is dit normaal ???????na een vakantie

Gestart door novy, 24 juli 2003, 17:01:19

« vorige - volgende »

novy

zo ik ben terug van een 9dagen durend vakatietje coco is uit logeren geweest en nu !!coco is lastig pest me negeert me wil me bijten kortom een volledige gedrags verandering net zoals gisteravond hij wilde niet meer zijn kooi in vloog steeds weg grr zo ken ik coco helemaal niet is hij nou zo boos op me en hoe lang houd hij dit vol ? zijn er mensen die dit herkennen  >:(

Lique

Hoi Yvon,

Waar is hij terecht gekomen, en mocht hij daar ook lekker veel vliegen?
Het kan ook best ff pesterij zijn, dat hij het niet leuk vond dat je weg bent gegaan

Groetjes Lique

Stijn dc

hello

ja, het kan inderdaad zijn dat er iets naars met hem is gebeurd, en je gaat hem terug vertrouwd moeten maken met je handen, of alles waar hij bang van is!
is ie nog een jong valkje?, dan zal het wel gaan dnek ik!!

SDC:D

novy

coco zat op een goed logeeradres en moch t zijn kooi uithij hij ids gewoon bos op mij lijkt het wel  ::)

Mirjam-Moniek

Hoi Novy

Wat jij beschrijft deed de grasparkiet van mensen waar ik eerder de hond uitliet ook. Altijd als zij een paar dagen of langer weg waren geweest, was dat beestje gewoon boos. Het duurt misschien een paar dagen of een week, maar het gaat gewoon weer over hoor. Coco laat je gewoon weten wat hij van je weg zijn vond.

Ellen

Hoi Yvon,

Coco heeft volgens mij gewoon even de bokkepruik op hoor.
Zo van " hoe haal je het in je hoofd om mij te verlaten".
Al is het voor een paar dagen .................. :D

Heerlijk die emotie.
Gewoon even aan laten leunen trekt allemaal wel weer bij,
denk ik.
Veel sucses hoor....................groetjes Ellen.

Paul

Hoi Yvon,
Misschien ook een geruststelling maar mijn valkje deed dat ook altijd na het logeren met de vakantie.
Een paar dagen later was ie weer helemaal bijgetrokken maar het leek net of ie gewoon boos was omdat ie in de steek gelaten was voor zijn gevoel.
Dus ik denk dat het vanzelf weer goed komt hoor.
Verwen hem gewoon even en hij word dan vanzelf weer de oude.
Je kan hem dat niet kwalijk nemen want in de dierenwereld weten ze niet wat vakantie is.

Groetjes, Paul