19 mei 2025, 10:10:28

vieze anus

Gestart door Manielle, 4 september 2006, 18:56:28

« vorige - volgende »

Manielle

Hallo,

ik heb even een vraagje over mn valkje Woody. Gister ontdekte ik dat haar anus vies groen is en er nat uitziet. Ik vraag me nu af of ze soms diaree heet. Ik kan alleen niet echt rare poepjes in de kooi vinden. Daarnaast vertoont Woody helemaal geen ziekteverschijnselen. Ze reageert normaal op alles, is actief en slaapt gewoon op 1 pootje.

Ik hoop dat jullie me een beetje raad kunnen geven.

Groetjes Manielle

chris94

als het een beetje geel vind ik dit normaal ik zou denken dat het idd diaree is waarschijnlijk teveel groente gegeven maar dit gaat over

paco fluit naar een mooi meisje zo: fwiet fwieeeuw

Rianne

Hoi,

om de ontlasting goed te kunnen bekijken, kun je even een paar vellen papier op de bodem van de kooi leggen. :)
Probeer in ieder geval de cloaca (zo heet dat bij vogels) schoon te maken, want anders kan het zijn dat er ontlasting aan vast blijft plakken.

Manielle

Bedankt voor jullie antwoorden. Gisteravond zag het er al wat beter uit. Het was niet nat meer. Er hing inderdaad alleen wel een poepje (zag er normaal uit) vast aan de cloaca (lastig woord). Schoonmaken zou een goed idee zijn, alleen is Woody daar helaas niet tam genoeg voor.

Maniƫlle