3 mei 2024, 18:50:29

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Sanna,

Nu is ie goed!!
En niet meer zo breeeeeeeeeeeeed ook  ;D ;D


Groetjes, Gerda

Sanna

Ik vond hem eigenlijk wel mooi, zo breed, goed leesbaar enzo ;D ;D.
Maar ja, hoe dat nou weer kwam??

Anja

HoiSanna,

nu is die idd helemaal goed. Met 2 valkjes en niet meer heel breed.

Jammer moet ik de kosten toch maar proberen te declareren bij de zorgverzekering ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Caroline

Ik zie hem nu ook goed!!  :D

Weet je niet meer Anja, dat ik dat in het verleden ook een dag later pas jouw nieuwe handtekeningen zag.  ::)

VReemd hoor.

Maar .... ik zie nu de goeie en dat zonder Hans Anders  8) helemaal goed dus.

Hij is leuk!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Caroline,

ja nu je het zegt. toen dachten we dat het spookte.

Groetjes Anja

Peggy

Een hele mooie handtekening hoor !   Ik wil dat ook !!  ;D ;D
maar weet helaas niet hoe  :(

;) gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Sanna

8 augustus 2007, 08:20:14 #516 Last Edit: 8 november 2010, 09:45:34 by Sanna
Hoi Peggy,

Ik heb hem met Photoshop gemaakt. Ik heb twee mooie foto's 'uitgeknipt' en die in een zacht gekleurde achtergrond geplakt.

Jaaaaaa!! Weer tijd voor een kleine foto-update. Effe gauw vanmorgen geschoten. Ontbijt bij Biltse valkjes:

Jut en Jul boven het keukenraam ;D


hee, psssst.... zie je dat? ze is brood aan het maken


zal ik haar afleiden door onbeholpen te vliegen? dan kaap jij het brood


gelukt! the bread is ours!!


volgens mij heeft ze het door...


sssssst!! doen of je neus bloedt, gewoon dooreten


ow, ze heeft nog een kapje achtergelaten...


kapjes zijn ook brood


Inmiddels heeft Beau dus van de meesteres geleerd dat je op het aanrecht 's morgens lekkere dingen kunt vinden ::). Maar het is bruin brood, dus het mag ;D ;D.

Ow ja, nog een videootje ;)...



Groetjes, Sanna

Mara

Hoi Sanna

Leuke foto's joh! Echt heel erg leuk.

Photoshop is een leuk programma...ik zal eens kijken of ik hem nog ergens heb liggen want je handtekening brengt me wel op ideeën.

mara

Anja

Hoi Sanna,

Wat een schatten heb je toch.
Super leuke foto's zeg en een heel leuk filmpje.

Groetjes Anja

Ivy

Ooooo BeautjeJamie... wat een liefjes. Hele leuke foto's van jouw twee pareltjes ;D
En zijn ze al goede vriendtjes of speelt Belle nog steeds hard to get?
Geef hem maar een extra kusje vanavond  :-*
Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

Hahaha, nou als Beau iets te opdringerig wordt kan hij nog steeds een tik op z'n koppie krijgen hoor ::) :P. Niet dat hij zich daardoor laat ontmoedigen ofzo ;D ;D.

Vanmiddag nog iets heel leuks: Belle zat op m'n schouder en Beau zat onder m'n kin, een beetje aan de kant waar Belle zat. Dus ik zat Beautje natuurlijk lekker te kroelen. Doet ineens Belle haar koppie naar beneden en duwt tegen m'n vinger aan :D. Toen zat ik ineens 2 vogels tegelijk te kroelen :-* :D. Het duurde maar even hoor, maar ik merk de laatste tijd wel dat Belle ook steeds meer gekroeld wil worden. Ik haal 's ochtends meestal eerst Beau eruit. Die is er namelijk meteen altijd klaar voor zodra hij zijn oogjes open doet, maar Belle heeft meer moeite met wakker worden ;D. En dan haal ik dus Beau eruit en ga hem lekker in z'n nekkie en op z'n koppie zitten kroelen en zitten zoenen enzo ;). Na een paar minuten is Belle ook zover en dan gaan ze samen racen door de kamer :o. Maar Belle zit dat wel elke morgen zo aan te kijken, ons gekroel. Dus wie weet of het haar ooit nog op ideeën brengt. Ik zat van de week nog eens de foto's door te kijken van het nestje dat ik 2 jaar geleden gehad heb en toen heb ik Belle nog maar eens gewaarschuwd dat ik dit op termijn ook van haar verwacht ;D ;D.

Groetjes, Sanna

Anke

Hallo,
Wat een schattige foto's en filmpje :)
Je valkjes kleuren mooi bij het aanrecht ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Ivy

Citaat van: Sanna op  8 augustus 2007, 20:29:19
Ik zat van de week nog eens de foto's door te kijken van het nestje dat ik 2 jaar geleden gehad heb en toen heb ik Belle nog maar eens gewaarschuwd dat ik dit op termijn ook van haar verwacht ;D ;D.

Groetjes, Sanna


Hahaha en wat zei ze toen... Ik hoop voor je dat het lukt. Wat leuk dat ze zich beide lieten kroelen... Hier wou ze ook maar heel af en toe een kroeltje, leuk dat ze het aan het afkijken is.
Dan heb je straks wel twee kroelkippies!

Greeeets




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

Citaat van: til (anke) op  8 augustus 2007, 20:58:08
Je valkjes kleuren mooi bij het aanrecht ;D


Ja hahaha, als ik ooit een andere keuken krijg moet ik weer nieuwe valkjes aanschaffen ;D ;D ;D

Ik heb nog hele leuke foto's gemaakt vanmiddag, maar blijkbaar heb ik een conflict met m'n camera opgelopen op m'n pc en nou krijg ik hem niet meer aangesloten grrrrrr!!! >:( >:(. USB notabene en hij vertikt het om hem te herkennen. En nou ben ik de rest van de week vrij, dus ik kan het op m'n werk ook niet doen, aaaaaaaahh!!! Ok, ik ga er morgen weer verder over denken, want anders gooi ik hem vanavond nog uit het raam en m'n 'nieuwe' mist nog een harde schijf, dus ik moet nog even met deze doen ::). Trusten iedereen!

Groetjes, Sanna

Anja

Hoi Sanna,

Is het gelukt of heb je je pc uit het raam gegooid ;D ;D ;D

Groetjes Anja