7 mei 2025, 19:31:41

Op Stok

Gestart door Anja, 3 september 2006, 18:19:58

« vorige - volgende »

Anja

Hallo,

Ik heb een vraagje.
Vrijdagochten kwamen wij beneden en toen zaten Yeni en Yara vol met bloed. Ze zijn 's nachts ergens van geschrokken. Heb meteen een nachtlampje gehaald zodat ze niet in het donker meer zitten.
Nu wil Yeni (sinds dat is gebeurd) niet meer op stok. Ze blijft aan de tralies hangen. Ik moet haar nu elke avond op stok zetten.
Hoe kan dit? Komt dat doordat ze geschrokken is?
Wat kan ik hieraan doen?

Groetjes Anja

Mara

Hey Elfelfje

Ik ken dat van de voliere, daar was ook een valkje van me die niet meer op stok ging. Ook zij was ergens van geschrokken en wilde echt niet meer op stok terwijl de anderen er veel minder last van hadden. Na een tijdje ging het wel over, zeker toen ze zag dat er geen gevaar was omdat de anderen wel op stok gingen.

Misschien komt het bij jou ook wel goed...

Groetjes

Mara

Anja

Maar geeft het dan niets dat ik haar elke avond zelf op stok moet zetten?

Alvast bedankt voor je antwoord.

Groetjes Anja

chris94

je zou je valkje ook gewoon een keer laten hangen kijken wat ie dan doet??

paco fluit naar een mooi meisje zo: fwiet fwieeeuw

Mara

Volgens mij kan het geen kwaad, maar je kunt ook een keertje je valkje laten hangen. Het kan zijn dat ie dan uit zichzelf op de stok gaat zitten.

Anja

Dank je wel voor de reacties.

Gisteravond ben ik weer 3 kwartier bezig geweest om haar op stok te krijgen. Vanavond zal ik dat eens niet doen kijken of ze dan morgenvroeg op stok zit.

Groetjes Anja

Raymond

Succes met je valkje weer op stok te krijgen. Is er in de nacht geen onweer geweest waarvan die geschrokken is en toen van de stok is gevallen of iets dergelijks?

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Anja

Hoi Ray,

Er is die nacht geen onweer geweest. Het is altijd moeilijk te achterhalen waar ze van geschrokken zijn.
Vanavond doe ik gewoon niets en kijk ik morgenvroeg of Yeni op stok zit. Maar of ik dan rustig slaap............. denk het niet.

Groetjes Anja