18 juni 2025, 13:56:54

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Sanna

Ok, voorlopig nog geen ei... gelukkig :P ;D. Dus ik houd Gijs nog even in gedachten.

Caroline, bedankt voor je berichtje in m'n gastenboek! Maar voorlopig ben je nog steeds de eerste èn de laatste :D.

Liefs, Sanna

Sanna

Nog steeds geen ei...  :P ;D ;D

Mara

IS dat mooi of niet mooi, Sanna????

Sanna

Dat is heel mooi, want ik verdenk nog steeds Belle ervan en dat zou betekenen - wanneer ze zou blijven leggen (droppen ;D) - dat ik een legbatterij heb die niet meer ophoudt. Ze toont nl. totaal geen interesse in Max ofzo, dus bevrucht kan het zowiezo niet zijn.

Liefs, Sanna

Mara

Hey Sanna

Ja inderdaad, ik kan me wel voorstellen dat je daar blij mee bent dat er nog geen ei ligt. Verder ben ik blij dat alles goed gaat met Belle en de rest van je blitse valkjes.

Liefs

Mara

Lin

Hey Sanna,

Ik ben nog niet op de hoogte van al je valkjes. Maar ik lees wel dat je veel plezier aan ze beleefd.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Sanna

29 oktober 2006, 09:46:30 #171 Last Edit: 8 november 2010, 08:52:06 by Sanna
Hallo allemaal!

Joehoe ik heb leuk nieuws!! Eigenlijk heb ik het dinsdag al voor de eerste keer gezien, maar toen had ik nog geen foto-bewijs. Nu wel ;D. Ik geef toe, de foto-kwaliteit laat nog te wensen over, maar dat komt omdat ik helemaal aan de andere kant van de kamer stond en dus ver in moest zoomen. En toen ik dichterbij kwam hielden ze ermee op. Nou hoor ik jullie allemaal denken: wie hielden waar mee op?? :D. Kijk en huiver:

Hiep hiep hoera! Max en Milou worden een stelletje!! ;D ;D ;D Milou denkt ook: de aanhouder wint ;).

Dus jullie snap, ikke happy vandaag :D.

Het gaat dus gewoon hardstikke goed met de Biltse mormels. Milou kirt voortdurend met haar kont omhoog (ok, niet heel de dag, maar toch wel vaak ;)), Max zingt er vrolijk op los, en Belle wil altijd bij mij zitten.

Max heeft ook al nieuwe geluidjes geleerd; helaas heeft hij daarvoor de geluidjes die Belle maakt uitgekozen :-\. Nou weet ik dus niet meer wie ik hoor: Belle of Max. Dus als er eentje zich aan loopt te stellen, kan het makkelijk wezen dat ik de verkeerde op z'n kop sta te geven ;D. Hihi, nee hoor, meestal kan ik het wel zien. Als ik bijvoorbeeld in de keuken sta en Belle gaat zitten zeuren, dat wordt je op een gegeven moment een beetje zat. Maar goed, als ik dan de kamer inloop en Belle vervolgens in slaaphouding aantref en Max met z'n kuifje plat op z'n achterhoofd zie, weet ik dus dat Max het was. Dus nou niet allemaal de dierenbescherming gaan bellen ofzo ;D ;D ;D. Want Belle heeft het ook goed hier hoor. Ze heeft zelfs haar eigen ligbad ;):

O ja, en ze doet haar naam eer aan ;D. Belle belt graag (nee, is niet Frans voor blaffen :P):

Maar goed, ik zal voor jullie de camera in de aanslag houden van de week. Misschien dat ik het 'liefdeskoppel' nog even wat beter voor de lens kan krijgen.

Liefs, Sanna

Anja

Hoi Sanna,

Wat een prachtige foto's weer.

en Belle zo lief  :-* :-* :-*

De kroelfoto's mogen er ook zijn hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hey Sanna

Wat een leuke en mooie kroelfoto. Echt om van te smullen.

Liefs

Mara

Lin

Hey Sanna,

wat een leuk nieuws!
En ok nog veel leuke fotos vooral van Belle en de bel. Ik ben nu weer op de hoogte wie wie nou is. zou wel leuk zijn als het een koppeltje blijft.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mara

Hey Sanna

Leuk Belle met de bel. Hier doet onze Lotje dat ook erg graag, bellen en met zijn hoofdje in de bel zitten.

Liefs

Mara

*Petra*

Hoi Sanna,

Leuk hoor, een stelletje! Vond ze al gelijk goed bij elkaar passen!
Leuke foto's, lekker genieten!!

Groeten Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Ineke

Mooi die foto's! Max en Milou die n stelletje worden. Zo leuk om te zien, want heel herkenbaar. Hier zijn T&T ook sinds n weekje met kroelen begonnen en gold ook, de aanhouder wint. Hou die camera maar gereed voor foto's!

Sanna

30 oktober 2006, 09:30:30 #178 Last Edit: 8 november 2010, 08:53:04 by Sanna
En wat doen die twee ettertjes zodra de pc uit is?? ;D ;D Maar nu trokken ze zich niks meer van me aan en kon ik met de camera in de hand dichterbij sluipen :D.

Sorry, kon niet meer stoppen met knippen ;D ;D.

Liefs, Sanna

Caroline

Geweldige foto's!!!!

voor je lieverds!!

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.