19 mei 2024, 00:44:38

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Sanna

WHAAAAAAAAAA!!!! MAJOR BREAKTHROUGH!!!
Ik heb net Belle gekroeld :o - geheel vrijwillig!! :o :o :o

Poeh, effe bijkomen hoor ;D. Heerlijk dat ze me nou echt gaat beginnen te vertrouwen. Belle is zowiezo voor de duvel nog niet bang hoor, ze doet alleen maar alsof ;). Maar nu zat ik achter de pc met m'n hand op de muis. En belle zat op m'n bureau een beetje te dutten en te suffen. Komt ze ineens naar m'n hand toe geschuiveld en tikt met haar snavel tegen m'n vinger en doet haar koppie naar beneden. Dus ik: "Het zal toch niet hè?". Héééél voorzichtig mijn vingers naar haar nekkie gebracht, en ja hoor! ik mocht kroelen JOEHOEEEEEEEE!!!

Nou was het maar eventjes, want daarna moest madam hevig zelf haar koppie krabben en natuurlijk poetsen enzo, en daarna deed ze het niet meer. Dus het moet voorlopig echt van haarzelf uitgaan, wanneer zij zin heeft om te kroelen hihi. Maar ik houd dapper vol! ;D

Liefs, Sanna

Sanna

8 december 2006, 16:27:53 #211 Last Edit: 8 november 2010, 09:03:22 by Sanna
Joehoe, Belle heeft het vanmiddag nog een keer gedaan! Het gaat een lekker schat worden, daar ben ik nu zeker van. Maar volgens mij is ze ook weer enigszins broeds.... Ze vreet kalksteen bij het leven en kijk eens waar ik haar ineens terugvond! ;D







Ik hoop niet dat ze hier een nestje van gaat maken, want dan hebben we een klein probleempje: en wel over het teruggaan in de kooi ::) :P. Nou ja, we zien wel.



Liefs, Sanna

Mara

Hoi Sanna

Ik heb hier al een tijdje niet meer gereageerd. Ik vind het wel fijn dat Belle zich laat kroelen, heerlijk gevoel is dat! Echt wel.

Succes met het verder kroelen van Belle.

Mara

*Petra*

Hoi Sanna,

Goed nieuws dus, over je belle Belle !!
Geduld wordt beloond, proficiat !!

Groeten Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Rianne

:D Wat gaaf!!! Geeft je altijd zo'n goed gevoel als je weer een stapje verder bent! :D Hopelijk gaat ze het echt leuk vinden en wordt het een kroeldoos!

Riny

12 december 2006, 13:07:49 #215 Last Edit: 8 november 2010, 09:03:38 by Sanna
Citaat van: Sanna op  8 december 2006, 16:27:53



Ik hoop niet dat ze hier een nestje van gaat maken, want dan hebben we een klein probleempje: en wel over het teruggaan in de kooi ::) :P. Nou ja, we zien wel.


Hoy Sanna
Het gaat goed bij jou, wedden dat je komend jaar valkjesoma wordt.
Als je denkt dat ze daar een nestje wil beginnen zou ik het tentje of in de kooi zetten ,of weg zetten.
Groetjes Riny :D

Ineke

 ;D grappige tentfoto's! Leuke vooruitgang met Belle!

Sanna

13 december 2006, 08:35:57 #217 Last Edit: 8 november 2010, 09:04:16 by Sanna
Ja, ik hoop inderdaad valkjesoma te worden volgend jaar ;D ;D. Zou weer heerlijk zijn, die piepkuikens in huis :-*. Maar over die tent hoef ik me geen zorgen te maken hoor Riny. Dat is maar bij 1 keer gebleven. Belle-lief geeft de voorkeur aan een andere plek, en die kan ik niet zo heel makkelijke wegzetten...





Even voor de duidelijkheid, dit is dus de bovenkant van mijn beeldscherm en die is best zwaar om te tillen enzo... ;D.
Maar Belle is ook al begonnen met herinrichten:





EN DAAR BEN IK DUS HE-LE-MAAL NIET BLIJ MEE!!! >:( >:(. Ze knaagt potverdriedubbeltjes zo een gat erdoorheen als ik haar haar gang laat gaan!

De vliegkunsten van Milou beginnen ook te verbeteren :D. Gistermorgen, na een hoop geflap en gefladder en gewapper vond ik haar hier :o ;):



Joehoe! m'n meisje leert vliegen! :D ;D





Liefs, Sanna

Riny

13 december 2006, 10:08:04 #218 Last Edit: 8 november 2010, 09:11:27 by Sanna

Hoy Sanna
Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent.
Let maar op dat ze er geen eitjes gaat leggen.
Weet je nog dat ze bij Gerda eitjes hadden gelegd in de TV kast?
Groetjes Riny :D

Sanna

Dat worden dan spiegel-eitjes... gezien de temperatuur van het beeldscherm :P ;D. Nee geintje, zo heet is het niet. Maar dat is de pest, ik kan dat gat niet afdekken want dan kan m'n beeldscherm z'n warmte niet meer kwijt ::).
Maar er staat me inderdaad vaag iets bij over Gerda's TV-eitjes :D.

Monky

Hi Sanna,

Ik wens je een hele fijne kerst en een heerlijke 2007  :)



Groetjes,
Monique

Mara

Hoi Sanna

Ik wens je fijne Kerstdagen en een gelukkig en gezond 2007.

Liefs

Mara

Caroline



  Hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2007 vol valkenvreugde!!






Liefs van Ed, Caroline, Sanne, Thomas en Jasper.



PS. nog steeds problemen met mijn laptopje,
zie mijn dagboek, dus voorlopig weinig online.

   

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ivy





Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie