7 mei 2024, 05:18:26

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

karlijn

GEFELICITEERD!!!

dat is ook weer een last minder!
en wat een prachtige Valkjes heb je!!

groetjes Karlijn


Dieren oordelen niet.....mensen wel..!

Sanna

Dankjewel ;D ;D.

Ja, is inderdaad een heel pak van m'n hart. Nou hoef ik nog maar 1 module en dan.... BEN IK OVERAL VANAF!!! Joehoeee!! Al gaat m'n baas op z'n kop staan, ik doe geen enkele studie van een meer dan een half jaar meer ;D ;D.

Groetjes, Sanna

Ivy

Hey meissie!
Gefeliciteerd! Gaaf!

Enne... al nieuws over Joepie?




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

Nog niet..... ::) :P

Monky

Hi Sanna,

Ik lees het al weer.... je hebt een heerlijke vakantie gehad.... mooie herinneringen kwamen boven toen ik de foto's in je andere topic zag  :D Frankrijk blijft een mooi land.

Dan wil ik nog even zeggen dat je weer heerlijke foto's van je gespuis gemaakt hebt  :D Ook daar kan ik lekker van genieten  ;D

En tot slot,
Van harte gefeliciteerd dat je geslaagd bent. Toch weer een last minder en je hebt er hard genoeg voor gewerkt  :D


Groetjes,
Monky

lynette

Hoi Hoi

Super hoor geslaagd :D Gefeliciteerd :D
Alles goed verder?
Hier lekker zijn gangetje  ;D Mooie plekjes ben je geweest zeg :O Frankrijk heb ik heeel vaak bezocht laatst in 2006 was Milau aan de beurt Die brug is echt apart en geweldig om er over heen te rijden. Echt een prachtige omgeving. Zo te zien heb jij ook veeeel moois gezien en krijg gewoon gelijk zin om weer naar frankrijk te gaan.

En heb je al uitslag van Joepie?
Als Joepie toch een meissie is ga je dan nog op zoek naar een manneke?  Beau en Krummel zijn aan de 3e poging begonnen en hebben vandaag de 2e ei gelecht. Echt ik hoop zo dat er nu wel een bevruchting is het zou zooo gaaf zijn  ;D

Groetjes Lynette en een kroeltje van Beau
Jaa echt die kreeg ik vandaag  ;D en dat tijdens de nestcontrole  ;)


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sanna

Wouw Lynette! Tijdens nestcontrole?? :o ;D ;D Zomaar kroelen...
Zou Pitbeau dan toch z'n wilde veren aan het verliezen zijn? :P

Nou, ik ben benieuwd hoor hoe ze het nu doen. Zou wel leuk een keertje zijn, bevruchtte eitjes. Ik sprak Ilona nog vandaag. Maar ik kom gauw een keertje kijken hoor, wanneer ik weer bij haar ben. Ben wel benieuwd of die doerak mij nog herkent ;).

Helaas, nog geen uitslag van Joep. Maar er stond ook op de website dat het een dag of 12 duurt. Gendika is uiteraard een stuk sneller, maar voor deze prijs ben ik wel bereid een paar dagen langer te wachten. Joep zelf houdt het ook behoorlijk spannend: nog geen kippetje zitten of touwtje rijden. Zou ook wel erg lullig voor mij zijn natuurlijk: net de test betaalt en dan zelf gauw laten zien wat hij/zij is :o. Ik hoop dat Joep me dat niet aan gaat doen :P.

Ja, Frankrijk is schitterend hoor. De brug bij Millau heb ik nog steeds niet gezien. We proberen al 2 jaar die kant op te gaan, maar elke keer wanneer wij willen gaan is het daar zo'n 15 graden met regen. Nou ja, misschien volgend jaar ;D.

Groetjes, Sanna

Sanna

4 augustus 2008, 20:13:33 #967 Last Edit: 29 januari 2009, 19:23:15 by Sanna
Speciaal voor jullie, nog een paar leuke plaatjes ;D ;D...


(ik ben helemaal niet eigenwijs, hoe kom je erbij??









Vogel zonder koppie...





dáár is het koppie!!





En een beweeglijke deugniet (geslacht nog steeds onbekend helaas):



Ik hoop van de week weer eens wat foto's in de zon te kunnen maken.

Groetjes, Sanna

Anja

4 augustus 2008, 20:28:22 #968 Last Edit: 4 augustus 2008, 20:34:20 by Anja
Hoi Sanna,

Wat een prachtige foto's. Er komen er van de week mss nog meer. Jippie.



Groetejs Anja

Mara

HOi Sanna

Alsnog van harte gefeliciteerd met het behaalde diploma. Tof zeg!!!

Mooie foto's!! Heb er van genoten.

mara

Sanna






Nou, de uitslag van Joepie is binnen hoor. En inderdaad Ivana, je had helemaal gelijk: Joepie is een meisje! Tja, zo komen er natuurlijk nooit mini-valkjes, hè? ::) ;D M'n website maar weer aanpassen *zucht*.

Gisteren weer leuke foto's gemaakt. Als ik er vandaag nog tijd voor heb zet ik ze er op, anders wordt het na het weekend. Vooral Belle is uitgebreid op de kiek gezet, want jullie snappen natuurlijk wel dat zij graag wil meedingen naar de foto-wedstrijd van september.... ;) :D.

Groetjes, Sanna

Ivy

Hahahahaha.
Heb jij weer. Drie poppetjes... Maar goed, ze hebben het goed en ze gaan ook heel lief met elkaar om, dus ja... dat is toch het meest belangrijke.

Wie weet kom je nog eens een heel lief manneke tegen...

Groetjes!
Ivana

PS: Niet alleen jouw website moet je aanpassen, volgens mij ontbreekt er eentje in jouw handtekening  :P




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

Citaat van: Ivy op  7 augustus 2008, 10:44:39
PS: Niet alleen jouw website moet je aanpassen, volgens mij ontbreekt er eentje in jouw handtekening  :P


* druk druk druk!! *

Sanna

7 augustus 2008, 21:52:30 #973 Last Edit: 29 januari 2009, 19:24:41 by Sanna
Op last van Ivana heb ik dan maar mijn handtekening aangepast :P ;D ;D. Toepasselijk, nietwaar?
O ja, ik had nog foto's beloofd.... enjoy!!

Joep in een gekke bui (wanneer niet?? ::))







Zoooo... niks aan de hand....



Had je wat?!



Ben ik niet mooi??



Poetsen...





Mooie Belle





Moet ook gebeuren...









Zo, dat wast weer!!

Groetjes, Sanna

candy

Hallo Sanna,

Het komt toch wel ver dat je op last van Ivana je handtekening moest veranderen, maar hij is heel mooi geworden.

Groetjes Henk