5 mei 2025, 07:52:22

Vogelmarkt Zwolle

Gestart door Tjerk, 23 september 2006, 20:29:50

« vorige - volgende »

Tjerk

Hey,

vandaag was de vogelmarkt in Zwolle. Heeft er iemand nog een bijzondere mutatie gezien of gekocht? Zelf heb ik een Cinnamon Primrose (Getekend) man gekocht. Erg mooi, foto´s volgen.

Groeten Tjerk

Rianne

Hoi Tjerk,

ik heb een net-niet Primrose gekocht, ook cinnamon bont gepareld. In mijn dagboek staan foto's. Ben benieuwd naar de jouwe. :D

Tjerk

Hey,

hij is erg mooi Rianne, morgen zal ik even foto´s maken van mijn nieuwe aanwinst.

Groeten Tjerk

nick01

yep geslaagd  ;D.
1 albino man.
1 koppel cinnamongepareld split geelwang split bont x cinnamongepareldgeelwang split bont.
1 zilverwitmasker man (palefallow)
1 bronze fallow man.
1 extreem bonte witmasker.
1 "primrose"witmasker man.(heeft de juiste tekening)
1 bijna primrose pop is echt mooi donkergeel.

alles zit nu ver weg van mijn eigen vogels en hopen dat er dit keer niks bij zit wat fout is.

Tjerk

Hey Nick,

voor die Geelwang, Fallow en Pale Fallow moet je er vroeg hebben gestaan. Ik was helaas veel later als gepland, maar toch heb ik een mooie man gevonden die ik vandaag hier even zal neerzetten.

Groeten Tjerk

Tjerk

Hey,

hier zijn wat foto´s van mijn nieuwe valkje. Hij is Cinnamon Primrose (Getekend) en kan ook nog wel eens Opaline zijn.

Groeten Tjerk

Rianne

Hoi Tjerk,

het kon nog wel eens familie van mijn valkje zijn. Moeilijk te omschrijven maar weet je waar je deze gekocht hebt? Bij de handelaar waar ik mijne kocht zaten er allemaal bonte cinnamonnetjes bij elkaar in een kistje, veel primrose lookalikes. Iets verder naar links zaten nog gewone bonte. Mijne heeft een zilveren ring.

nick01

klopt ik was er om kwart over 7 puur omdat ik neit mis wou grijpen , dus dat is aardig uitgepakt.

remco1976

hoi,

ik heb de volgende mutaties binnen gehaald

koppel
wilkleur geelwang man / cinnamon geparelde geelwang pop

koppel
geparelde man / cinnamon geparelde geelwang pop

losse cinnamon geparelde geelwang pop

ik heb verder niet veel gezien wat ik zocht,alleen dat er een koppel met helemooie bonte fallows voor mijn neus verkocht werd ??? . deze man had wel hele mooie primose mannen zitten.

gr.remco

nick01

he remco die "bonte" fallows stonden die bij een grote man genaamd henk en had hij van die vierkante kisten staan.
onder de fallows en rechts ervan 2 primrose?
hij had iets van 5 of 6 kisten staan?

trouwens tjerk mooie tekening heeft die vogel van jou.
mooi is dat he dat minimale grijs.
hopen dat er mooie jongen uitkomen.

Tjerk

Hey Rianne,

mijn valkje komt bij iemand genaamd Rob weg. Meer weet ik niet van hem. Verder had hij eigenlijk alleen nog maar Wildkleuren staan, omdat ik vrij laat was stpnden er ook veel lege kisten.

Hey Remco,

waren dat Bont Fallows of Witmasker Bonte Fallows. Daar ben ik al een tijd naar op zoek, maar dat heeft zich helaas nog niet uitgepakt.

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

Wat een prachtige vogel Tjerk, van zoiets zoek ik ook nog een koppel. Erg fraai.

Tjerk

Hey Bonnie,

hij is inderdaad heel mooi  8). Ben je zelf nog heen geweest en terug gekomen met een valkje.

Groeten Tjerk

remco1976

hoi nick,

dat was inderdaad waar jij het beschreef,volgens mij weet je welke in bedoel.hij had ook nog geelwangen bijzich ik weet alleen niet de naam van die man.

hoi tjerk,

dit waren echte bonte fallows,een zeer mooi koppel en werken gekocht door een duitser.

gr.remco

remco1976

24 september 2006, 15:32:26 #14 Last Edit: 24 september 2006, 15:34:07 by remco1976
hier wat fotos van mijn nieuwe aanwinsten

laat maar horen wat jullie hier van vinden.

gr.remco