2 mei 2025, 22:37:49

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Mijn vertrouwen in de vervangers van Feld is ook nul na dat akkefietje met mijn catharinajong vorig jaar.

Maar helemaal naar Groningen om een cylinderkop... da's een lekker eind vanuit de Bilt :)

Sanna

Tja, je moet wat hè? De volgende optie was België... :P

Ivy

Hoi Sanna.
Is dit geen optie voor jou?
Faculteit Diergeneeskunde
Kliniek - afd. vogels.
Drs. J.T. Lumeij
Yalelaan 8
3584 CM Utrecht
Tel: 030-2531799
Dagelijks 13.30-14.00 uur

Zelfs in sommige dierenwinkels kan je een snaveltje laten bijknippen (zou ik nooit doen) is het geen optie om naar een andere DA te gaan? Het scheelt veel rijden...
Ze staan gewoon in de lijst dus er zijn mensen met goede ervaringen..

Wat een ellende met die auto. Pfff, tweedehands is maar tweedehands.

Gelukkig dat Belle niet zomaar margarine mag eten :P. Ja ze zijn soms erg snel als het om hun buikjes gaat. Maar ik mis het ook nu ze boven zijn, dat gezellig mee-eten. Af en toe neem ik wat mee en dan zie je gelijk welke van de 8 dat gewend zijn ;D.
Een knijper met brocolli bovenop de kooi (of sperzieboon ed) werkt hier het beste. Die stukjes zijn altijd als eerste op. Zelfs als ik een bordje neerleg en er gaan een paar alvast eten, als ik een stukje vastknijp, dan weten ze niet hoe snel ze bij die knijper moeten zijn. Terwijl er precies hetzelfde op het bordje ligt. Gekke beessies.

Is het nog maar twee dagen sinds de laatste foto's?? *zucht*

Liefs, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

•=Bonnie=•

Citaat van: Sanna op 20 juli 2007, 13:54:47

Haha, ja dan kan je beter naar Groningen :)

Sanna

21 juli 2007, 12:52:34 #484 Last Edit: 8 november 2010, 09:36:40 by Sanna
Citaat van: Ivy op 20 juli 2007, 14:43:04
Hoi Sanna.
Is dit geen optie voor jou?
Faculteit Diergeneeskunde
Kliniek - afd. vogels.
Drs. J.T. Lumeij
Yalelaan 8
3584 CM Utrecht
Tel: 030-2531799
Dagelijks 13.30-14.00 uur

Zelfs in sommige dierenwinkels kan je een snaveltje laten bijknippen (zou ik nooit doen) is het geen optie om naar een andere DA te gaan? Het scheelt veel rijden...
Ze staan gewoon in de lijst dus er zijn mensen met goede ervaringen..

Ja, ik zal daar eens naar toe bellen, misschien is het inmiddels echt verbeterd. Ik ben daar vroeger wel eens geweest, toen ik nog grasparkieten had. Het zal een jaar of 10 geleden zijn inmiddels denk ik. Volgens mij werd ik daar altijd door een student in opleiding geholpen wat mij niet goed beviel; 1 van mijn grasparkieten heeft daar volgens mij een keer een hersenbloeding gehad van pure angst en stress. Ik zei dat mens dat ik hem liever zelf vasthield, maar zij pakte hem gewoon en onderzocht hem al krijsend. Toen ze hem weer zijn vervoerskooitje deed viel hij steeds naar rechts... Een jaar of 1,5 later is hij toen ook zomaar ineens overleden, toen er een soort van kruintje op zijn koppie was gaan groeien. Bovendien kon je er toen alleen maar tijdens kantooruren terecht (zeer frustrerend bij spoedgevallen in het weekend), ik weet niet of dat nu anders is. Ook is van mijn allereerste grasparkiet de snavel zeer onkundig (en bovendien ongevraagd >:() geknipt door een gewone dierenarst waardoor ik iedere maand terug kon komen om het weer te laten doen omdat het zo hard doorgroeide (hallo goudmijn!). Daarna ben ik dus bij die Universiteitskliniek terecht gekomen. Vandaar dat ik Belle's snavel nu dus liever door een echt kundig en ervaren iemand zou willen laten knippen. Ik ben bang dat, wanneer het weer door zo'n student in opleiding wordt gedaan die dus de nodige ervaring mist, dat het dan ook verkeerd wordt gedaan en het steeds blijft teruggroeien.

Citaat van: Ivy op 20 juli 2007, 14:43:04
Is het nog maar twee dagen sinds de laatste foto's?? *zucht*

Boodschap begrepen ;D ;D. Hou je vast Ivana!

