29 april 2024, 07:01:42

hoe nu verder?

Gestart door lady, 10 september 2006, 17:32:25

« vorige - volgende »

margreet

hallo Lady

Je hebt de juiste beslissing genomen.
Het zal beslist niet zijn meegevallen vanavond. Maar je geeft Poekie waar hij nu recht op heeft. Rust.
Je hebt gedaan wat je kon
Sterkte.

groetjes Margreet


Riny


Hallo Lady
Even kom ik je sterkte wensen, en vragen hoe het gisteren is gegaan.
Ik heb er vaak aan moeten denken.
Groetjes Riny :'(

lady

hoi riny
wij zijn bij de da geweest .hij was iedere keer als hij in mijn handen zat erg slap en werd zijn snaveltje wit.als ik hem op de tafel zette bij de da waggelde hij naar me toe en viel iedere keer.hij was aan het sterven ,de da heb toch maar een klein druppeltje gegeven om hem rustig in te laten slapen.ik heb hem in mijn handen gehouden en hij was in nog geen 2 sec weg ,heb hem mee genomen en heb hem in de tuin begraven ,daar hebben we nog meer dieren liggen .ik ben vanacht wel iedere keer wakker geworden ,omdat naar mijn idee ik hem hoorde piepen om eten . maar ik heb hem wel met een gerust hart in laten slapen .we hebben er alles aan gedaan en nu kon het gewoon niet meer .ik wil iedereen bedanken die mij antwoorden hebben gegeven op mijn vragen ,ik heb er toch ondanks alles een hoop van geleerd
gr lady

Riny

20 september 2006, 12:02:18 #33 Last Edit: 20 september 2006, 12:10:24 by Riny
                                                     

Zo lief ,zo klein.
Zo mooi, zo fijn.
Zo zal jij altijd,
in mijn gedachten zijn.


Hoy Lady
Je hebt kleine Poeki het mooiste cadeau gegeven wat je maar kunt.
Je hebt hem rust gegeven, en bent tot de laatste seconde bij hem gebleven.
Dat is echte dierenliefde.
Groetjes Riny :'(
[/size]


Mara

Hoi Lady

Veel sterkte met het verlies van kleine Poeki, het is altijd erg als zo'n klein, lief hummeltje bij je weggaat maar je hebt het beste gedaan wat je voor hem hebt kunnen doen, en ik vind het knap dat je bij hem gebleven bent tot het einde.

Liefs en nogmaals veel sterkte,

Mara