17 juni 2024, 07:39:24

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Sanna

17 september 2007, 18:04:43 #615 Last Edit: 8 november 2010, 10:06:41 by Sanna
Nou, ik denk dat Beau Pino toch wel een beetje in zijn kleine achterhoofdje blijft houden ;). Hij kan ineens zo onbeheerst uitvallen, in het wilde weg zitten te happen (niet dat me pijn doet ofzo, de krielkip ;D), en dan vooral als Pino op m'n hoofd of schouder zit. En als Pino ergens naar toe vliegt dan gaat Beau er toch altijd wel achteraan. Dus ik denk dat als Pino met hormonen gaat rondstrooien, Beau meteen van de partij is ;D ;D.

Het gaat prima met z'n drietjes. Geen ruzies enzo. Pino lijkt ondertussen de etensbakjes wel gevonden te hebben. Het water was ook geen probleem. Alleen moet Pino nog even gaan begrijpen dat het niet eng is om op de vinger de kooi uit te gaan. En ook dat een uitgang aan de onderkant van de kooi ook niet eng is ::). Je zou toch zeggen dat als ze de andere steeds onder eruit ziet gaan, dat ze het zelf toch ook een keertje door zou krijgen. Maar nee hoor, lekker eigenwijs ;D. Ze gaat zelf niet naar beneden en als ik met m'n vinger eraan kom doet ze haar koppie naar voren om te kroelen :-*. Maar probeer ik haar nou op m'n vinger te laten zitten door tegen haar borstje te duwen, dan is het ineens reuze eng en klimt ze de hele kooi door ::). Na een keer of 60 blijft ze dan toch een keertje lang genoeg op m'n vinger zitten om haar gauw eruit te halen, maar dat behoeft nog wel wat oefening hoor.

Natuurlijk zijn er ook weer foto's ;D:













2



















Wat een koppie hè? :-*

Niet zoveel foto's van Belle deze keer, maar het is nogal lastig madam voor de camera te krijgen. Zodra ze doorheeft dat ik een mooien foto van haar wil maken komt ze altijd heel hard op de camera afgerend ;D. Nog eens beter m'n best doen dan maar.

Groetjes, Sanna

Mara

17 september 2007, 18:15:47 #616 Last Edit: 8 november 2010, 10:07:00 by Sanna
Hoi Sanna

Wat zijn ze toch schatjes!!!

Ik vind deze foto ook geweldig mooi.



Mara

Sally

hallo sanna,
wat een mooie foto's!
Heb er heel erg van genoten!

Groetjes Sally

Anja

17 september 2007, 19:34:07 #618 Last Edit: 8 november 2010, 10:07:12 by Sanna
Hoi Sanna,

Wat een schatten zeg. Deze vind ik helemaal super.



Groetjes Anja

Agnes

Hoi Sanna,

Wat een schatje heb je toch!
Pino is ook een knapperd ;D

Hoe oud is Pino, en wie zijn haar ouders?
Ik vind haar nl heel veel op Pucky lijken, die komt ook bij Peter en Angelique vandaan.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Sanna

Hoi Agnes.

Pino is 5 jaar oud. Ze is geen jong van Peter & Lique (ik bedoel dat niet zoals het nu klinkt! ;D ;D ;D), maar Lique heeft haar van een kweker uit, volgens mij, Arnhem gekocht. Maar misschien heb jij een kindje van Pino. Dat zou je anders eens aan Lique moeten vragen.

Groetjes, Sanna

Dafrinja

Heeey Sanna,

Ik vind die foto die Anja het mooiste vind ook het mooist. Hoe krijg je hem er zo mooi op van zo dichtbij? Als ik van zo dichtbij een foto maak is ie altijd veeeeeel ste wazig....

Groetjes!!

Dafrinja
(Gizmo en Lizzy)

Lique

Hoi Sanna,

Wat heb je toch een schitterende foto's gemaakt.
Zo te zien vindt Pino het ook leuk bij je.

Pino is inderdaad geen jong van mij. Pino komt bij Hennie Bussink vandaan, en is samen met Sam naar Natalie in Eindhoven verhuisd. Wegens omstandigheden kon zij niet langer meer voor hen zorgen, en zijn ze bij mij gekomen.

Agnes, nee het is geen familie van Pucky, maar ik kan me nog wel herinneren dat je kinderen helemaal wild waren van Pino hihihi.

groetjes Lique

Sanna

18 september 2007, 08:37:36 #623 Last Edit: 8 november 2010, 10:07:45 by Sanna
Hoi Dafrinja,

Dat doe ik met de supermacro-stand op mijn camera. Anders moet je jouw boekje maar even nakijken, jij hebt vast ook wel zo'n stand.


Heej Lique,

Wat ben je vroeg op ;D. Ja, ik wist niet helemaal precies meer hoe het zat, maar wel dat ze niet bij jou geboren is. En ja, wie is er nou niet wild van Pino? :D Vraag maar aan Beau...













Groetjes, Sanna

Lique

18 september 2007, 08:41:28 #624 Last Edit: 18 september 2007, 08:43:25 by Lique
hahahah, ja, delano kent nog niet echt een tijd.
Julian wel, die slaapt nog heerlijk.
En ben ook nog eens ziek, dus zou wel lekker naar bed willen, maarja...

Maarhij vindt haar wel sexi ofzo.
even laten zien dat hij 'dé man' is.
maar pino is ook een sexi poppie, alle mannetjes zijn wild van haar. als ze een mens was geweest was dat waarschijnlijk ook zo:D

Mara

Hoi Sanna

Wat leuke foto's heb je weer gemaakt.

mara

Anja

Hoi Sanna,

Superleuke foto's weer hoor.
Wat heb jij toch prachtige valkjes.

Groetjes Anja

Anke

Hoi,hoi,
Wat een leuke foto's weer!
Fijn dat het zo goed gaat met je drie valkjes samen :)
Ik heb ook zo'n mooie macro stand op de camera. Maar... dan mogen de valkjes niet bewegen. En.... stilzitten kunnen die van mij niet ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Agnes

Hoi Sanna en Lique,

Ik wist wel dat Pucky geen jong is van Pino, maar ik wist niet dat dit "de Pino" is  ;D

Het is inderdaad een schatje :-*
En een knapperd, want ze lijkt echt veel op Pucky ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Sanna

Citaat van: Anke (til) op 19 september 2007, 13:59:53
Hoi,hoi,
Wat een leuke foto's weer!
Fijn dat het zo goed gaat met je drie valkjes samen :)
Ik heb ook zo'n mooie macro stand op de camera. Maar... dan mogen de valkjes niet bewegen. En.... stilzitten kunnen die van mij niet ;)
Groetjes Anke


Dan moet je heel snel zijn Anke ;D... o ja, en flits gebruiken ;).

Groetjes, Sanna