21 juli 2025, 15:05:21

Nestjes Valkparkiet.com

Gestart door Lique, 30 juli 2003, 21:41:32

« vorige - volgende »

Sanna

Jemig! :-X Wat zijn die gegroeid zeg! De laatste keer dat ik ze zag was de kleinste niet veel groter dan een half pinkje ofzo.
Oooh... wat een droppies, drollies, moppies, schatjes, enz, enz, enz. Tis maar goed dat ik m'n handen vol heb aan Kaily...
Hoe krijg je ze toch altijd zo mooi op een rijtje voor de groepsfoto's?? ;D

Groetjes!

Irene

wat een schatjes weer. Het is toch ongelovelijk hoe klein ze zijn, maar toch ook zo snel groeien en dan na een week of 6 echte minivalkjes zijn !
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Lique

CitaatHoi Lique,

Wat een scheetjes zeg. Kwijl kwijl (hoezo verslavend en lief ::)).
Veel plezier met ze.

Groetjes,

Mariska

Hoi Mariska,

Ja, ze zijn ongelooflijk lief.. Ze groeien echt als kool en ben heel erg blij met ze, en Sammy en Phoebe zijn er maar druk mee.

groetjes Lique

Lique

CitaatJemig! :-X Wat zijn die gegroeid zeg! De laatste keer dat ik ze zag was de kleinste niet veel groter dan een half pinkje ofzo.
Oooh... wat een droppies, drollies, moppies, schatjes, enz, enz, enz. Tis maar goed dat ik m'n handen vol heb aan Kaily...
Hoe krijg je ze toch altijd zo mooi op een rijtje voor de groepsfoto's?? ;D

Groetjes!
Hoi Sanna,

Jaa, ze groeien heel erg lekker. Er zijn er nog 2 vrij ;D ;D ;D
Als ik ze ergens neerzet, blijven ze meestal wel zo zitten, of gaan ze wiebelen, maar gewoon een zooi foto's maken, en er is er meestal erl eentje gelukt hahaha.

groetjes lique

Speedy

Ik hoop ook op een nestje...en zeker nu ik weet wat voor mooie valkjes de opa's en oma's zijn....hihihi of werkt het zo niet? erven ze niets van voorouders?
Zou wel heel leuk zijn hoor.

Geniet maar weer lekker van je kleintje...voor je het weet zijn ze groot en zit je weer traantjes weg te pinken, omdat ze worden opgehaald...snif))))

Groetjes,
    Trudie

Lique

Citaatwat een schatjes weer. Het is toch ongelovelijk hoe klein ze zijn, maar toch ook zo snel groeien en dan na een week of 6 echte minivalkjes zijn !
groetjes, irene
Hoi Irene,

Ja, liefjes zijn het he. Binnen 2 weken zitten er al ongelooflijk veel veren aan, en zijn het al echte valkjes.

Groetjes Lique

Speedy

Citaatmaar gewoon een zooi foto's maken, en er is er meestal erl eentje gelukt hahaha.

Wees maar blij met de digitale camera...anders had je dit een godsvermogen gekost aan rolletjes en ontwikkelen. ;D

Lique

CitaatIk hoop ook op een nestje...en zeker nu ik weet wat voor mooie valkjes de opa's en oma's zijn....hihihi of werkt het zo niet? erven ze niets van voorouders?
Zou wel heel leuk zijn hoor.

Geniet maar weer lekker van je kleintje...voor je het weet zijn ze groot en zit je weer traantjes weg te pinken, omdat ze worden opgehaald...snif))))

Groetjes,
    Trudie
Hoi Trudie,

Jij krijgt vroeg of laat ook nog wel eitjes, en daar komen vast en zeker ook prachtjongen uit.
Ze kunnen een mutatie van de voorouders erven, dus dat is mooi meegenomen.

Groetjes Lique

Lique

Hoi allemaal,

Storm heeft op het moment 4 eitjes.
Deze eitjes waren gelegd door Kyra.
Alleen mocht Kyra niet bij de eitjes, alleen om ze te leggen.
Baloo broedde erop, alleen ging dat niet lekker.
Als Phoebe van het nest was, en Sammy erop ging (bij hun nestje) , ging Baloo ook van het nest af, en dat kon wel uren duren.
Toen heb ik de eitjes onder Storm gelegd. En haar 6 onbevruchte :( eitjes weg gehaald.
Er zijn er op het moment 3 aan het uitkomen!!!!!!!!!!
Niet eentje, maar alle 3 tegelijk.
1 eitje gaat mis. Deze is niet ver genoeg gegroeid en zal waarschijnlijk afsterven.
Maar hopelijk worden de andere 3 jongen, heel groot, gezond en sterk (en mooi natuurlijk).

groetjes Lique

Lique

Ik was iets te vroeg met vertellen, Het jong is net geboren, jippie.

Speedy

Gefeliciteerd Lique en Storm....

heel erg mooi om te zien.
Ze is een plaatje....

Groetjes,
   Trudie

Stijn dc

hello

wat een schatjes allemaal!
is dat storm op de laatste foto?
datis wel een prachtmutatie

SDc:D

Irene

:D :Dwat een geweldige foto van zo'n kleintje "vers uit het ei" en een prachtfoto van Storm die haar kroost beschermd! ;)
Dat ook deze kleintjes maar weer prachtvalkjes mogen worden!!!
Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

annemiek botter

Hoi Lique

Wat mooi die jonkies! Ik zou zo zelf ook bijna weer een nestje willen!
Kun je al zien of sammy een gepareld jonkie heeft?

Groetjes Annemiek

daan

Hi Lique,

Wat mooi joh, je 1e kleintje van Storm geboren.
En wat een schitterend valkje Storm. Nou dat zullen mooie jongen gaan worden hihihi.
Gefeliciflapstaart!!!!!!!!

Knuf Daan