11 mei 2024, 10:46:35

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Sanna,

Wat jammer dat de eitjes niet zijn uitgekomen. De volgende keer beter.

Schitterende foto's heb je gemaakt. En die lieve kroelfoto's daar smelt je toch van. Zo liefffffffffff.

Ja spannend hier. Nu maar hopen dat de donsjes weer niet in het ei sterven.

Liefs,

Anja

Saar

Moe(s)t jij ook je huis uit ivm die gaslek?
Of zit je in een andere buurt?

Sanna

Nou, ik was m'n huis al uit omdat ik op m'n werk zit. Maar het is inderdaad 3 straten achter mijn huis..... :o Zo in de lunchpauze maar even thuis gaan kijken denk ik....

Groetjes, Sanna

Saar

Citaat van: Sanna op  5 november 2009, 11:43:50
Nou, ik was m'n huis al uit omdat ik op m'n werk zit. Maar het is inderdaad 3 straten achter mijn huis..... :o Zo in de lunchpauze maar even thuis gaan kijken denk ik....

Groetjes, Sanna


:o :o :o :o
Gelukkig is het weer gedicht lees ik net...
Je zou toch maar niet naar huis mogen :o

Sanna

Nou, het viel gelukkig reuze mee. Mijn straat liep geen gevaar, er stonden genoeg huizen tussen ::). En net hebben we de melding gekregen dat de hoofdleiding afgesloten is en de mensen gefaseerd weer naar huis kunnen. Zal wel kil zijn als ik vanavond thuiskom, of zal het de centrale verwarming niet direct beïnvloeden??

Groetjes, Sanna

Anja

Hey Sanna,

Hoe is het hier?

Sanna

26 november 2009, 21:54:36 #1296 Last Edit: 27 november 2009, 10:40:37 by Sanna
Hoi Anja,

Dank je, hier gaat het prima. Sja, ik heb niet zoveel nieuws te vertellen als alles z'n gangetje gaat ;D. En nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd ook meer bezig geweest ben m'n website helemaal te vernieuwen (http://www.biltsevalkjes.tk), dus van foto's maken is ook niet zoveel gekomen ::). Maar die is nu af! Dus ik zal binnenkort weer eens foto's plaatsen ;).

Joepie en Sherry hebben gelukkig het ergste gehad wat de rui betreft. Gelukkig niet meer om de dag de bodem vol kleine veertjes, je blíjft stofzuigen :P. Maar nu blijft de boel weer een beetje netjes. Van de week even wat stukjes plexiglas maken om de onderkant van de kooi af te scheppen. Want Sherry maakt er echt een sport van om over de bodem te rennen en zo alle corbo korrels eruit te trappen >:(.

Mika en Sherry zitten weer geregeld te wippen ::). Ik vond van de week ook weer een verdacht kaal plekje op de bodem. Maar voorlopig even niet hoor! Laten ze eerst allebei maar eens wat spek kweken, de vorige keer werd Sherry zo eng mager! En ze moeten goed door de rui zijn voordat ik ze überhaupt een blok ga geven.

Groetjes, Sanna

Caroline

De link werkt niet, Sanna.  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar

Citaat van: Caroline op 27 november 2009, 08:21:07
De link werkt niet, Sanna.  :-\


Ze heeft een T teveel in de link geplaatst ;D
http://www.biltsevalkjes.tk/

Caroline

Ja .... goed zo, Saar, nu zie het wel.  :D

Ziet er gelikt uit hoor Sanna, super gemaakt.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

hele mooie site sanna. het ziet er erg vrolijk en echt mooi uit hoor!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sanna

Hahahaha, ja het was al laat gisteren ::) ;D ;D. Bedankt Saar ;).

Saar

Citaat van: Sanna op 27 november 2009, 10:41:39
Hahahaha, ja het was al laat gisteren ::) ;D ;D. Bedankt Saar ;).


Graag gedaan :D
Net even op mijn gemak gekeken en het ziet er leuk uit Sanna :D

Sanna

Dank je wel ;D. Voor mijn vorige website had ik een template van internet gebruikt en die aangepast. Maar nu heb ik op internet een cursus HTML-schrijven gevolgd (tenminste, zit net over de helft ::) ;)) en nu heb ik m'n website echt helemaal zelf geschreven.

Groetjes, Sanna

Mark

Idd leuke site en wat een macho mannetje op het filmpje.
Hoop dat mijn shrek dat gedrag ook gaat vertonen want nu weet ik nog niet zeker of het een mannetje is! (bonte witmakser)

Gr