2 juni 2024, 23:49:29

*--*Huize valkjespret*--* Foto's!

Gestart door Christine, 23 augustus 2006, 13:39:40

« vorige - volgende »

Riny

Citaat van: Christine op 13 oktober 2006, 21:33:08

Riny: Eigenlijk is dat een soort van tuinbouwschool. Je kan er allerlei richtigen doen: kinderzorg, bejaardenzorg, dierenzorg,...
Dit is de website ervan ;) http://tuinbouwschool.telenet.be/


Hoy Christine
Dan spreken we over het zelfde soort school.
Deze meisjes moesten zoals ik heb begrepen, een koppeltje kopen en die dan laten broeden.
Eigenlijk vind ik dat wel vreemd want dat moest binnen een bepaalde tijd.
Nou wij allemaal weten dat je zoiets niet kunt dwingen.
Groetjes Riny :D

Christine

Citaat van: Riny op 14 oktober 2006, 09:27:59
Citaat van: Christine op 13 oktober 2006, 21:33:08

Riny: Eigenlijk is dat een soort van tuinbouwschool. Je kan er allerlei richtigen doen: kinderzorg, bejaardenzorg, dierenzorg,...
Dit is de website ervan ;) http://tuinbouwschool.telenet.be/


Hoy Christine
Dan spreken we over het zelfde soort school.
Deze meisjes moesten zoals ik heb begrepen, een koppeltje kopen en die dan laten broeden.
Eigenlijk vind ik dat wel vreemd want dat moest binnen een bepaalde tijd.
Nou wij allemaal weten dat je zoiets niet kunt dwingen.
Groetjes Riny :D


Nee idd en ik ben al blij dat ik er twee jaar mag over doen! Je kan nooit valkjes dwingen om te kweken want dan doen ze het juist niet... ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

Citaat van: Christine op 14 oktober 2006, 11:38:25
Citaat van: Riny op 14 oktober 2006, 09:27:59
Citaat van: Christine op 13 oktober 2006, 21:33:08

Riny: Eigenlijk is dat een soort van tuinbouwschool. Je kan er allerlei richtigen doen: kinderzorg, bejaardenzorg, dierenzorg,...
Dit is de website ervan ;) http://tuinbouwschool.telenet.be/


Hoy Christine
Dan spreken we over het zelfde soort school.
Deze meisjes moesten zoals ik heb begrepen, een koppeltje kopen en die dan laten broeden.
Eigenlijk vind ik dat wel vreemd want dat moest binnen een bepaalde tijd.
Nou wij allemaal weten dat je zoiets niet kunt dwingen.
Groetjes Riny :D


Nee idd en ik ben al blij dat ik er twee jaar mag over doen! Je kan nooit valkjes dwingen om te kweken want dan doen ze het juist niet... ;)

jeetje vogels laten kweken binnen een bepaalde tijd  ::) dan kun je er donder op zeggen dat alles mis loopt wat maar kan mislopen   :-\ want de persoon zelf zit al gespannen want de gip moet op tijd klaar en je moet de dieren observeren en .............. noem maar op  ::) die dieren voelen dat je zenuwen hebt en tja ...................de gevolgen zijn minder hé  :-\ kijk maar naar kendi en misty  ;) ik wou dringend een nestje van hen en zolang ik hen constant in de gaten had werd het niets en het moment dat ik het opgaf   ;D  ;D  ;D

Christine

Citaat van: marilyn op 14 oktober 2006, 13:30:37
Citaat van: Christine op 14 oktober 2006, 11:38:25
Citaat van: Riny op 14 oktober 2006, 09:27:59
Citaat van: Christine op 13 oktober 2006, 21:33:08

Riny: Eigenlijk is dat een soort van tuinbouwschool. Je kan er allerlei richtigen doen: kinderzorg, bejaardenzorg, dierenzorg,...
Dit is de website ervan ;) http://tuinbouwschool.telenet.be/


Hoy Christine
Dan spreken we over het zelfde soort school.
Deze meisjes moesten zoals ik heb begrepen, een koppeltje kopen en die dan laten broeden.
Eigenlijk vind ik dat wel vreemd want dat moest binnen een bepaalde tijd.
Nou wij allemaal weten dat je zoiets niet kunt dwingen.
Groetjes Riny :D


Nee idd en ik ben al blij dat ik er twee jaar mag over doen! Je kan nooit valkjes dwingen om te kweken want dan doen ze het juist niet... ;)

jeetje vogels laten kweken binnen een bepaalde tijd  ::) dan kun je er donder op zeggen dat alles mis loopt wat maar kan mislopen   :-\ want de persoon zelf zit al gespannen want de gip moet op tijd klaar en je moet de dieren observeren en .............. noem maar op  ::) die dieren voelen dat je zenuwen hebt en tja ...................de gevolgen zijn minder hé  :-\ kijk maar naar kendi en misty  ;) ik wou dringend een nestje van hen en zolang ik hen constant in de gaten had werd het niets en het moment dat ik het opgaf   ;D  ;D  ;D

Meestal is dat niet alleen met valkjes ook. Dat is zo met dier en mens hoor ;) Maar niemand doet iets als men gedwongen wordt. Zeker de valkjes niet! :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Op dit moment leest het kleintje mee dat naar Lynn moet gaan. Ik moest toch sowieso de vleugeltjes knippen en heb me er een hele namiddag mee bezig gehouden. Toen we haar uit de kooi moesten vangen was ze nog aan het bijten. Nu kan ik haar heerlijk vast nemen zonder dat ze me bijt. Bijten wil ze wel maar dat maakt ze meteen goed met een kroeltje! Het is zo een grote kroelkont! Ik hoop dat Lynn blij met haar ga zijn. Het is een cadeau voor haar verjaardag dus Ssstttt ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

Hoi Christine,

Hier een paar foto's van Maxime en de anderen uiteraard, maar JIJ weet wie Maxime is?!!!  :P Maxime is gek mer=t Stacy, die bij Rianne vandaan komt, wie weet wordt het een koppel....dat zou erg mooi zijn!!











