7 mei 2024, 04:18:31

*--*Huize valkjespret*--* Foto's!

Gestart door Christine, 23 augustus 2006, 13:39:40

« vorige - volgende »

marilyn

11 oktober 2006, 13:45:50 #90 Last Edit: 13 oktober 2006, 09:49:56 by marilyn
hoikes iedereen

::) in een trein zou ik een tam valkje nu ook niet meenemen denk ik want op de spitsuren kunnen de treinen behoorlijk vol zitten  :-\ meenemen in een auto is ook al stress maar toch veel minder dan een trein  ;) en wat school betreft zal het idd ook een moment erg druk zijn hé  :-\ een filmpje zou ideaal zijn als dat aanvaard wordt op school als bewijsmateriaal  ::)
maar ik heb zo'n vermoeden als iedereen een dier meebrengt naar school !!!!!!!!!!!!!!!!!!! stel dat nu iemand een gip houd over paarden  :o ik zie dat paard nog niet echt op school te belanden  :P

groetjes marilyn

Ineke

Mij schiet nog te binnen dat t ook interessant is als mensen via film kunnen zien hoe t valkje dan met andere valkjes in n groep omgaat en met jou afzonderlijk. Zoals je ziet leef ik mij al helemaal in je spreekbeurt in ;D Waar staat GIP eigenlijk voor, iets met groep, individueel en presentatie?
Lijkt mij heel leuk om te doen, ik wou dat ik eerder zo gek van valkjes was geweest. Dan zou ik dat ook op school hebben gebruikt.

marilyn

hoikes ineke

als je zo verder doet kan je christine nog heel wat helpen  ;)

groetjes marilyn

Rianne

Een powerpoint presentatie met foto's is ook heel mooi. Die kun je dan afwisselen met filmpjes.

Ineke

Citaat van: marilyn op 11 oktober 2006, 14:01:08
hoikes ineke

als je zo verder doet kan je christine nog heel wat helpen  ;)

groetjes marilyn

Ach ja, ik ben soms wat te enthousiast. Christine lijkt mij wel n tante :) die al weet hoe ze t gaat doen, of zie ik dat verkeerd Christine?
Rianne waant zich ook weer terug op school, net als ik :D
Nog even en je hoeft alleen maar achterover te leunen en te keuren wat je wel en niet in je presentatie wilt :D


Christine

Ik heb er achter gevraagd wat ik moest doen voor te bewijzen dat een valkje tam is, die zei meteen: ja je moet een valkje meenemen. Ook ik heb daar mijn twijfels over. Er gaat iemand iets doen met een hond, de andere iets met muizen, de andere iets met roofvogels etc. Hoe dat die dat allemaal gaan doen dat weet ik niet, ik heb nauwelijks contact met hun. Wat die gaan doen dat weet ik niet, één van de klas heeft al zijn roofvogels meegenomen. Die blijven dan zonder iemand buiten staan en dat vond ik verantwoord. Er kon zoveel gebeuren met dat arme beessie's!


Even op jouw Rianne: powerpoint pressentatie's moet ik ook doen... Maar één ding, ik ben daar een leek in :-[

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ineke

Zijn al die presentaties op één dag??? Een hond of muizen kan ik mij nog wel voorstellen. Muizen kun je in n grote bak meenemen en n hond kan zijn poten strekken als je er tussendoor even mee gaat wandelen. Maar vogels in n kooitje...ik denk dat iedereen die met dieren is begaan jou zeker begrijpt als je geen vogel meeneemt. Bovendien zal de vogel de tamheid door die vele mensen en lange reis misschien niet laten zien. Er zit geen bedienknop op. Met beeldmateriaal kun je net zo goed laten zien dat ie tam is, misschien zelfs nog beter. Dat zullen ze wel begrijpen, anders snappen ze hun eigen opdracht niet en zijn t geen dierenliefhebbers, zoals jij wel bent.