Lekker eten:

Ook Belle heeft honger:

Dit is Beau wanneer hij geschrokken is, 2 m lang en 10 cm breed ;D:

Maar met een aai over de bol gaat het kuifje al gauw weer naar beneden:

Lekker bekkie hè? ;):

Belle ook lief:

Maar om de een of andere reden rent ze altijd meteen op de camera af als ze ziet dat die op haar gericht wordt en gaat dan op m'n schouder zitten... gek beest:

Beau lekker eten en spelen in de boom:

En poetsen:

Even hogerop zoeken:

Belle komt er weer bij:

Ja, doe maar een happie:

Lekker scheetje hè? ;):

Tevreden Ivana?? ;D Voorlopig moet je het hier maar even mee doen, want ik betwijfel het of deze pagina nog meer foto's aankan ::) ;D.

Citaat van: Bonnie op 20 juli 2007, 17:21:23
Citaat van: Sanna op 20 juli 2007, 13:54:47

Haha, ja dan kan je beter naar Groningen :)

Missie geslaagd! De kop is een uurtje geleden afgeleverd bij de garage, nou maar duimen dat hij er vandaag of anders maandag opzit...

Groetjes, Sanna

Anke

Hoi Sanna,
Ik heb hardop zitten lachen om jouw live verslag van het ontbijt ;D ;D
Die Belle lust margarine :P
Jij hebt heel wat te stellen met je valkje ;D
Maar wat is het toch leuk he als ze ondeugende dingen doen ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Sanna

Wat leuke foto's weer. En wat zijn het twee scheetjes zeg.

Mara

Ivy

Hoi Sanna.
Lijkt wel of je mijn gedachten kan lezen :P ;D
Prachtige foto's van de tweetal! Ik zal mijn best doen om hiermee lang tevreden zijn (anders plaats ik gewoon net zoveel berichten totdat de bladzijde op is hihi) Vooral de foto's in de zon vind ik schitterend.
Ga zo door ;D (als je wil)
Liefs, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

Citaat van: Ivy op 21 juli 2007, 21:51:51
Hoi Sanna.

Jaaa, jouw gedachten zijn ook zo moeilijk te lezen... ;D ;D ;D

Gerda

Citaat van: Sanna op 21 juli 2007, 22:50:39
Citaat van: Ivy op 21 juli 2007, 21:51:51
Hoi Sanna.

Jaaa, jouw gedachten zijn ook zo moeilijk te lezen... ;D ;D ;D

;D ;D ;D

Hoi Sanna,

Heerlijke foto's weer!! Ze passen echt mooi bij elkaar. Maakt een prachtig plaatsje.

Ontbijt verslag was hilarisch en herkenbaar.

Wat ze niet mogen willen ze hebben. Spikey krijgt wel eens een stukje sperciboon, maar dat wil hij niet, maar als ik de spercibonen ga punten, dan komt ie aanrennen en pakt een boon uit het zakje en gaat dan knalhard achteruit lopen op het aanrecht. En dan snel twee a drie happen eruit nemen  ;D

En als ik brood heb gehaald en het op het aanrecht leg, probeert hij het door het plastic heen op te eten  ;D ;D

Blijf lekker foto's maken, we genieten er van!

Liefs, Gerda

Anja

Hoi Sanna,

Wat een mooie foto's. Je hebt 2 schatten hoor en echte fotomodellen.

Groetjes Anja

Sanna

Bedankt iedereen voor alle complimentjes  ...

Ik zal van de week weer eens mijn best gaan doen voor nog wat leuke foto's.

Inmiddels heb ik mijn handtekening aangepast en de banner van mijn website, want Beau moet daar nu ook in, nietwaar? 

Groetjes, Sanna

Anja

Hoi Sanna,

Ben super nieuwsgierig naar je nieuwe handtekening en de nieuwe foto's natuurlijk.

Groetjes Anja

Sanna

Hahaha, nou Anja, mijn nieuwe handtekening zie je onderin mijn berichtjes staan ;). Maar er is niet schokkend veel veranderd, ik heb alleen Beau erbij gezet. Maar ik ben nog niet helemaal tevreden over de kleuren enzo, dus ik pruts nog even verder ;D.

Groetjes, Sanna

Gerda

Hoi Sanna,

Dan staat ie er wel heeeeeeeeel klein op, want ik zie hem ook niet  :-\
Niet schokkend veel veranderd is dan inderdaad zeeeeeeer waar  ;D ;D ;D ;D

Dit is wat ik zie:

Groetjes, Gerda