28 april 2024, 19:46:52

Umi, de kleine catharina

Gestart door Rianne, 14 september 2006, 10:53:58

« vorige - volgende »

Rianne

Umi sliep al 2 dagen op de bodem van de voliere. Ik belde de dierenarts of ik langs kon komen. Ze hadden geen spreekuur maar ik kon evengoed terecht.
Umi werd bevoeld en beluisterd, en kreeg een AB prikje. De volgende dag moest ik beginnen met een AB kuurtje.

Het ging niet goed met Umi. Ze sliep op de bodem van haar kooitje en at niet. Ik gaf haar water met druivensuiker. Dat lustte ze wel.
's Avonds had ze nog steeds niks gegeten. Ik belde naar de DA en vroeg of ik handopfok voeding kon geven. Dat was goed. Als er geen verbetering was de volgende dag moest ik terugkomen.
Ik heb Umi 1 a 2 ml pap gevoerd. Ze liep over tafel en vloog een klein stukje. Ik had weer hoop.

De volgende ochtend kwam ik beneden en zag ik haar op haar rug liggen. Ze is 's nachts overleden...

Umi was een heel grappig vogeltje. Ze zat graag bij haar maatje Kai, het was een echt koppel. De valken in de voliere gingen voor haar aan de kant als ze wou eten. Zo niet, begon ze haast te grommen. Ik zal mijn grappige, lieve kleine meisje nooit meer vergeten. :'(
















Gerda


Hoi Rianne,

Veel sterkte voor jou en de arme eenzame Kai!!



Het was echt een prachtig koppeltje!! En Umi een eigenzinnig meisje!!
Omdat ik hun namen had verzonnen had ik gevoelsmatig toch wel een band met ze!!
Toen ik alle foto's zag schoten de tranen in mijn ogen!! Gelukkig heeft Umi niet geleden. Maar jullie zullen haar wel enorm missen!!

Liefs, Gerda


bobbie

Hoi Rianne,

Veel sterkte met het verlies van Umi. Zo'n klein vogeltje die zo'n grote plek innam in jullie hart.

Heel veel sterkte, Nel

Mara

Hey Rianne

Veel sterkte met het verlies van Umi.

Dikke knuffel en een kroel voor Kai.

Mara

Riny


Zo lief ,zo klein.
Zo mooi ,zo fijn.
Zo zal jij altijd,
In onze gedachten zijn.
Liefs Riny :'(

heidi

veel sterkte met het verlies van Umi :'( :'( :'( :'(

heidi en Quickje

Ann

Hallo Rianne

Veel sterkte met het verlies van Umi. :'(

Ann


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Ineke

Triest dat Umi toch is overleden, nadat t beter leek te gaan. Sterkte!

Valerie

 :'(
Rust zacht lieve Umi!
Heel veel sterkte!!



Rianne

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes. Mijn vriend heeft haar gisteren begraven in de achtertuin.
:'(

Sanna

Hoi Rianne,

Ik lees nou pas wat er gebeurd is. Heel veel sterkte ermee :-\. Ik hoop dat Kai niet te eenzaam is.

Liefs, Sanna

Marianne

Hoi Rianne,

Veel sterkte!

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!