2 augustus 2025, 19:29:41

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Sanna

Citaat van: Ivy op 26 februari 2007, 16:55:06Leuk dat je bij Tante Softie een valkje gaat halen ;D

;D ;D ;D ;D

Het zijn niet mijn woorden Riny... ::)

Riny

26 februari 2007, 16:58:11 #286 Last Edit: 26 februari 2007, 17:00:25 by Riny
Hoy Sanna
Ik ben echt blij voor je dat je er een goed gevoel bij had.
Bij mij gaan nooit valkjes s'avonds weg, ze komen maar overdag om ze op te halen.
Ik moet er ook niet aan denken dat ze me in het donker opsluiten in een vreemd huis.
Kijk als het valkjes zijn die ik tam heb gemaakt is het weer wat anders, die zijn voor de duvel nog niet bang.
Ik weet zeker dat die man het ook fiojn vindt als jij daar eens een kijkje komt nemen.
En nu naar het Peelneutje voor een borrel, die heb je wel verdiend.

Dat tante Softie van Ivana klinkt mij als muziek in de oren.
Ik ben trots op die naam.
Groetjes Riny

Sanna

Wilma1

Fijn dat jij er een goed gevoel bij hebt, de valkjes wennen wel en later lekker buiten is ook een goed vooruitzicht voor ze....
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

HOi Sanna

Gelukkig dat het allemaal is meegevallen.

GRoetjes

mara

*Petra*

Hoi Sanna,

Nou, dan is het toch zeker een goede keuze geweest  ;).

Groetjes Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

•=Bonnie=•

fijn dat je er een goed gevoel bij hebt, ze zijn vast lekker terecht gekomen :)

Sanna

Belle vindt het absoluut niet erg dat ze weer alleen is. Ik denk dat ze denkt: "Aaahhh heerlijk! rust!!" ;D ;D
Ik heb dinsdag lekker de kooi helemaal schoongemaakt en alles anders gehangen. Dus dat geeft ook wat afwisseling voor Belle. Het was zo schattig: Max en Milou sliepen altijd bovenaan, op een touwladder. En Belle zat daar precies onder, op zo'n touw met ijzerdraad erin, dat je aan de kooi kunt bevestigen. En daar bleeft ze gewoon op slapen toen Max en Milou weg waren!! De schat. Dus heb ik de kooi nu helemaal anders ingericht, maar stomtoevallig heb ik op ongeveer dezelfde plaats weer een touw aan diezelfde kant vastgemaakt (alleen zit er nu niks boven). En waar is Belle gaan slapen?? ;D Juist, weer op dat touw :D :D ;D. Gekke beessie hihi. Dat is dus echt haar bedje ;).

Liefs, Sanna

Inge88

1 maart 2007, 23:04:50 #293 Last Edit: 1 maart 2007, 23:08:28 by Inge...
Hoe lief is dat  :D Toch een veilig en vertrouwd gevoel voor der :) Wat voor mutatie is je nieuwe valkje en wanneer komt hij?

Sanna

Tja.... hij moet nog geboren worden ;D ;D ;D, dus ik weet nog helemaal niks van hem. Alleen 1 ding: hij gaat Beau heten ;).

Groetjes, Sanna

Inge88

Ooohh..  :P Op welke mutaties heb je kans dan?

Sanna

Geen idee, mijn enige voorwaarde is dat het een ventje is en dat hij 100% kroelbaar is ;).

Groetjes, Sanna

Riny

Hoy Sanna
Ik zorg dat jij een kroelkont eerste klas krijgt.
Het laatste valkje wat ik tam gemaakt heb was voor Ineke.
Die wist niet wat haar overkwam, Bibi ging het hele huis met haar door.
Groetjes Riny

Sanna

;D ;D ;D ;D ;D
Ik verheug me er nu al op ;).

Inge88

2 maart 2007, 20:28:02 #299 Last Edit: 2 maart 2007, 20:30:06 by Inge...
Kan je een valkje uit meerdere koppels krijgen dan? Is Belle niet zo'n kroelkip? Wel lang wachten nog dus.. ik kan nu al niet meer wachten; al moet dat nog wel zo'n 4 a 5 weken  ::)

Riny, houd je ook geen valkjes boekje bij?