5 mei 2024, 01:31:25

*--*Huize valkjespret*--* Foto's!

Gestart door Christine, 23 augustus 2006, 13:39:40

« vorige - volgende »

Christine

10 oktober 2006, 14:25:34 #75 Last Edit: 10 oktober 2006, 14:27:26 by Christine
Dit filmpje wil ik toch even met jullie delen! Ik heb er geen woorden voor! Alleen kon ik lachen! Dit is nu eenmaal mijn kat zijn gedrag! Hij valt aan maar hij meent het niet! Ik heb er niets van gevoeld, wat doe je als er iemand je plaagt ;) Kijk zelf maar ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn


Christine

Citaat van: marilyn op 10 oktober 2006, 14:42:42
kiekeboe



Dag lieve kleine Pearly! Allé zo klein ben nu weeral niet ;D
Ik ben enorm nieuwsschierig geweest hoe het met jou gaat! Mams en paps zijn zo bezorgd om je! Ze missen je echt! Maar vertel eens, hoe gaat het nu met je nieuwe mama Marilyn? :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine



ik ben verhuisd van kooi en zit nu samen met sunny omdat tiny (een man) alle popjes lastig viel en marilyn wou niet dat tiny raar deed tegen mij  ::)
ik ben heel erg braaf en vanzodra marilyn ons eten of drinken ververst kom ik naar haar handen toe om eruit te komen maar dat mag niet altijd  :-\ zeker s'morgens vroeg niet want dan moet marilyn nog gaan werken.
s'avonds mogen we per 2 uit de kooi maare ik sla graag eens mijn vleugeltjes uit als ik los ben  :P en daarna sloop ik graag wat oude boeken of tijdschriften 8)  ;D en terug naar de kooi gaan oweeeeeeeeee  :-X dan mag marilyn eff koersen om mij te laten opstappen hoor want zo blij ben ik dan ook niet  ::)  :-\ maar goed ze hoeft me nog niet te vangen met een net dat doe ik haar niet aan en na een tijdje stap ik mooi op haar vinger (als ik haar lang genoeg heb geplaagd hihihihihihi)

groetjes en poot pearly

Christine


We zijn blij om je nog eens te zien!

Ricky en Nicky zijn weer bezig met te wippen, zoals al de andere koppels! Dat zal wel hun ritueel zijn zeker! Ik laat ze nu geen nestjes meer doen, ik wacht tot februari en dan mogen Jazzy en Luna ook! Ik hoop dat er drie mannetjes uit dat nestje komen! Ik wil graag één mannetje houden voor tam te maken en die voor men GIP te laten tonen! Daarmee heb ik mijn doelstelling ook bereikt snap je? We zien we wat de toekomst uitwijst en als er maar twee mannetjes zijn neem ik wel een popje! Dat maakt nu ook weer niet zoveel uit hoor! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Hey Christine,

leuke foto's heb je gemaakt. Flutty had zeker last van een bad hair day? De leukste foto van Fien vraag je? Er zaten wel een paar leuke tussen. Ga je een nieuwe handtekening maken of zo?
En wat is GIP? ???

Christine

Citaat van: Rianne op 10 oktober 2006, 17:16:35
Hey Christine,

leuke foto's heb je gemaakt. Flutty had zeker last van een bad hair day? De leukste foto van Fien vraag je? Er zaten wel een paar leuke tussen. Ga je een nieuwe handtekening maken of zo?
En wat is GIP? ???

Ik ga vanaf nu één van men valkjes in men handtekening laten staan! Daarmee dat ik vroeg welke van de foto's dat de mooiste waren ;)
GIP is een eindwerk! Dit moet volgend jaar af zijn ;) Ik snapte er in het begin ook niet veel van maar als je het eindwerk niet gemaakt heb mag je je jaar over doen! Dat geldt dit jaar ook, ik moet men theorie af hebben en laten tonen, het jaar erachter moet ik tonen wat ik gedaan heb! Ik moet gewoon één valkje tam maken en ook bewijzen dat die werkelijk tam is, is toch niet zo moeilijk! Bekijk het maar als een uitdaging :D;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Ah oke, en daar mag je zelf een onderwerp voor kiezen?

