21 juli 2025, 00:40:57

*--*Huize valkjespret*--* Foto's!

Gestart door Christine, 23 augustus 2006, 13:39:40

« vorige - volgende »

Wilma1

Hoi Christine,
Leuk dat je ook weer aanwezig bent, 

Fijn dat Nicky goed broed, dan zijn ze zeker erg fel  ;D en jouw straf is meteen afgestraft  ;D dus Nicky had het laatste woord  :P

Kun je Rianne vertellen welke splits Maxime heeft ??? Maxime is met Stacy een gaaf koppeltje!!!! En ze zitten steeds te wipwappen  :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op  9 maart 2007, 14:31:51
Hoi Christine,
Leuk dat je ook weer aanwezig bent, 

Fijn dat Nicky goed broed, dan zijn ze zeker erg fel  ;D en jouw straf is meteen afgestraft  ;D dus Nicky had het laatste woord  :P

Kun je Rianne vertellen welke splits Maxime heeft ??? Maxime is met Stacy een gaaf koppeltje!!!! En ze zitten steeds te wipwappen  :D
;) Wilma

Aub ;D
Ouders:
Vader=Wildkleur split voor {X1:Gepareld}
Moeder=Gepareld Lutino

Nageslacht:
Jonge man
50.0 % Gepareld split voor {X2:Lutino}
50.0 % Wildkleur split voor {X2:Gepareld} {X2:Lutino}

Jonge pop
50.0 % Gepareld
50.0 % Wildkleur

Maxime is dus split voor lutino ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

juist ja  :o ;D

Wie weet gaat ie pappa worden  :D bij Rianne haar mamma  :D, dus  "oma" bereid je maar voor, dat er mooie baby's gaan komen van jouw Maxime....en hou Rianne haar  dagboekje maar in de gaten  ;)
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Tussenstand huize valkjespret (kweek)
Ricky en Nicky zitten namelijk op wel geteld 5 eitjes!
één is van Tosca!

Tosca's eitje gelegd op: 1/03/07 => Bevrucht ;D
Ricky's eitjes gelegd op: 5/03/07 => nog niets te zien...
                                   6/03/07 => nog niets te zien...
                                   8/03/07 => nog niets te zien...
                                   10/03/07 => net gelegd ;)

Verder broeden de mama en papa super goed! Ik ben fier op hun. ;D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mara

Hoi Christine,

Wat leuk zeg! Echt, ik hoop dat alles goed gaat.

Mara

Christine

Citaat van: Mara op 10 maart 2007, 14:42:36
Hoi Christine,

Wat leuk zeg! Echt, ik hoop dat alles goed gaat.

Mara

Ik hoop het ook!
Ze zijn een echte bewezen broedkoppel en daar ben ik heel blij om!
Dat had ik al gezien van vorig jaar toen zij één jonkie hadden die ze een dikkertje van gemaakt hadden ;D

Christine

Vandaag toch maar eens nieuwe foto's plaatsen!
Het is toch al tamelijk lang geleden.

We beginnen met ons koppeltje dat boven op mijn kamer staat en enorm veel achter aandacht vraagt. Als ik er ben zijn ze stil, als ze mij niet meer zien... Dan krijsen ze heel het kot bijeen.

Dan beginnen we met ons ander koppeltje dat jammer genoeg niet meer bij andere valkjes kan. Sinds dat ze op eitjes hebben gezeten kunnen ze niemand meer in hun bijzijn verdragen maar ze zijn stikjaloers omdat ze in het begin geen nestblokje gekregen hadden.

Daarna beginnen we met ons bewezen lief broedkoppeltje! Ze zijn zo geweldig. Op dit moment zijn de eitjes hopelijk allemaal bevrucht buiten eitje nr. 3 van Ricky zelf. Die was stuk en heb ik weg gedaan. Ze moet er nog eentje leggen en zit dan op vijf eitjes. Nicky broed ook enorm goed. Zoals vorig jaar is hij nog altijd het softyke

Dit koppeltje wat hier mee is weet ik niet. Ze leggen eitjes maar willen er niet vast op broeden terwijl ze vorig jaar het super hebben gedaan. Ze hadden een prachtige drieling. Nu tonen ze amper interresse in de eitjes. Al een geluk dat ik een pleegkoppel heb. Hun laatste eitje ligt onder Ricky en is bevrucht ;D

Dit was het dan.
Groetjes
Christine

Mara

Christine

Tussenstand eitjes!! ;D

Tosca's eitje gelegd op: 1/03/07 => Bevrucht
Ricky's eitjes gelegd op: 5/03/07 => Bevrucht
                                    6/03/07 => Bevrucht
                                    8/03/07 => stuk (weggegooid)  :-\
                                    10/03/07 => Bevrucht
                                    12/03/07 => nog niets tezien
                                    14/03/07 => pas gelegd
Ik zie het dus helemaal niet zitten. Ze heeft tot nu toe al vier :o mooi bevruchte eitjes... De andere twee zijn waarschijnlijk ook bevrucht maar ben ik nog niet zeker van! Ik hoop echt dat alles goed gaat komen. Ricky haar borstbeen voelt scherp aan en eet amper... Normaal rond de 26ste moeten er drie uitkomen. De eerste twee van Ricky en het eitje van Tosca. Hopen dat dat maar goed komt!

Ik duim!
Wie duimt er mee?? :-[

Groetjes
Christine

Mara

Christine

17 maart 2007, 14:53:07 #235 Last Edit: 17 maart 2007, 14:56:54 by Christine
Super goed nieuws!! ;D
Op dit moment is de tussenstand zes eitjes! Alle zes bevrucht!! ;D

Tosca: 1ste ei = 1 maart 'onder Ricky gelegd wanneer Ricky haar eerste eitje heeft gelegd' dus moet uitkomen op 24 maart
Ricky: 1ste ei = 5 maart => 24 maart (Ze is beginnen te         broeden vanaf het tweede eitje)
          2de ei = 6 maart => 24 maart
          3de ei = stuk
          4de ei = 10 maart => 28 maart
          5de ei = 12 maart => 30 maart
          6de ei = 14 maart => 1 april
Oké betekent dus dat er zeker al drie eitjes gelijk gaan uitkomen!
Ikzelf en Ricky en Nicky zullen een drukke tijd tegemoet komen. AL een GELUK :D dat het bijna vakantie is! Ik kan dus twee weken inspringen moest het nodig zijn. Wat er uit Tosca's eitje komt ben ik niet zeker. Hoop nu niet echt op een albino maar ze is welkom. ;D 

Mara

17 maart 2007, 15:00:21 #236 Last Edit: 17 maart 2007, 15:52:11 by Mara
Hoi Christine

Wat spannend zeg.

Mara

Christine

Citaat van: Mara op 17 maart 2007, 15:00:21
Hoi Saar

Wat spannend zeg.

Mara

Ja idd, ook moet binnen twee weken ons GIP afzijn!
Dus nog werk aan de winkel. Kweekseizoen en GIP zullen samen vallen... Geen nood ik heb hier bijstand ;D maar stressen zal ik zeker!

(Ik denk dat je van naam vergist hebt!)

Mara

Hoi Christine...

Sorry.  :-\ :-[

gelukkig dat jij je GIP wel op tijd gaat afkrijgen.

Mara

trienke

Wat fijn zeg dat er 6 eitjes bevrucht zijn ;D
Jij blij, Bij mij gaan er in april de broedblokken naar buiten, al hoewel er 1tje hangt bij de fallow en split fallow ;)

Succes met de gip en het kweken. ;D