29 juni 2025, 22:14:34

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Sanna

Tja, ik heb niet zo bar veel te melden. Alles gaat z'n gangetje eigenlijk. Alleen zijn Mika & Sherry weer in de rui. Dat is een beetje jammer, want ik was eigenlijk van plan ze over twee weken (ik ga volgende week nl. een weekje weg) een broedblok te geven. Eens kijken hoe de rui is als ik thuiskom, misschien valt het allemaal mee. En anders maar niet, want ze moeten in februari eieren gaan leggen, anders krijg ik de jongen niet zelfstandig voordat ik van de zomer op vakantie ga.

Verder ben ik jullie uiteraard foto's schuldig... ::). Dus hier een selectie van de afgelopen maanden. Enjoy! :D

Groetjes, Sanna

Ivy

Hoi Sanna
Mooie foto's heb je geplaatst.
Wanneer kom je ze brengen :)

Ik heb gisteren de twee cinnamon kleintjes weggebracht, het is nu weer even rustiger in de kamer. Ze hebben net gedouchd en zitten uitgebreid te poetsen - klaar voor de bezoekers dus :)

xoxo
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

Hoi Ivana,

Dank je wel ;D. Ja, ik wilde je net mailen om dat af te spreken ;). Wat komt jou beter uit: woensdag-avond of donderdag-avond? En hoe laat kun jij?

Fijn dat je toch een plekje voor de cinnamon-beebz hebt kunnen vinden.

Nou, ik zie je van de week dan!

Groetjes, Sanna

Alexandra

hahaha geweldig die foto's van het nieuwe "broedblok"  ;)

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

Sanna

Ja, maar ik had toch een ander blok voor ze in gedachten hoor ;) ;D.

*Manon*

Leuke foto's  :D :D

Veel plezier in je weekje weg  ;D ;D

Groetjes!!!

Sanna

Dank je wel, dat gaat vast wel lukken ;D. Een paar lekkere dikke boeken mee.....

Groetjes, Sanna

Sanna

Er wordt hier inmiddels hevige interesse getoond in een broedblok... ;D ;D. Benieuwd of ik binnenkort ook hevig gewipwap zie ;).

Sanna

Yep, wipwappen gespot ;D.

Anja

Sanna

Nou zeker, volgens mij zijn ze er veel meer mee bezig dan de vorige keer. Vanmiddag al de eerste zwangere poep op moeten ruimen :P, en in het nestblok is al een prachtig kuiltje gemaakt. Ik ben benieuwd wanneer het eerste ei gaat komen. En of het dan ook bevrucht is!

Groetjes, Sanna

Dafrinja

Oeh, spannend! Zou leuk zijn toch? kleintjes? Ik gun het je inelkgeval van harte :D

Groetjes, Dafrinja

*~Romilda~*

Ik denk ik ga toch even kijken..
Wat een supermooie valkjes en onwijs gave foto's!!
Succes met je wipwappende valkjess
Groetjes romilda

Sanna

Bedankt dames! ;D

Ja, ik ben ook benieuwd hoor. Ze zijn dit keer ook makkelijk de broedkooi in te krijgen. De vorige keer dat ik ze liet broeden moest ik ze steeds naar binnen lokken, maar nu gaan ze uit zichzelf. Volgens mij was vooral Mika er nu ook heel erg aan toe. Steeds in hoekjes kruipen, achter m'n beeldscherm, m'n bureau, enz. En hij is nu zo ontzettend lief, hij komt nu zelfs aan mij iedere keer een kroel vragen :-*. Normaal wil hij alleen door Sherry geknuffeld worden.

Ze hebben al een kuil in het zaagsel gemaakt, dus de boel is al ingericht ;).

Groetjes, Sanna

Sanna

Hmmmm.... ik kom net een artikel op internet tegen waar ik toch van schrik:

http://www.klaver4dieren.nl/nw009.htm

Ik gebruik dus houtschaafsel in het broedblok :-\. Nu zit ik op m'n werk en kan dus niks doen, maar vanmiddag loop ik maar even langs de dierenwinkel voor een alternatief. En dan maar hopen dat ze een alternatief hebben, anders moet ik de boel weer via internet bestellen. Dat zou dan bewerkte kartonsnippers worden, erg moeilijk verkrijgbaar in Nederland maar wel gif- en stofvrij:

http://www.fretten.nl/index.php?main_page=index&cPath=34_360_361

Groetjes, Sanna