En HIERIN woont Maxim nu...in het volgend jaar, gaat hij in een grote buitenvoliere+nachthok met de anderen...nog meer ruimte!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: Ineke op 13 oktober 2006, 09:59:26
Citaat van: Ann op 11 oktober 2006, 18:11:42
Geïntegreerde Proef volgen. Groetjes
Ann :)

Eindelijk weet ik nu de afkorting :)

Zo zat ik ook, maar Christine had het juist uitgelegd op MSN....en de site van haar school ...erg interessant hoor...vooral de sportdag met bergbeklimmen, touw lopen etc....WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWW wt een hoogte...vroeg al f ze IETS heft gezien van de mooie natuur  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 14 oktober 2006, 19:55:29
Citaat van: Ineke op 13 oktober 2006, 09:59:26
Citaat van: Ann op 11 oktober 2006, 18:11:42
Geïntegreerde Proef volgen. Groetjes
Ann :)

Eindelijk weet ik nu de afkorting :)

Zo zat ik ook, maar Christine had het juist uitgelegd op MSN....en de site van haar school ...erg interessant hoor...vooral de sportdag met bergbeklimmen, touw lopen etc....WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWW wt een hoogte...vroeg al f ze IETS heft gezien van de mooie natuur  ;D
;) Wilma

Eeeeeeh, het is idd een enorme hoogte, ja en neen, ik heb veel van de natuur gezien maar in de hoogte kijk ik liever niet naar beneden :-[ Thx voor de foto's van Maxime ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

16 oktober 2006, 21:55:36 #113 Last Edit: 16 oktober 2006, 21:58:32 by Christine
Jullie zien dat Nicky in men handtekening staat. Ik krijg zoveel liefde van al men valkjes dat ik iets terug moest doen! Elke week verander ik dat, we zijn nog maar drie weken verder en ik moet er nog zes in men handtekening zetten. Daarna ga ik misschien een nieuwe handtekening proberen zelf te maken. Mede dank aan Marilyn voor men vorige handtekening die ik bewaard heb op men pc! Verder hoop ik dat ik morgen even uitstel krijg om men gip voor te stellen. Aangezien ik pas van vrijdag heel goed weet wat ik moet doen, de andere wisten het al van vorige dinsdag! Hopen dat het lukt! Duimen jullie mee als ik het moet voorstellen dat ik het goed doe en dat alles voldoende is? Als het niet voldoende is krijgen we nog meer werk... We zien wel! Ik hou jullie op de hoogte!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ann

Hallo

Ik duim zeker mee ;)

Groetjes
Ann


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Saar

Ik duim ook mee!!!
groetjes Saar :-*

marilyn

hoikes christine

ik hoop ook dat je eff uitsel krijgt voor je voorstelling voor je gip maar ik denk wel dat het jou gaat lukken omdat je eigenlijk al veel van valkparkieten afweet hé  ;) het is geen nieuw onderwerp , je moet alleen eff logisch nadenken hoe je er best aan begint en waarover je het allemaal in je voorstelling wilt hebben  ;) maar je kunt het daar ben ik zeker van  :D

groetjes marilyn

Wilma1

Ik zal zeker duimen  voor jou, maar denk dat het het zonder OOK wel redt....je bent een meisje die weet wat ze wil, dus het gaat je wel lukken...ook als je geen uitsel zal krijgen...VERTROUW OP JE ZELF!!!!  ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja


Christine

Uitstel heb ik zeker en vast wel gehad :o Gisteren hebben we drie uur lang in een veld gestaan! Het was leuk maar we moesten voederbieten uitdoen. We kregen allé "de school" kreeg een beloning ervoor! Al de bieten dat wij uitgedaan hadden mochten we in een camion laden. Als die vol was mochten wij die hebben! Eergisteren heeft de school ook zo eentje gekregen dus zijn dat er al twee in totaal! Hoeveel ton het is weet ik niet maar één camion was zeker al 25 ton! De voederbieten gaan we dan gebruiken voor de paarden, schapen en varkens eten te geven in de winter! Is wel mooi mee genomen maar ik heb spierpijn! Mijn benen :o doen echt zeer! Tijdens die drie uurtjes hebben we nog leuker werk gedaan! Naast die bietenveld was er een veld met allemaal aarbeitjes!! Ik heb lekker gesmult. Aardbeiengevecht gedaan met al de slechte aardbeien! We zagen er lief uit toen we terug in school kwamen! Kortom het was een ontzettend leuke voormiddag! De namiddag was nog vermoeiend omdat we veel hebben stil gezeten! Is makkelijk om in slaap te vallen!

Verder gaat het met de valkjes alles goed! Het kleintje dat op tam maken staat heeft soms wel haar kuren. Ze hoort de rest en ze krijst dan lekker mee! Zit op mama haar hoofd als ze buiten mag, schouder is niet goed genoeg voor madam! Ze verkiest liever de hoogste plaatjes! Het is een schatje en ik hoop dat Lynn blij met haar gaat zijn! ;D

P.S. bedankt voor al de duimpjes!  :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**