2 juni 2024, 06:17:03

*--*Huize valkjespret*--* Foto's!

Gestart door Christine, 23 augustus 2006, 13:39:40

« vorige - volgende »

Christine

Ik heb eindelijk nieuws over men opa... :-\ Hij heeft aderverkalking in zijn hersenen... Hoe ernstig dat het is weet ik niet alleen stapt hij moeizamer dan vorige week zondag...  :-\

Met de valkjes is alles inorde! Ik heb de twee jongen beneden zitten zodat die al wat meer mensen gewoon worden! De hele dag alleen op men kamer was ook niet hoe het moest zijn! Ze doet het beiden super goed! :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne


Mandy

Citaat van: Christine op 16 september 2006, 10:28:34
Ik heb terug de vertrouwen in Miko&Tosca gekregen! Tijdens het broedsezoen kon ik niets met hun doen! Zelfs niet kroelen of geen zonnebloempitjes uit men hand laten eten! Nu is dat al veel anders! Ik kan Tosca heerlijk opnemen met mijn volle hand en tegen me aan drukken! Heerlijk veel kusjes en kroeltjes geven!

Fijn dat het beter gaat en dat ze het zo goed doen. Ze zien er ook goed uit, net als de rest! ;)
Je hebt privé wel wat afgezien de laatste tijd, eerst met je moeder nu met je opa, veel sterkte hoor!
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Christine

Citaat van: Mandy op 28 september 2006, 00:29:07
Citaat van: Christine op 16 september 2006, 10:28:34
Ik heb terug de vertrouwen in Miko&Tosca gekregen! Tijdens het broedsezoen kon ik niets met hun doen! Zelfs niet kroelen of geen zonnebloempitjes uit men hand laten eten! Nu is dat al veel anders! Ik kan Tosca heerlijk opnemen met mijn volle hand en tegen me aan drukken! Heerlijk veel kusjes en kroeltjes geven!

Fijn dat het beter gaat en dat ze het zo goed doen. Ze zien er ook goed uit, net als de rest! ;)
Je hebt privé wel wat afgezien de laatste tijd, eerst met je moeder nu met je opa, veel sterkte hoor!

Idd! Maar ik ben aan het twijfelen over de splits van Miko&Tosca... Ik kan normaal toch geen cinnamon bont geparelde witmasker  ::) mannetjes kweken?? mijn "popje" dat ik hier nog heb zitten fluit constant als een mannetje! Hier even de betekenis:


Moeder:bont witmasker cinnamon
Vader:witmasker cinnamon split voor bont {X1:  lutino} {X2: gepareld}

man afkomst:
25% witmasker cinnamon split voor bont {X1:  lutino}
25% witmasker cinnamon split voor bont {X1:  gepareld}
25% bont witmasker cinnamon split voor {X1:  lutino}
25% bont witmasker cinnamon split voor {X1:  gepareld}

pop afkomst:
25% witmasker cinnamon lutino split voor bont
25% witmasker cinnamon gepareld split voor bont
25% bont witmasker cinnamon lutino
25% bont witmasker cinnamon gepareld


Er staat dus duidelijk dat alleen degene die parels hebben popjes kunnen zijn! Ook zijn dit de twee enigste jongen dat ik hier nog heb zitten! Allebij  bont witmasker cinnamon gepareld waarvan er eentje nu op dit moment zit te brabbelen! :-\ :-[ Het zou ook een verborgen split kunnen zijn... Wie weet ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Henry

Hoi Christine


Nou het kan dat je een verborgen split nog hebt he alls kan.Maar het kan ook wezen dat jevalkje een cross over is he.


henry

Christine

Citaat van: Henry op 28 september 2006, 18:31:38
Hoi Christine


Nou het kan dat je een verborgen split nog hebt he alls kan.Maar het kan ook wezen dat jevalkje een cross over is he.


henry

Mitchell zijn valkje een cinnamon geparelde witmasker is wel een popje, de andere cinnamon bont geparelde witmasker is ook een popje, snap dan niet dat de andere een mannetje "blijkt" te zijn! Ik heb geen zin om DNAtestjes uit te laten voeren, ik moet wel zeggen dat de twee constant samen zitten... Ik ga dus echt moeten oppassen!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

bobbie

Hoi Christine,

De moeder van mijn jonkies, Cootje, heette eerst Cobus. Zij floot namelijk als een kerel en kon makkelijk fluitjes nadoen.
Tot zij haar eerste eitje ging leggen, toen ben ik har maar Cootje gaan noemen. Ze liep zelfs met haar vleugels iets van haar lichaam in het rond als ze floot. ::)

groetjes, Nel ;)

Henry

Dan weet ik het ook niet hoor.


henry

Christine

Citaat van: bobbie op 28 september 2006, 18:39:24
Hoi Christine,

De moeder van mijn jonkies, Cootje, heette eerst Cobus. Zij floot namelijk als een kerel en kon makkelijk fluitjes nadoen.
Tot zij haar eerste eitje ging leggen, toen ben ik har maar Cootje gaan noemen. Ze liep zelfs met haar vleugels iets van haar lichaam in het rond als ze floot. ::)

groetjes, Nel ;)

Ik dacht wel dat het zo iets was! ze heeft GEEN machogedrag maar kan wel uren zitten fluiten! En dan ook wel super mooi! Deuntjes dat de mannetjes niet eens kunnen nadoen ;D maar dat kroelen met "haar" zusje, oke alle valkjes kroelen wel eens met elkaar, is misschien ook omdat ze constant in elkaars buurt zitten! Ik ga het wel moeilijk hebben als die verkocht worden en dan zal ik die moeten scheiden van elkaar!  :-\ Voorlopig zitten ze hier nog goed! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Hoe weet jij zo zeker dat het valkje van Mitchell een pop is?
daar is bij mijn weten ook geen DNA onderzoek op gedaan.
Groetjes Riny :D

Christine

Citaat van: Riny op 28 september 2006, 19:18:50
Hoy Christine
Hoe weet jij zo zeker dat het valkje van Mitchell een pop is?
daar is bij mijn weten ook geen DNA onderzoek op gedaan.
Groetjes Riny :D


omdat ik al gevraagd heb aan mitchell welk gedrag ze heeft! maar dan klopt wel heel de mutatie's niet meer :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Christy brabbelt ook, alleen als ze zonder Appie zit! Dan gedraagd ze zich als een echte meid! Rare valkjes kweek ik toch, ook brabbelt ze als ze alleen zit en niemand zit bij haar! Zal wel in hun bloed zitten want Tosca kan soms ook wel eens brabbelen! :-[ ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Er kan misschien sprake zijn van een crossover. En dat 2 valkjes bij elkaar zitten betekent niet dat de 1 een man is en de ander een pop.
Ik heb een popje die soms ook fluit. Het zegt helemaal niks.
Als je zekerheid wilt, moet je geduld hebben, of een DNA test doen. En wat nou, 'daar heb ik geen zin in'. Het neemt maar 10 minuutjes in beslag en je valkje is dat na 3 seconden alweer vergeten. Tja, je wilt iets weten of niet hoor.

Ineke

Citaat van: Christine op 28 september 2006, 18:38:01
ik moet wel zeggen dat de twee constant samen zitten... Ik ga dus echt moeten oppassen!

Als ik zo nieuwsgierig zou zijn als jij deed ik toch dna. Anders kun je wel blijven mutatie-rekenen :)

Wilma1

Ik denk dat je met DNA voor je zelf heel wat zekerheid hebt....dan hoef je niet "op te passen", maar kun je simpel je maatregel nemen.....

Verder in de familie weer wat rust nu ???
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3