6 mei 2024, 19:14:40

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Kimm

veel plezier joepie  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Charlotta

Wat een prachtige foto van haar, Sanna!

En dit weekend hebben Rick en ik het er nog over gehad......zelfs als Joep en Sjors nooit echt dikke maatjes worden, maar ze elkaar dulden zoals ze nu doen, is het ons goed.
En zelfs als het op narigheid zou uitdraaien, zouden we kiezen voor een 2e kooi in de kamer, maar we willen echt heel graag dat Joepie bij ons blijft.
We zijn echt heel gek met haar en zij inmiddels ook met ons.
Ze hoort er helemaal bij.
Ze heeft haar ritme hier gevonden, weet dat ze er 's avonds altijd lang uit mag, weet precies wanneer ik 's morgens ga voeren en ze pikt mijn koekjes!  ;D

Als jij het ook nog steeds wil, dan mag ze echt voor altijd bij ons blijven, Sanna.

Sanna

Ja hoor Charlotta, Joepie mag blijven ;). Het ging mij om het geluk van Joepie en alles wat ik heb gezien en gehoord overtuigt mij ervan dat ze het bij jullie geweldig naar haar zin heeft. Bovendien krijgt ze nu veel meer persoonlijke aandacht en wie weet ooit ook nog wel eens van Sjors (de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;D). Ik ben hardstikke blij dat jullie ook ontzettend gelukkig met haar zijn, dát is hetgene dat telt!

Liefs, Sanna

Kimm

ach wat leuk zeg :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Agnes

Eind goed, al goed  :)

Ik ben blij voor jullie!

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

*Manon*

ik ook  ;)

super dat het zo opgelost is  :D

Liefs Manon

Sanna

Ik heb toch zo'n leuk bericht gehad! Voor wie het zich nog weet te herinneren: met Jamey & Kaily heb ik 1 keer een nestje gehad. 4 Schitterende jongen waarvan ik de jongste zelf had gehouden: Nina, een lutino gepareld meisje.

Nu werd ik gisteren gemaild door de eigenaresse van m'n oudste jong: Pippie. Inmiddels is het al een hele vent van 4,5 jaar oud. En wat denk je? Hij is zondag papa geworden! ;D Dus ze vroeg me een aantal dingen wat ze moet doen en waar ze op moet letten. En er zat een foto van de eerste baby bij. Ik zag het al meteen, dat roze oogje. Ik ben gauw de mutatiecalculator ingedoken, heb de ouders ingevoerd, en ja hoor: de eerste baby is een lutino gepareld meisje!! Het voelt toch zo goed dat m'n eerste 'achterkleinkind' het evenbeeld wordt van haar lieve wijlen tante. Ik kan niet wachten op de foto's wanneer madam een beetje in haar veren zit ;D.

Zo, dat moest ik even kwijt ;D ;D.

Groetjes, Sanna

Charlotta

Wat leuk, Sanna!!!

Kimm

dat is leuk nieuws sanna  :D
en een geparelde lutino, gaaf  ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

bobbie

Wat leuk Sanna  :D :D :D Hoeveel eitjes zijn er? Ben benieuwd wat voor een mutaties er nog meer uitkomen. ze zullen je vast op de hoogte houden. Zet je de foto's dan in je boekje? Zijn we gek op  ;D

En dat is echte dierenliefde! Joepie boft maar dat jij aan haar denkt in plaats van aan jezelf. Keigoed. 8)

Groetjes, Nel :)

Sanna

Pas op Nel, ik ga helemaal blozen... :-[ :-[

Dit is wat er allemaal uit kan komen:

Vader: Bont split voor {x1:Cinnamon}{x2:Opaline}{x2:Lutino}
Moeder: Opaline split voor Bont

Nageslacht man:
50% Opaline split voor Witmasker Bont {X2:Cinnamon} {X1:Lutino}
50% Opaline split voor Witmasker Bont {X2:Cinnamon}

Nageslacht pop:
50% Opaline Lutino split voor Witmasker Bont
50% Opaline split voor Witmasker Bont

Dus je kunt alleen maar aan de lutinootjes zien dat het popjes zijn, de rest blijft een verrassing. Er liggen nog 4 eitjes, maar ze weet niet zeker of ze uitkomen omdat pa & moe niet altijd even goed gebroed hebben. Dit is de kleine nu, ze ziet er in ieder geval goed gevoerd uit ;).



Groetjes, Sanna

Caroline

Lieffff!!!!

Maar jemig .... waar ligt dat jong in, wat een zooi!!  :o

Misschien kunnen ze er een laagje zaagsel over heen strooien, elke dag een beetje, net zolang tot het beestje een beetje zachter zit.  ;)

Het is wel een snoepie.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

Citaat van: Caroline op  3 maart 2010, 23:37:28
Lieffff!!!!

Maar jemig .... waar ligt dat jong in, wat een zooi!!  :o




ja dat viel mij ook al op. ik zat al even goed te kijken wat daar toch allemaal ligt  ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sanna

Ja, het lijkt wel een kartonnen doos ofzo te zijn. Maar dat geef ik inderdaad nog wel even door, want m'n achterkleinkind moet wel lekker zacht zitten natuurlijk ;D.

Groetjes, Sanna