15 mei 2024, 06:21:43

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Sanna

Citaat van: Ivy op 25 september 2007, 15:55:43
Pino heeft me ook geholpen om de nieuwe Ikea bankje in elkaar te zetten, ze heeft gelijk wat plakmiddel eropgepoept ::)  ;D


Whaahaahaahaa ;D ;D ;D... "that's my bird" ::) ;D
Kan niet wachten om ze weer te zien vanavond, ze hebben het vast heerlijk naar hun zin gehad bij jou Ivana!! Ik hoop dat je bankje nog een beetje is bijgetrokken :P.

Groetjes, Sanna

Ivy

Hoi Sanna.
Laten we zeggen dat het bankje niet meer zo goed als nieuw eruitziet haha.
Heb je er ook een plekje voor drie?


Ik heb gisteren wat foto's gemaakt, ik zal ze straks wel plaatsen.
Je drietal voelde zich goed thuis al heel snel... Belle werd gelijk herkend door Leia en Beau trok heel veel met zijn mams en paps... maar ook veel met Belle. Ik denk toch dat hun twee een grotere kans hebben om koppeltje te worden... dat wordt zoeken voor een lief ventje voor Pino ;D

Wel grappig, Beau is inderdaad in de rui... maar ik zie in zijn nek toch wat parels terug komen :P ik hoop dat hij ons niet voor de gek houdt en dat hij niet alleen een gedrag van een ventje heeft...haha

Tot strakjes!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anja

Hoi Sanna,

Je bent weer terug zie ik. En fijne vakantie gehad?
Dus vanavond wordt je weer herenigd met je schatten. Ze hebben wel een hele lieve oppasmama hè?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Sanna

Welkom terug! Heb je een fijne vakantie gehad?

Mara

Sally

Hallo Sanna,

Ik zie dat je terug bent van je vakantie.
Heb je het leuk gehad?

Je vogeltjes hebben het ook heel goed gehad lees ik wel.
Toch leuk dat je met zo'n gerust hart kunt weggaan als je vogeltjes een goede oppas hebben he.
zodadelijk kan jij ze terug kroelen en knuffelen.
Je zult ze wel gemist hebben he?

groetjes

Sanna

Hallo allemaal!

Yep, ik ben weer terug ;D. Lekker een weekje heerlijk uitgerust, gelezen en paddestoeltjes gefotografeerd. Maar natuurlijk heb ik mijn babies gemist ;D :-*. Jazeker, ik heb een hele goeie en hele lieve oppasmama gevonden, die kroelt en knuffelt dat het een lieve lust is hihih :D. Maar het wordt nog reuze gezellig hier, want ik neem niet alleen mijn 3 musketiers mee naar huis, maar meteen ook 3 van Ivana. Die komen hier logeren als Ivana en Gerard op vakantie zijn. Maar vanwege het vervoer was het handiger als ik ze alvast mee zou nemen. Dus het wordt hier gezellig druk van de week ;).

Groetjes, Sanna

Anja

Hoi Sanna,

Dat brengt wat leven in de tent moet je maar denken ;D ;D ;D ;D
Ook jij bent vast een hele lieve oppasmama.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Sanna,

Van 0 naar 6, dat gaat hard  ;D !
Maar wel erg gezellig, ik kan het weten  ;),

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Ivy

En opeens dacht ik... jij hebt een nieuwe handtekening nodig :P





Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

1 oktober 2007, 23:40:30 #654 Last Edit: 2 oktober 2007, 12:11:30 by Sanna
Ja, ik weet, ik weet.... ik moet Pino er nog inknutselen ;D. Daar ga ik van de week wel eens aan werken.

De terugreis is goedgegaan hoor Ivana. Nogmaals hartelijk bedankt voor het verwennen van mijn drietal. Ik zal jouw drietal ook tot in de grond verpesten ;D ;D. Oh nee, aandacht geven was het hè? ;).

De twee kooien staan nou naast elkaar, maar eigenlijk denk ik toch dat ze gemakkelijk met z'n zessen in mijn kooi hadden gekund ::). Ga ik van de week nog maar eens naar kijken. Voor de eerste nacht was het geen goed idee geweest, want Beau weet dat hij weer op z'n eigen terrein is en dat laat hij merken ook :-\. Zal ook wel komen omdat hij natuurlijk allang in slaap was toen wij hem uit de vogelkamer plukten, maar hij zat vooral naar Pino en Leia te blazen en te happen (Belle hapt gewoon terug ;D), dus ik heb hem eruit gehaald en bij Brokkie en Mischa gezet. Die heeft Beau vervolgens in een hoek en tenslotte naar beneden gejaagd ::)... maar uiteindelijk mochten ze toch weer bovenkomen en nu zit Brokkie in de ring en Mischa aan het andere eind van het touw ;D. De rust keert nu eindelijk een beetje weder (dimmen van het licht wil dat ook wel eens in de hand werken ;D). Dus ik blijf nog even beneden om te kijken of ze nou echt allemaal lief zijn gaan slapen, en dan duik ik eindelijk m'n EIGEN, HEERLIJKE, SOEPELE, ZACHTE bedje in, aaaaaaaaahhh.... Wat heb ik dat gemist zeg!

