5 mei 2024, 01:18:25

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Sanna,

Ik zal ook eens in je boekje schrijven. Ik lees wel maar reageer bijna nooit :-[ :-[ :-[
Ik moet zeggen dat Belle er een knapperd bij gaat krijgen en dat ze toch maar eens moet leren kussen hoor ;D ;D ;D
Ik vind Beau een heel knap vallje maar Belle mag er ook wezen hoor.
Fijn dat je toch nog een oppasadres hebt gevonden. Nu nog een auto en dan is het compleet.

Groetjes Anja

Sanna

Ja nou, m'n vader gaat morgen kijken naar een Volvo... Ik hoop dat het wat is, die trekt de caravan nog wel door de Himalaya als het moet hahaha.

Groetjes ;), Sanna

Anja


Nou ik hoop voor je dat de Volvo voldoet.

Groetjes Anja

Monky

Hi Sanna,

Ik lees nu pas dat je oppas in de omgeving Utrecht zocht  :-X :-[
De volgende keer mag je ook eventueel bij mij aankloppen hoor  :) Ik woon namelijk in Utrecht... en ik kom ook af en toe in De Bilt  ;D plantjes kopen  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Sanna

Pfffff... ja wist ik veel!! :-X Kon ook makkelijk zijn dat jij bereid bent kilometers te rijden om plantjes te kopen en te zwaaien ;) ;D ;D. Nou ja, heb ik het de volgende keer voor het uitkiezen hihi.

O ja, Volvo is niks geworden, er bleek echt helemaal niks aan die auto te kloppen. Gelukkig was er een vriend met m'n vader mee die in het monteursvak zit, want m'n vader had zich zo laten besodemieteren. Die auto had de caravan nog niet eens door plat Nederland kunnen trekken!! Toen ze daar aankwamen was de motor warm (hij wilde weten hoe laat ze langs zouden komen, want hij had 'flexibele werktijden'). Dus onze vriend vraagt: waarom is dat?? Ja, hij had er toevallig net mee gereden. Maar het was dus om te verdoezelen dat de koppeling kapot is, daarom wilde hij natuurlijk weten hoe laat ze zouden komen. En de motor was zogenaamd 2 jaar geleden gereviseerd. Heeft onze vriend ons uitgelegd, als je een motor gaat reviseren moet je het motorblok helemaal schoonmaken. Maar zoals hij het zag, die motor was sinds hij gebouwd was van z'n leven nog niet schoongemaakt. Bovendien zag hij dat hij olie verbruikte (ook gezellig in de bergen) en waarschijnlijk zal de kilometerstand ook wel teruggedraaid zijn. Ja, lekker betrouwbaar die handelaartjes :P. Doen zich voor als een particuliere verkoper en als je dan gaat kijken blijkt het zo'n louche achteraf terrein te zijn >:(. Dus we zijn weer op zoek ::)!

Groetjes, Sanna

Peggy

Beter op zoek naar een nieuwe auto Sanna dan worden besotemieterd!!  Toch? ;)  wel fijn dat de vriend van je vader er verstand van heeft.

Helaas draait het bij sommige verkopers alleen maar om het geld;  ze geven er niks om wie ze beduvelen.

Wanneer ga je nu ook alweer precies op vakantie ?
Gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Sanna

25 mei 2007, 10:28:00 #396 Last Edit: 25 mei 2007, 11:03:00 by Sanna
Hier naar toe:







Zuid-Frankrijk dus!! ;D

Monky

Ik kan de foto's niet zien  :-\


Sanna

Sorry ::), ik had ze op de verkeerde site gezet, dan zie je ze alleen maar zolang ik daar ingelogd ben. Maar nu moet je ze wel kunnen zien ;).

Groetjes, Sanna

*Petra*

Hoi Sanna,

Maar goed dat het al ontdekt werd, voordat de Volvo gekocht is.
Hopelijk is de volgende wat meer te vertrouwen, dan deze  :censuur!

Groetjes Petra 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Sanna,

Maar goed dat je vader iemand bij had zeg. Ik moet er niet aan denken wat er allemaal had kunnen gebeuren zeg.
Wat een prachtige foto's. Wat ga jij daar genieten zeker weten.

Groetjes Anja

•=Bonnie=•

Citaat van: Sanna op 25 mei 2007, 10:28:00
Hier naar toe:







Zuid-Frankrijk dus!! ;D


So heey :) Dat ziet er lekker uit, die lavendelvelden en dat ravijn, prachtig

Peggy

Hé dat ziet er heerlijk uit Sanna. Wat zul jij gaan genieten daar. ik wens je nu alvast een heerlijke vakantie toe. Maar dat zal vast wel lukken en als je terugkomt wacht je nieuwe valkje op je....twee hele leuke dingen om naar uit te kijken ;D
Geniet ervan.
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Sanna

Jaaaaaa!! Allemaal leuke dingen om naar uit te kijken :D.
Voor het gemak vergeet ik even volgende week dinsdag :P, maar daarna alleen maar FUN FUN FUN!!!

Peggy

Volgende week dinsdag ? volgens mij heb ik iets gemist ;)


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier