8 mei 2024, 15:30:00

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

*Petra*

Heeerlijk, fijn dat Belle dat lekker toelaat..
En nog wel s'avonds?!
Dat is voor mij meer de tijd om ze met rust te laten  ;D

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sanna

Jaa 's avonds zijn ze kippig he? ;D ;D

*Petra*

Die van ons zijn s'avonds meer sjaggie  ;D ;D.

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sanna

Belle heeft wat nieuws ontdekt hoor.... ::)

In het weekend maak ik vaak voor mezelf van die bruine bolletjes (woudlopertjes) warm in de oven, lekker donkerbruin met allerlei pitjes. En dan zodra ze uit de oven komen snijd ik ze open en gooi er gauw een plakje kaas tussen en dan verder af laten koelen. Die kaas gaat dan lekker smelten, heerlijk! Net een croissantje, maar dan gezonder :D.

Belle is ook altijd gek op bruin brood, hoe bruiner hoe liever. Maar nu zat ze wel heel enthausiast aan m'n brood te trekken. Dus ik even beter kijken.... zit dat gekke beest de gesmolten kaas tussen m'n brood uit te pulken!! :o. En kwaad als ik het wegtrek ;D. Leuk hoor, in plaats van van m'n broodje te kunnen genieten moet ik tegen de klippen opeten zodat Belle niet te veel kaas binnen krijgt ;D ;D.

Groetjes, Sanna

Mara

Hoi Sanna

Belle weet ook wel wat lekker is.  ;D

Mara

*Petra*

Hmm ,ja kaas vinden ze hier ook heerlijk  ;D!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sanna

24 maart 2007, 14:27:35 #321 Last Edit: 8 november 2010, 09:20:05 by Sanna
Hoi allemaal,

Het gaat heel goed met Belle. Ze is vreselijk aanhankelijk geworden. Als ik thuis ben moet ze eruit en het liefst ergens op mij zitten. Ze wil vaak even een kroel hebben, maar dan wèl op haar eigen manier ;D. Ik pak haar vaak even vast zodat ze daar meer aan kan wennen. Niet dat ze het leuk vindt hoor, mékkeren dat ze dan doet ;D. Maar als ik haar dan weer loslaat blijft ze gewoon bij me zitten. Dus het is allemaal bluf haha. Wel is Belle hard aan een maatje toe. Ik hoor haar steeds vaker kippetje zitten als ik bijvoorbeel boven ben en Belle zit in de kooi. Dus de hormen gieren nog op volle toeren ;D. Toch zal ze daar voorlopig mee moeten wachten, want wanneer Beau komt (moet nog geboren worden whahaha) is hij nog véél te jong. Ach, ze is ten slotte al 3 jaar praktisch alleen geweest, dat ene jaartje kan er ook nog wel bij ;).



Heej, wat is dat nou? Eten??


Ja hoor! Lekker...




Slokje erbij


Groetjes, Sanna & Belle

Agnes

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Mara

Hoi Sanna

Mooie foto's van Belle. Trouwens, ik zie op de laatste foto zo'n geel boekje liggen. Wij hebben ook zo'n boekje gekregen van mijn nichtje, een heel leuk idee.

mara

Riny

Hoy Sanna en Belle
Er wordt hier hard gewerkt en gewipt, en wel met succes!!
Tot nu toe heb ik al meer dan 40 bevruchtte eitjes geteld, de twijfelgevallen niet meegerekend.
Dus Belle, je vriendje zit er aan te komen.
Groetjes Riny

Sanna

Citaat van: Mara op 25 maart 2007, 13:48:37
Hoi Sanna

Mooie foto's van Belle. Trouwens, ik zie op de laatste foto zo'n geel boekje liggen. Wij hebben ook zo'n boekje gekregen van mijn nichtje, een heel leuk idee.

mara


Ja leuk hè? Heb ik van 1 van de meiden gekregen met wie ik naar Rome ben geweest. Zij heeft het naar iedereen opgestuurd, echt heel erg leuk! Toen ik 2 jaar geleden zelf jongen had, heb ik ook zo'n ding gemaakt voor de nieuwe eigenaars.

Citaat van: Riny op 25 maart 2007, 16:48:48
Hoy Sanna en Belle
Er wordt hier hard gewerkt en gewipt, en wel met succes!!
Tot nu toe heb ik al meer dan 40 bevruchtte eitjes geteld, de twijfelgevallen niet meegerekend.
Dus Belle, je vriendje zit er aan te komen.
Groetjes Riny



Joepie de poepieeeeee!!!!! ;D ;D
Belle der kuifje gaat ook al overeind staan van enthausiasme hahaha :D. Sjongejonge, 40 eitjes, das een hoop :-X. Nou, dan wordt dat dus binnenkort een dagje Limburgen :D.

We kunnen haast niet wachten!

Groetjes, Sanna

*Petra*

En Sanna, zijn er al eitjes uitgekomen?

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Riny

Hoy Petra
Sanna heeft het nu veel te druk om aan jonkie's te denken.
klik hier
Groetjes Riny

*Petra*

4 april 2007, 11:47:17 #328 Last Edit: 4 april 2007, 11:54:36 by Peetie
Hoi Riny,

Ja, ik zie het !!! Wel heel leuk, Sanna!
Succes en we horen het nog wel ..


Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sanna

Citaat van: Riny op  4 april 2007, 08:59:48
Sanna heeft het nu veel te druk om aan jonkie's te denken.


Ja ja.... en dat gelooft gij echt Riny?? ;) ;D ;D

DIT IS ALLEEN MAAR OM DE TIJD TE DODEN WHAHAHAHA!! :D

Maarreh..... ikke erg nieuwsgierig!!! ;D