Trusten allemaal!
Sanna

Peggy

Heerlijk dan weer hè,je eigen bedje? fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad. en ja ik val in herhaling maar je kunt pas echt genieten op je vakantieadres wanneer je weet dat je diertjes goed verzorgd worden. Fijn toch dat jij en ivana dat zo goed geregeld hebben samen.
Ik weet niet meer of ik het al wist maar je krijgt er dus een derde valkje bij ? even kijken bij ivana in der boekje hoe dat valkje eruit ziet  ;D  en tijdelijk dus 6 valkjes;  gezellie  ;D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Sanna

2 oktober 2007, 14:18:12 #656 Last Edit: 8 november 2010, 10:10:48 by Sanna
Hai Peggy,

Ik denk dat je een keertje wat gemist hebt ;). Het derde valkje is er al en dat is Pino die bij Lique vandaan komt; een wildkleur popje. En nou heb ik er 3 van Ivana te logeren omdat het voor hun eigen veiigheid beter is als ze 's nachts lekker opgesloten zitten ::).


Inmiddels heb ik de foto's van het weekje weg al online gezet:
Herfst in Sibculo


Allereerst nog de foto's van gisteravond. Uiteindelijk heeft Beau toch bij de jongens in de kooi geslapen, omdat hij eindelijk rustig werd toen hij in een vreemde omgeving gezet werd en alles kon gaan slapen.









Maar ik heb nu toch besloten dat alle logé's bij elkaar in de kooi gaan en mijn 3 boefies bij elkaar in hun eigen kooi. Beau raakt helemaal van slag af en hij is pas rustig als hij gewoon met Belle en Pino zit. Gek hè, wat zo'n eigen omgeving kan doen? Want bij Ivana thuis was er absoluut geen probleem, maar nou Beau weer op z'n eigen terrein is lijkt het wel of hij geen verandering in de oude situatie wil. Maar goed, zo gaat het ook goed. Ondanks dat Leia gek op Belle is, gaat ze niet zitten zeuren als zij in de andere kooi zit. En dan hebben Brokkie en Mischa ook een beetje rust. Want als Beau bij ze in de kooi zit mogen ze helemaal niet meer bovenin komen. Maar als ik Lei bij Belle, Beau en Pino in de kooi doe, gaat Beau door het lint. Zo is het lekker rustig ;).

Eerst het lieve koppie van Leia:



Ik wist helemaal niet dat ze zo kroelgek was! Ik zit nu met een luxe-probleem: ik kom 4 handen tekort! Ze willen allemaal kroelen!! ;D ;D

Brokkie, ook al zo'n lekker ding:



Mischa houdt wel van hoge plekjes:



Beau, wie immer... slopend ;D:



En Belle is nog even nieuwsgierig. Als ik 1 seconde later had afgedrukt had ik alleen maar een heel groot oog in beeld gehad :D:



Pino heb ik er even niet van dichtbij opgekregen...

Het is nu wel lastig hoor als het hele spul gaat vliegen. Er vliegen 3 wildkleurtjes door de lucht en dan moet ik ze echt aankijken wanneer ze neergestreken zijn om te zien wie wie is ;D. Heb al menig keer de verkeerde naam tegen bewusten vogel geroepen ::)...

Maar de speelboom vinden ze allemaal geweldig, en ook de schommel die daar boven hangt.

Beau & Brokkie:



Leia & Beau:



Mischa, Belle & Brokkie



Brokkie & Leia:



En hier staan ze écht alle 6 op, zoek maar ;D:



Brokkie & Beau:



Belle & Mischa:







En wat een bekkies hebben deze 2 knulletjes, hè?

Beau:



Brokkie:




Zo, helpt dit weer even Ivana? ;D ;D


Groetjes, Sanna

Saar

Hoi Sanna
Leuke foto's :D
Ik het lijkt me idd moeilijk om 3 wildkleurtjes uit elkaar te houden ::)
Groetjes Saar :-*

Sanna

Hoi Saar,

Ik kan het zien aan de kuifjes en aan de verdeling van het geel over het koppie en de kleur grijs.... maar dat gaat niet als ze over je hoofd heen scheren ;D.

Groetjes, Sanna

Saar

Citaat van: Sanna op  2 oktober 2007, 16:16:40
Hoi Saar,

Ik kan het zien aan de kuifjes en aan de verdeling van het geel over het koppie en de kleur grijs.... maar dat gaat niet als ze over je hoofd heen scheren ;D.

Groetjes, Sanna


Ik zie het zo voor me haha ;D
Groetjes Saar :-*