7 mei 2024, 00:40:10

*--*Huize valkjespret*--* Foto's!

Gestart door Christine, 23 augustus 2006, 13:39:40

« vorige - volgende »

Christine

Jeej! Onze powerpoint presentatie van ons GIP is bijna helemaal af! Op één dingetje na.
Ik zit met spanning te wachten op het eerste piepeitje dat voor dit weekend is. Ik ben benieuwd wat er uit het eitje van Tosca gaat komen. Flutty en Fien zijn ook vol op aan het paren. Tosca en Miko ook maar wat er met hun gebeurt... We zien wel..
Jazzy en Luna doen het rustig aan. Ze hebben ook hun nestblok maar tonen weinig interesse. Hopelijk gaat het lukken dit jaar bij hun.
Aangezien F&F aan het paren zijn zouden er elk moment eitjes moeten komen. Het wordt dus een drukke periode. :-\
Maar ik ben er klaar voor! ;D

Groetjes
Christine


Thx Trienke!
Aan jou heb ik altijd veel gehad.
Als er problemen zijn met het nestje zal ik je meteen komen opzoeken!  ;) :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mandy

Stilte voor de storm met die bevruchte eitjes! 8)
Maar is wel weer leuk straks, met dat kleine grut.
Nog maar even duimen dat het goed blijft gaan, geniet ervan. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Christine

Citaat van: Mandy op 20 maart 2007, 00:53:15
Stilte voor de storm met die bevruchte eitjes! 8)
Maar is wel weer leuk straks, met dat kleine grut.
Nog maar even duimen dat het goed blijft gaan, geniet ervan. :)

Idd Maar dat is niet het enigste.
Sinds kort is Fien enorm kwaad op mij...
Deze morgen vond ik een eitje op de bodem van de kooi.
Ze heeft dus het eitje gedropt van de stok waar ze sliep naar beneden. Deze is echter NIET ;D stuk en ligt in het blok. Ze zaten er sinds deze morgen goed op. Alleen slapen ze nu beiden terug (fien en flutty) op de stok. Als Fien begint te broeden moeten ze bijna gelijk vallen met die van Nicky&Ricky.
Normaal een weekje nadien of twee weekjes. Rust ga ik dus hier niet hebben... ;)
Ik hou je wel op de hoogte met het enigste eitje van Tosca en Miko wat onder Ricky ligt en als eerste moet uitkomen!
Ik ben enorm benieuwd wat daar uit gaat komen! ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Kleine update...
Eitje van Tosca is jammer genoeg afgestorven :'(
De twee eerste eitjes van Ricky staan op uitkomen.
Het tweede iets sneller dan het eerste...
Verder gaat alles goed hier.

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mara

Hoi Christine

Wat jammer van dat ene eitje, ik ben benieuwd wat er uit de andere eitjes gaat komen.

Liefs

Mara

Christine

27 maart 2007, 22:55:01 #245 Last Edit: 27 maart 2007, 23:06:47 by Christine
Vandaag is helaas mijn kleine allerliefste meid Fien gestorven.
Wat er mis met haar was weet ik niet.
Ze heeft vorig jaar twee prachtige nestjes gehad en dit jaar liep het mis, ze had gisteren haar laatste eitje gelegd maar was er al niet zo goed van... Ze lag rond de avond dood in het nestblok...

Rust zacht lieve kleine meid.
Ik zal je missen.
Je bent voor altijd mijn engeltje! :'( :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

eefje nieuwenburg

oh wat erg!
heel veel sterkte :'(
groetjes eefje

heidi

Veel sterkte met het verlies van je valkje



heidi

Caroline

Heel veel sterkte!!

Rust zacht, Fien.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Thx voor de reactie's.
Doet veel voor mij!

Vooral jij Caroline  :-* thx meid!

Eigenlijk ligt het dubbel. Ik heb deze morgen mijn eerste donsje mogen verwelkomen. Jammer is het tweede vandaag in het eitje overleden. Het is een tweestrijd in mijn hart omdat het donsje een lutino'tje is. Hier vertel ik wel meer over. Mijn hoofd staat er niet echt naar om de uitleg te geven en om foto's te plaatsen...

Groetjes
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny


Hoy Christine
Wat vreselijk voor je dat Fien dood is.
Dat kan ik me goed voorstellen, dat je daar goed ziek van bent.
Ik wil je graag heel veel sterkte wensen.
Groetjes Riny

Valerie

Hee Christine,

Wat erg zeg van Fien! Ik weet echt niet wat ik zeggen moet. Flutty zal nu wel erg verdrietig zijn om zijn Fien (was toch Flutty eh, het mannetje van Fien?).  :'(
Ik weet niet wat ik zeggen kan om je te troosten. Ik kan me nu goed voorstellen dat je momenteel ontroostbaar bent.
Chris, Heel veel sterkte! Ze heeft het ontzettend goed gehad bij jou! Een betere thuis had ze niet kunnen hebben.
Ik zal voor je duimen dat je lutino'tje het redt.
Sterkte!



Christine

Thx voor de reactie's
Flutty heeft gisteren enorm zielig zitten fluiten. Hij stopte maar niet zelfs niet toen het donker was op mijn kamer.
Heel de tijd al de deuntjes fluiten die ik hem geleerd heb van in het begin dat ze samen waren. Het was een zware avond en heb amper geslapen. Deze morgen heb ik een paar foto's getrokken van men meissie. Ik ga ze samen in één mapje steken met de foto's die ik van haar heb. Wordt dus nog een moeilijke opdracht.

Voor de rest.. met men kleine meid (ino'tje) is alles goed. Is al flink gegroeid en doet het heel goed. Het vierde eitje van Ricky en Nicky ziet er niet zo goed uit. Dus nog twee te gaan. Als ze maar één jong hebben mogen ze van mij nog een nestje proberen.
Wat wel jammer was is dat Flutty&Fien net 4 eitjes hadden... :-\
Die vier eitjes ga ik niets mee doen. Beetje een dubbel gevoel, had graag nog een jong willen zien van hun... Achja, zal dus niet meer gaan. Hopelijk redden men andere valkjes het wel.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Monky

Hi Christine,

Wat erg dat Fien niet meer leeft.
Ik wil je in elk geval heel veel sterkte wensen de komende tijd.

Rust zacht,
lieve Fien...




Liefs,
Monky


trienke

Sterkte chris

Ik leef met je mee. Hoop dat flutty er snel boven opkomt :-*

Groetjes Trienke