11 mei 2024, 13:33:27

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Sanna

24 juli 2007, 11:49:28 #495 Last Edit: 24 juli 2007, 11:52:32 by Sanna
Ok, even uitleg voor alle mensjes zonder brilletje ;D ;D ;D:

Belle is het linker vogeltje, dat haar borstje zit te poetsen, Beau is het rechter vogeltje dat een beetje naar rechts kijkt....

De vorige handtekening zag er ongeveer zo uit:
(een beetje anders, maar die had ik al weggegooid ;D)

O ja, kleuren zijn inmiddels naar mijn zin, dus hij blijft zoals hij nu is.

Groetjes, Sanna ;)

Caroline

Ik denk dat ik ook maar eventjes naar Hans Anders ga.  ::)

Ik zie namelijk ook geen verschil.  :-[

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sanna

Huh?? ??? ???

Je ziet geen verschil tussen deze:


(1 vogeltje)

en deze:


(2 vogeltjes)

??? ??? ???

Saar

Hoi Sanna,
Ik zie WEL ;D t verschil, en ik vind je handtekening echt lief :D
Groetjes Saar :-*

Sanna

Poeh! Ik was al even bang dat ik gek werd ;D ;D.

valkparkietvirus

oef gelukkig nu weet ik zeker ik hoef geen bril want ik zie de verschil ook
;D ;D ;D

hahaha leuke hand tekenig ja ik moet ook nieuwe maken maar ja moet meer foto´s maken van me poepertjes maar ik wil ze ook niet dwingen  :D

fijne daggie nog sanne en jou valkjes ook  :-*


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

Ivy

24 juli 2007, 12:24:26 #501 Last Edit: 24 juli 2007, 12:39:11 by Ivy
Heeee Sanna.
Ik dacht ook al dat ik gek werd maar toen ik op die tweede klikte, kwam ik op jouw site terecht, toen zag ik het pas :D
Op het forum heb je dus nog steeds de oude handtekening...
:-* voor Beau
Ivana

PS Oh nee, nu zie ik het ook... misschien duurde het even voor mijn pc het zag :P




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anja

Hoi Sanna,

Erg mooie handtekening hoor. Het enige verschil wat ik zie is dat de ene dichterbij is genomen dan de andere handtekening :-\ :-\ :-\

Groetjes Anja

Sanna

24 juli 2007, 12:49:14 #503 Last Edit: 24 juli 2007, 12:51:01 by Sanna
Citaat van: Anja op 24 juli 2007, 12:46:03
Hoi Sanna,

Erg mooie handtekening hoor. Het enige verschil wat ik zie is dat de ene dichterbij is genomen dan de andere handtekening :-\ :-\ :-\

Groetjes Anja


Ja, en er staat een tweede valkje bij, Anja ;) ;D ;D. Die heb ik met veel bloed, zweet en tranen (tranende ogen van naar het schermpje staren ;D) gisteravond uit zitten 'knippen' in Photoshop. Dus nu staan zowel Belle als Beau allebei in mijn handtekening ;).

Groetjes, Sanna

Gerda

24 juli 2007, 13:00:07 #504 Last Edit: 24 juli 2007, 13:03:28 by Gerda
Ik zie dit op mijn computer:
(Ik heb er even een screenprint van gemaakt)



Heel verwarrend!
Ik zie ook geen tweede valkje!

Sorry  :-[

Gerda

Gerda

Op je site zie ik dit:



Dat lijkt me de goede!!

Gerda

Ivy

Hoi.
Ik had het eerst dus ook. Maar gelijk nadat ik mijn reactie gepost heb, zag ik die andere handtekening.
Klik op de foto en kom je uit bij Sanna haar website, daar zie je de nieuwe handtekening met twee vogeltjes :D
Bij mij werkt het nu ook op het forum.
Mooi gedaan trouwens, Sanna.
Groetjes!




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Gerda

Nu zie ik hem ook!! (lekker breed hahahaha)

Anja

Citaat van: Sanna op 24 juli 2007, 12:49:14
Citaat van: Anja op 24 juli 2007, 12:46:03
Hoi Sanna,

Erg mooie handtekening hoor. Het enige verschil wat ik zie is dat de ene dichterbij is genomen dan de andere handtekening :-\ :-\ :-\

Groetjes Anja



Ja, en er staat een tweede valkje bij, Anja ;) ;D ;D. Die heb ik met veel bloed, zweet en tranen (tranende ogen van naar het schermpje staren ;D) gisteravond uit zitten 'knippen' in Photoshop. Dus nu staan zowel Belle als Beau allebei in mijn handtekening ;).

Groetjes, Sanna


Hoi Sanna,

Die zie ik nu pas. Toen ik het vorige bericht postte zag ik maar 1 valkje hoor maar ik was niet de enige die dat had lees ik wel.

Groetjes Anja

Sanna

24 juli 2007, 13:19:09 #509 Last Edit: 24 juli 2007, 13:25:50 by Sanna
Whahaha, mijn diepste verontschuldiging voor alle inmiddels aangeschafte brilletjes (nee, je kunt ze niet bij mij declareren  ;D). Ik denk dat ik weet wat het probleem is en ik denk dat ik het nu opgelost heb. Ik had mijn nieuwe banner gewoon onder dezelfde naam geüpload naar Photobucket in de veronderstelling dat hier op het forum dus ook meteen de juiste afbeelding zou worden weergegeven. En bij mij deed die dat meteen omdat ik er natuurlijk voortdurend mee bezich was. Maar blijkbaar moet de afbeelding dus eerst een keer door het forum ververst worden voordat hij de juiste weergeeft. Dus nu heb ik de nieuwe banner onder een iets andere naam opgeslagen en die naam heb ik nu in mijn handtekening gezet. Dus iedereen die ik niet van ietwat bijziendheid beschuldigd heb ( ;D ;D) moet hem nu ook normaal kunnen zien. Laten jullie het nog even weten?? ;)

Groetjes, Sanna

(hij ziet er alleen ineens een stuk kleiner uit dan daarnet???)