22 juli 2025, 20:34:15

Nestjes Valkparkiet.com

Gestart door Lique, 30 juli 2003, 21:41:32

« vorige - volgende »

Lique

CitaatJeetje Lique,
Dat gaat je ook allemaal niet in je koude kleren zitten zeg! :o :(  Je kunt zo weinig! Ik leef erg met jullie mee hoor!
Sterkte!
Groetjes, irene
hoi irene,

Nee idd, het valt niet mee. Jijw valkje beginnen ze ook aan te plukken. Op advies van Ron heb ik hem op de grond gezet, ipv het nestkastje.
Ook haal ik straks war uierzalf en smeer ze lekker in.

groetjes lique

Lique

CitaatAch Lique :-[ die arme Plukkie... Het zit hem ook helemaal niet mee hè? Gelukkig komt het weekend eraan, kun je hem in ieder geval wel voeren.
Moet hij trouwens volgende week ook nog om de 3 uur voeding hebben, of kan hij dan met om de 4 uur af?

Groetjes en sterkte,
Sanna & Pepper
Hoi Sanna,

Nee, het zit hem niet mee, grote veranderingen voor hem.
Nee, het weekend zit ik er juist mee, ik werk ook in de weekenden.
Maar vandaag de hele tijd om PLukkie aan Peter over te laten, met voeren, zodat hij het morgen ook kan doen.

groetjes lique

Stijn dc

hello

jammer dat het niet zo goed gaat!
ik weet wel zeker dat ie het gaat halen, met die zorgen die ie van jullie krijgt!

succes

SDC:D

Speedy

Hoi Angelique,

Hoe gaat het nu met je kleintjes? Wil het een beetje?
Ze zien je zeker al als moeder? hahahaha em hoe reagewren de ouders nu, als je zo met ze bezig bent?

Groetjes,
   Trudie

Lique

Hoi Trudie,

Met de kleintjes gaat het heel goed, de meeste vindne de pap heel lekker, maar er zijn er toch een paar, die het niks vinden, die hebben liever puur natuurlijke pap van de ouders.
Alleen kunnen ze dat niet altijd krijgen, alleen als ik de jongen op de bank heb, samen met de ouders.
Dan worden ze ook nog gevoerd.
De ouders vinden het prima zo, Pino en Punky willen alweer een nieuw nest beginnen, maar dat laat ik maar ff niet toe.

groetjes Lique

Lique

Alle 4 de jongen van Phoebe en Sammy zijn geboren.
Het gaat tot nu toe heel goed, ze worden prima gevoerd en de ouders zijn heel lief voor ze.

groetjes lique

Speedy

Mogguh Lique,

Geweldig nieuws voor de vroege ochtend, doet en mens goed...het zal allemaal wel goed komen hoor met de anderen.

Groetjes,
    Trudie

Sanna

Hey Lique!

Succes met de new-borns ;). Dat deze maar lekker allemaal hun veertjes mogen houden totdat ze uitvliegen. En vertroetel de rest maar lekker hoor. Zie je morgen! ;D

Groetjes, Sanna

Kolkkie

Hoi Lique,

Van harte met de 4 jonkies. Gelukkig worden ze goedgevoerd.
Nu hopen dat ze niet geplukt worden.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

annemiek botter

Hoi

Gefeliciteerd met het uitkomen van de jongen! En dat deze allemaal maar groot en sterk worden!

groetjes Annemiek

Irene

Van harte, het is dus weer dolle boel met beschuit met muisjes en de kraamvisite op tijd weg sturen.
Ik hoop dat deze jongen wat meer rust krijgen dan de anderen. Ik heb het ook al onder "punky" gezet, maar wil nog ff benadrukken, dat ik het bewonderingswaardig (zo wat een woord :o :P) dat je de moeilijke keuze hebt genomen om voor Punky een nieuw huis te zoeken. Wat zal dat moeilijk geweest zijn! Ik hoop dan ook dat een nieuw lief baasje zich aanmeld.
Groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

ziralioness

Ahwww wat schattig toch!!!

Hoeveel jonkies zoeken nu nog een huisje?

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Stijn dc

hello

gefliciteerd met je nieuwe jonkies!
hopelijk hoef je deze niet bij te voeren!

SDC:D

Lique

Dit zijn de 4 schatten van Sammy en Phoebe.
Het gaat heel lekker met ze.

Groetjes Lique

Kolkkie

Hoi Lique,

Wat een scheetjes zeg. Kwijl kwijl (hoezo verslavend en lief ::)).
Veel plezier met ze.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006