Christine

Ik ben op dit moment mijn hoofd aan het vol steken met allerhande tips en manieren om mijn gip klaar te spelen: Marilyn gaat me al helpen met dingen op te zoeken. Zoals: de nadelen van handbroed, geschiedenis van een valkparkiet, huisvestiging, mutatie's, voeding, verzorging etc... Aangezien ik dit samen doe met Nancy zal zij één en ander ook moeten opzoeken en gaan we de thema's moeten verdelen. We gaan veel opzoekwerk hebben en dit moet af zijn in Juni. Pas volgend jaar ga ik mijn praktijk aan bod laten komen, hoe ik dat ga doen beslis ik dan wel... dat is wel nog een tijdje. Hier komt enorm veel bij te kijken. Ik hoop wel dat dit mij gaat lukken.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Citaat van: Ineke op 11 oktober 2006, 14:31:21
Zijn al die presentaties op één dag??? Een hond of muizen kan ik mij nog wel voorstellen. Muizen kun je in n grote bak meenemen en n hond kan zijn poten strekken als je er tussendoor even mee gaat wandelen. Maar vogels in n kooitje...ik denk dat iedereen die met dieren is begaan jou zeker begrijpt als je geen vogel meeneemt. Bovendien zal de vogel de tamheid door die vele mensen en lange reis misschien niet laten zien. Er zit geen bedienknop op. Met beeldmateriaal kun je net zo goed laten zien dat ie tam is, misschien zelfs nog beter. Dat zullen ze wel begrijpen, anders snappen ze hun eigen opdracht niet en zijn t geen dierenliefhebbers, zoals jij wel bent.

Ik ga dit nog eens moeten vragen of die pressentatie's op één dag zijn, als dit niet is kan ik wel mijn valkje meenemen of moet ik bespreken dat als mijn gip gedaan is ik meteen naar huis kan gaan moest ik wel een valkje meenemen...

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ann

Hey Christine

Ben je dagboek zowat beginnen volgen, natuurlijk ook voor je toffe valkjes ;D, maar zo kan ik ook je Geïntegreerde Proef volgen. Ben er zeker van dat je er iets heel interessant van gaat maken. Veel succes :).

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

marilyn

hoikes christine

heb nog niet van je gehoord sinds eergisteren  ::) weet je nu al hoe je aan je gip gaat beginnen en wie welk onderdeel voor zijn rekening gaat nemen ?
ik weet dat er heel veel werk aan is en dat er veel moet opgezocht worden  ::) ik kan je idd helpen met één en ander op te zoeken maar je weet jij en je vriendin zijn degenen die de gip in elkaar moeten steken en die moeten beslissen wat er nu wel kan gebruikt worden en wat niet hé  ;)
en wat je powerpoint presentatie betreft .............. wie weet komt er ook wel van ergens wat hulp want op mij hoef je daar niet op te rekenen want ik ken daar helemaal niets vanaf  ::)  :-\

in elk geval wens ik je alvast veel succes met opzoeken en zo  ;) je zult je handen vol hebben  ::)

groetjes marilyn

Ineke

Citaat van: Ann op 11 oktober 2006, 18:11:42
Geïntegreerde Proef volgen. Groetjes
Ann :)

Eindelijk weet ik nu de afkorting :)

Ann



The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Riny

Hallo Christine
Is dat een zogenaamde groene school waar jij naar toe gaat?
Gisteren werd ik benaderd door meisjes ,die ook naar zo'n school gingen ,en die moesten ook een project gaan doen over valkparkieten.
Ik moest toen gelijk aan jou denken.
Groetjes Riny :D

Christine

Marilyn: Wat we voor gip gaan doen weten we nog niet. Ik moet eerst Nancy op msn zien vast te krijgen. Ook moet ik tegen volgende week een kleine voorstelling maken. Het mag maar amper 5min. duren dus dat zal mij wel lukken. ;)

Riny: Eigenlijk is dat een soort van tuinbouwschool. Je kan er allerlei richtigen doen: kinderzorg, bejaardenzorg, dierenzorg,...
Dit is de website ervan ;) http://tuinbouwschool.telenet.be/

Verder Lynn krijgt een valkje van mij voor haar verjaardag! Het zal haar tweede zijn. Van de oudste ben ik zeker (die ik nu nog over heb) dat het een popje is. De andere is een mannetje betekend dus dat ik cross-over heb. Ik hoop alleen dat ik dat niet te veel ga voorhebben. Dna-testjes kosten duur zeker voor iemand die alleen gaat babysitten... In de vakantie is dat nog te doen omdat er dan meer vraag naar is maar anders... :-\ Het betekend dus dat ik dat popje morgen moet knippen. Aangezien Aïsha geknipt is allé dat ik dat terug moet knippen omdat ze in haar rui is. De ouders raden het me aan omdat Aïsha dikwijls weg vliegt en niet bij Lynn blijft zitten. Ze hebben er niet zoveel last van maar het is een kinderwensje dat het wilt. Lynn wil graag dat Aïsha haar vleugels geknipt zijn en ook het andere dat ze graag wilt. Ik ben eens benieuwd welke naam ze er voor gaat geven! Dat zullen we allemaal de 18de november zien ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**