3 mei 2025, 09:59:05

Vogelmarkt Zwolle

Gestart door Tjerk, 23 september 2006, 20:29:50

« vorige - volgende »

Rianne

De cinnamon geparelde geelwang pop zit erbij alsof ze een ei moet leggen. Of schrok ze van je?

De bonte witmaskers vind ik erg mooi! :D

De onderste is je fallow?

En heb je valkjes met kleintjes en al gekocht of heb je de verkeerde foto geplaatst? ;D

remco1976

hoi rianne,

de vogel schrok van mij  ;D terwijl ik zo lelijk nog niet ben(hahahahahahaha) de onderste is 1 van mijn fallows.en dat koppel met jongen is van mij zelf.ik dacht is wel leuk om erbij teplaatsen.

gr.remco

Tjerk

Hey Remco,

ze zijn inderdaad heel erg mooi. Die Bonte Witmaskers en die Fallow zijn helemaal mooi 8). Maar ja, ik ben gelukkig met m´n Primrose.

Groeten Tjerk

remco1976

hoi tjerk,

ik vindt die van jouw ook heel mooi,en zeker appaert.probeer er volgend jaar maar wat moois uit tehalen.

gr.remco

Tjerk

Hey Remco,

ik denk dat we dat allemaal gaan proberen. Een geslaagd broedseizoen is toch altijd weer een feest. En geeft ook zeker een goed gevoel aan de kweker, omdat het ook laat zien hoe hij de vogels verzorgd en wat hij samen met z´n vogels heeft weten te bereiken.

Groeten Tjerk

nick01

dan heb ik idd t goede koppel voor me.
ik heb bij die man mijn zilver en fallow gekocht.
en kirsten heeft volgens mij daar een geelwang poppie gekocht.
dat koppel waren geen bonte fallows de man was een geparelde gele fallow sommige noemen t platinum en de pop was een gewone fallow maar met een vreemde kleur.
ik heb nog ff met hem staan babbelen maar ik vondt die platinum er zeer slecht bij zitten , en volgens mij liet kirsten m ook zitten vanwege hoe die zat.

bij tentoonstelllingen staat bij jou topic wat foto's van mijn nieuwe aanwinsten. ;D

Tjerk

Hey,

die nieuwe valkjes van jou zijn inderdaad heel mooi. Wel jammer van het oog van je Witmasker Recessief Pale Fallow man. Ik hoop voor je en hem dat het snel over is.

Heeft er verder nog iemand nieuwe valkjes aangeschaft?

Groeten Tjerk