijk... Het maakt vaak niet uit of het mens of dier is... Maar ze komen in elk geval wel bij goeie baasjes terecht. Dat telt toch ook voor iets  :)

Maar wat is Boyke toch een pracht geworden  :o Zijn koppie is helemaal teruggegroeid... uh... ik bedoel natuurlijk de veren ::) En wat is Lizzy mooi geel... Je mag zo ontzettend trots zijn op de ouders. Ze hebben echt prachtige jongen voortgebracht  :D

Sterkte met de laatste loodjes  :P Maar je hebt alweer andere jongen om naar uit te kijken. Hebben ze het dit keer trouwens bij 2 eitjes gelaten? Of hebben we er nog een paar uitgeperst?  ;D

Hou je taai meis.

Groetjes,
Monky

Caroline



Vanmorgen het derde eitje gevonden,

vanaf vandaag ga ik omwisselen voor nep.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

maveef


Anja

Hoi Caroline,

Wow alweer het derde ei. Ze weten van geen ophouden  :D ;D ;D

Groetjes Anja


Lin

Hey Caroline,

nou boyke ook alweer weg. Gaat dan hard opeens he die laatste week. Wel fijn dat je er zoveel plezier aan hebt beleefd. Leuk om straks Boyke weer te volgen. Wat een grote vlek is het opzich nog geworden. Ik dacht het zou wel kleiner blijven. Als je naar Lizzy kijkt dan denk je ook echt "die naam past erbij!"  succes met je eitjes. Ik zit met ayla ook op drie sinds gisteren  :D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline



Pablo & Coco.


Wilde ik gisteren mijn eitjes schouwen, bij Pablo & Coco zie ik de tweede dag al adertjes, deed mijn net nieuwe schouwlampje helemaal niks meer. Gisteren dus meteen naar de electra-winkel geweest, batterijen door laten meten en die waren leeg.  :-\ Erg snel dus.

Maar goed, vanmorgen even geschouwd, eitjes 1, wat dus 5 dagen met de punt naar beneden in een schaaltje zaadjes heeft gelegen, is bevrucht en eitje 2 ook, eitje 3 weet ik morgen pas.
Ik verwacht morgen eitje 4 als ik Coco haar buikje zie, die verwissel ik gelijk morgenochtend voor een nepperd, zo ook de volgende eitjes die nog gaan komen.




Amor & Diégah.


Amor & Diégah zitten dus in de kweekkooi in de huiskamer. Sinds een paar dagen hangt er een blok aan, met de klep open, er zit namelijk een acrylplaatje in, zodat ze licht in het blok hebben en rustig met licht kunnen verkennen.
Ze zitten er de hele dag om ste beurt in te kijken en Amor fluit er ook in. Vanmorgen heb ik de klep dicht gedaan op een spleetje na (ik laat altijd een spleetje open staan), en ze gaan er nog steeds gewoon in. Ze hebben nog niet in de kweekkooi gewipwapt, dus nog eventjes afwachten hoe het verder gaat verlopen.




Geeltje, Yunah, Dexter en Boyke.


Ik heb al verschillende berichtjes gekregen over de valkjes die al zijn opgehaald. Ze hebben het allemaal stuk voor stuk goed naar hun zin. Sommige moesten een beetje wennen, andere vlogen het huis rond of ze nooit ergens anders hadden gewoond en landde gewoon bij hun nieuwe baasjes op de arm. Geeltje was direct dikke maatjes met Binkie en ook tussen Boyke en Lola klikte het meteen alhoewel Lola, Boy nog een beetje vreemd vind.

Gelukkig wordt Lizzy morgen ook opgehaald, ze vind het helemaal niet leuk, zonder haar broertjes en zusjes en is ook alleen wat angstiger wat natuurlijk niet bevoordelijk is voor haar tamheid. Ik probeer haar zo veel mogelijk aandacht te geven maar .... mijn aandacht moet natuurlijk met een hele hoop anderen gedeeld worden, kindjes, hondjes, valkjes e.d.
Een optie was geweest even in de grote kooi bij de vrijgezelle dames maar dan is ze daar net gewend en moet ze weer verhuizen, vind ik ook zo zielig. Dus dan maar een half weekje alleen.  ::)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Petra*

Fijn dat al je jonkies goed terecht zijn gekomen.
Je kunt met een goed gevoel terug kijken op je 1e nestje.
Spannend nu wat de anderen gaan doen!!
Pablo en Coco hebben de smaak te pakken!

Groetjes Petra  :D 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Manon*

Hoi Caroline,

Spannend zeg het volgende nestje!
en ja.. morgen is het eindelijk zover, dan komen we Lizzy ophalen.
Ik ben heel benieuwd hoe ze hier reageert op alles en op Pipi natuurlijk.
en ja.. dat ze zich alleen voelt begrijp ik, is ook niet leuk als je gewend bent bij anderen te zijn.

Ik zie je morgen!

liefs Manon

lola

hoi caroline,
wilde je even laten weten dat het hier erg goed gaat!
ik kwam vanmorgen beneden en ze zaten op dezelfde stok dus gaat allemaal erg goed!
boy doet lola veel na... als ik lola pak komt boy al aanvliegen hahah!
en zoals lola is gewend doe ik de kooi gelijk open als ik beneden kom en ze klom gelijk omhoog zoals alstijd en boy ging er achteraan haha.
echt leuk om te zien allemaal

groetjes van hier
Nicole's beestenboel

Caroline



Geweldig dat het zo goed gaat met Boyke!!  :D

Maakt het een stuk makkelijker om mijn oogappeltje "kwijt" te zijn.  ;)

Vanmorgen heb ik bij Pablo & Coco het vierde eitje gevonden, deze heb ik gelijk weggehaald en een nepeitje voor terug gelegd.  ;) Eitje 1 + 2 ontwikkelen zich goed, eitje 3 kan ik morgenochtend pas zien of het bevrucht is en meer bevruchte eitjes krijgen ze niet.

Ik ga  nog eventjes wat doen, over ruim een uur komt Manon (Kruimeltje) Lizzy ophalen, het laatste jonkie van de eerste ronde.  :'(

Allemaal bedankt voor de leuke reacties.  :-*

Groetjes en ..... ik hou jullie op de hoogte.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Het gaat dus over zo'n week of 2 weer spannend worden.
Leuk !!  ;D
En nu ook nog eens afwachten of Amor en Diega iets meer gaan doen dan alleen de blok inspecteren.  ;)
Spannend !!  8)
En vandaag dus de laatste jonge valkje weg.

Groetjes Yvon



Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Caroline

dus binnenkort worden de voergeluidjes weer gehoord bij jou?

Mara

Caroline



Inderdaad, zo rond 30-31 maart verwacht ik alweer het eerste donsje, of eigenlijk de eerste twee omdat ik natuurlijk het eerste gelegde eitje (wat ze vanaf de stok op de grond hadden laten vallen) pas tegelijk met het tweede eitje weer terug heb gelegd.

Manon en haar a.s. zijn net samen met Lizzy vertrokken, ze hebben nog 2 uur rijden voor de boeg.  :P Ik heb hele leuke slofjes gekregen voor de baby en de andere kids een mega zak snoep, bedankt Manon.  :-*

Morgenochtend als de kweekkooi schoon is gaan Unique & Fleur erin.  :D

Spannend dus, straks 3 koppeltjes met een blok.  :o

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.