16 juni 2025, 18:19:55

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi sanna,

laat je de eitjes ook uitkomen als ze bevrucht zijn?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sanna

Hoi Kim,

Met alleen maar 3 dames in huis zou ik wel héél erg verbaasd zijn als de eitjes bevrucht blijken te zijn ;D ;D ;D.

Groetjes ;), Sanna

Kimm

hihihi oja ;D  ;D  ;D

Monky

Wat hebben we toch een heerlijke hobby  ;D

Je ziet dus wel jongen in de toekomst van je valkjes?
Leuk hoor.

Ik hoop dat Mika snel zelfstandig zal zijn  :) Geniet maar lekker van de voorpret  :D

Groetjes,
Monky

Karin

Neem je Mika erbij als mannetje voor één van de dames of valt hij gewoon met zijn neusje in de boter en heeft straks een heel harem ?  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Weet je trouwens wat ik steeds lees als ik jouw Topic zie ? "De Blitse valkjes"  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Sanna

Citaat van: Karin op 17 december 2008, 12:42:45
Weet je trouwens wat ik steeds lees als ik jouw Topic zie ? "De Blitse valkjes"  ;D ;D ;D

Jamaar ze zijn ook heel blits! ;D ;D

Ja, ik neem Mika in eerste instantie voor Joepie. Die was de laatste tijd zo broeds aan het doen en dat klopt dus ook ::). Mocht Mika nou Pino of Belle uitkiezen, dan vind ik dat ook best. Maar het liefst Joepie, daar komen hele mooie babietjes uit ;D. Verder had ik het idee dat Belle en Pino toch niet zo zeer geïnteresseerd zijn in een man, maar als ik nou zie hoe iedereen op die eieren loopt te azen weet ik het niet meer hoor ::). Belle en Pino hebben vandaag nóg meer interesse in die dingen en Joepie lijkt nóg fanatieker te broeden en te verdedigen. Ik hoop niet dat het zover komt dat ik het stel uit elkaar moet gaan halen. Want ik wil eerst Mika wennen in de nieuwe kooi (die bij mijn ouders staat) en dan pas Joep erbij gooien. Ik wil niet dat Joepie het als haar territorium ziet en dan Mika nergens toelaat. Dus of Mika effe op wil schieten met zelfstandig worden ;D ;D ;D.

Groetjes, Sanna

Kimm

hoi sanna,

leuk he dat ik het zusje krijg van mika. ik ben benieuwd hoor. nu moeten ze snel zelfstandig worden he.

liefs kim

Sanna

Hihi, ja inderdaad. En Mika moet nog effe kuifveertjes groeien :P. Heb je al een naam voor haar bedacht?

Groetjes, Sanna

Kimm

ja het wordt pebbles!  :D

Sanna

Sanna

18 december 2008, 16:11:15 #1061 Last Edit: 18 december 2008, 16:30:01 by Sanna
Eierdief op heterdaad betrapt!
Van onze correspondent in De Bilt

18 december 2008 - In omgeving De Bilt is een eierdief gesignaleerd. Iedereen wordt verzocht goed op zijn broedse poppen te letten wanneer deze even van de eieren afgaan. De dief gaat zeer slinks te werk en voor je het weet zijn de eieren foetsie! De dief doet zich zeer onschuldig voor, en wanneer betrapt gaat de dief er in een oogwenk vandoor. Mede hierdoor is het nog niet gelukt de dief te pakken te krijgen. Wel hebben wij al een vrij goed signalement kunnen opstellen. De dief gaat goedgekleed in een modieus grijs kostuur en heeft zeer schattig aandoende maar oh zo niet onschuldige oranje wangetjes. Ook is de dief nogal onhandig waardoor de diefstal meestal gelukkig mislukt. Eén van de slachtoffers is in staat geweest de volgende video-opname te maken:

U bent gewaarschuwd!

Kimm

lynette

Hahah geweldig zeg  ;D gekke kip  :P

;D groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sanna

Aaaahhh, hij krijgt al weer een beetje kuif ;D. Wat is het toch een heerlijk ding zeg. En hij zit zo lekker te poseren bij jou. Lever je hem afgericht af? ::) ;D ;D

Zorg maar goed voor m'n lieve haantje, hij krijgt hier heel wat te stellen met die gekke kippen (ja, ze zijn alledrie even gek!).

Groetjes, Sanna