Christine

Ja en daar heb ik geluk in gehad!
Er was eentje van de klas die percee een border collie in huis wou halen om haar GIP te doen! Dat is een beetje zot! Gewoon omdat ze GIP heeft gaat ze een hond in huis nemen, wat daarna?? Gaat ze de hond nog houden of moet ie weg?? Nancy waar ik mee samen wil werken die wou eerst iets met slangen doen, aangezien ze geen slang in huis mag halen heeft ze besloten om met mij samen te werken. Ik heb haar dan ook gevraagd of ze een valkje wilt...  ;) Ze moet het eerst vragen aan haar ouders, ondanks dat die gescheiden zijn moet ze dan het valkje van plaats tot plaats meenemen, niet dat dat zo een groot probleem is. Ze is door de week bij haar mama en in het weekend bij haar papa dus het valkje gaat er zoveel problemen nog niet mee hebben en dan heeft ze er ook een huisdiertje bij ;) Ik probeer mijn best te doen! Ze gaat wel mogen meehelpen! Ik doe de praktijk, valkje tam maken en zij mag een deel theorie doen, dat gaan we wel samen voordragen voor een hele groep. Ik hoop dat dat niet al te veel stress mee gaat dragen. Ook moet ik men zelf tam gemaakt valkje mee naar school nemen om te laten tonen dat ie wel echt tam is! Wel één probleem, ik mag het valkje niet meenemen op de trein! Daar zijn de leerkrachten op tegen! Het is anderhalf uur rijden met de auto en mijn papa gaat niet altijd de tijd hebben om twee keer te rijden... We zien wel ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ineke


Rianne

Tja, of je nu een hond in huis haalt, of een valkje... :-\ Ik zie het verschil niet :)
Ik zou dan het valkje bij haar moeder thuis laten, en niet meenemen in het weekend. Een valkje is immers geen speelgoed. ;)
Je zou het valkje wel moeten trainen op drukte, het is niet gewend om in een vreemde ruimte te zitten met zoveel mensen. Weet dus goed waar je aan begint en schrijf de voor en nadelen voor jezelf op.

Christine

Citaat van: Rianne op 10 oktober 2006, 18:27:57
Tja, of je nu een hond in huis haalt, of een valkje... :-\ Ik zie het verschil niet :)
Ik zou dan het valkje bij haar moeder thuis laten, en niet meenemen in het weekend. Een valkje is immers geen speelgoed. ;)
Je zou het valkje wel moeten trainen op drukte, het is niet gewend om in een vreemde ruimte te zitten met zoveel mensen. Weet dus goed waar je aan begint en schrijf de voor en nadelen voor jezelf op.

Ik zie wel het verschil, ik heb hier op dit moment 10 valkjes zitten, oké ik moet er nog twee verkopen maar dan heb ik er nog 8, dus ik kan daar altijd een jonkie van nemen en die tam maken en bewijzen dat die echt tam is! Ik moet daarvoor geen dier in huis halen ;)

Ineke: Miko is een softie als het omwille van de camera gaat... Maar die foto zal ik binnenkort wel in mijn handtekening zetten. Fien is de geparelde lutino ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Degene met wie jij dit project samen doet, wil toch een valkje erbij? :)

Christine

Citaat van: Rianne op 11 oktober 2006, 11:38:12
Degene met wie jij dit project samen doet, wil toch een valkje erbij? :)

Ja.. Dat is wel zo maar dat is omdat ik het haar gevraagd heb... Ze heeft een kat en wilt graag een huisdiertje erbij, daarmee dat ik haar voorgesteld heb of ze geen valkje wilt omdat een valkje makkelijk te onderhouden is, zelfs een kind van vijf jaar kan dat ;) Ik bedoelde gewoon een hond in huis halen om GIP te doen... Oké ik wil ook wel een puppy maar ik ga die al een sinds niet opleren en oefeningen mee gaan doen om die binnen twee jaar iets te laten bereiken voor school. Ik zie daar het nut niet van in.
Snap je?

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ineke

Misschien in idee om n film te laten zien ipv n echt valkje mee te nemen? Met film bedoel ik, dat je elke dag het tam maken filmt, zodat de kijker vooruitgang ziet en ook ziet dat jij diegene bent die t valkje tam maakt en hoe je dat doet. Zelf n film maken is ook reuze leuk!
Dan zien mensen gelijk ook hoe zo'n kleintje groeit. Dus vanaf t moment dat t uitkomt tot dat ie (hand)tam is.
Een lange (trein)reis zou ik t valkje besparen. Ik weet niet of anderen ook nog presentaties houden, maar dan zit je valkje n hele dag lang onnodig opgepropt.
Zelf vind ik presentaties met n korte inleiding, dan film/ dia vergezeld van verhaal en daarna vragen/ discussieronde altijd leuk om te doen of om te zien.