29 april 2024, 04:19:39

*--*Huize valkjespret*--* Foto's!

Gestart door Christine, 23 augustus 2006, 13:39:40

« vorige - volgende »

Christine

Even kleine update...
Ookal als ik niet veel reactie's krijg.
Alles gaat super goed hier!
De valkjes binnen (het zijn er ondertussen vier ::) ) doen het heel goed!
De buitenvalkjes hebben gisteren een nieuw dak gekregen op hun nachthok! Het regende er namelijk binnen en dat was zeker niet goed!
Aangezien ik nu op de laptop zit zullen er ook geen foto's komen!

Ik heb ook nog altijd één valkje te koop. Het is een cinnamon opaline geelwang.
Met veel aandacht is ze een super lieve meid! ;D

Even iets veel anders!
Vorig jaar heb ik een valkje verkocht aan Marilyn.
Ze heet Pearly en is een cinnamon opaline geelwang popje.
Marilyn had mij vorig jaar gezegd dat ze mee ging doen aan een kampioen wedstrijd!
Ze heeft dit ook gedaan en is gewonnen!!!! ;D ;D ;D
Wat ben ik fier om onze kleine meid! :-*
Groeten
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mara

Hoi Christine

Van harte gefeliciteerd met de overwinning van Pearly.

mara

Anja


Gefeliciteerd en wat zullen jullie trots zijn op haar zeg.

Groetjes Anja

Anke

Hee wat goed, je hebt een kampioen gekweekt ;D
Gefeliciteerd!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Christine

Het voelt idd enorm goed!
Ik heb hier Cathy zitten, ze is een jaar jonger maar helemaal hetzelfde uiterlijk als Pearly!
Misschien ooit eens een kampioenschapje met haar doen! :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

♥Debby♥

Oh wat leuk zeg.. een heuse kampioen..

ik vind de foto in je handtekening ook waanzinnig mooi.. heel apart die gele wangetjes..

ik ga eens terugkijken of ik nog meer foto's kan vinden..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

Hele mooie foto's gevonden!! schitterend! heel veel valkjes om trots op te zijn!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Christine

De foto in mijn handtekening is Sunny!
Ik heb er nog zo eentje en die heet Amy ;)
Maar ik moet nog eens recente foto's maken van de valkjes...

Christine ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

♥Debby♥

Dat moet je dan maar snel eens gaan doen... hahahahaa  ::)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Christine

Wegens een zwaar probleem op school zal er voorlopig geen foto's gemaakt worden!!

Sorry hier voor...
Christine :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Klinkt vervelend Christine... veel sterkte ermee.

Sally

Hallo Christine,

Het is weer even geleden he!
Leuk dat Pearly een wedstrijdje heeft gewonnen! Maar ze zal ook wel een hele mooie meid zijn. zo'n geelwang heeft wel iets vind ik.
Cathy zal ook wel zo een wedstrijd winnen. :D
We wachten wel geduldig af op je foto's hoor. doe maar op je gemak.

Met Kenji gaat het trouwens heel goed. Hij kent het bouwvakkersfluitje zeer goed. :D. het is echt een leukerd! Alleen is hij nog niet zo heeeel tam. Maar hij is ook niet zo bang van me hoor. Telkens ik bij de tralie's sta komt Kenji en Kuifje direkt mijn kant op. ze krijgen elke morgend kornflakes uit mijn mond door de tralies. Dat kennen ze wel heel goed :D. en ze vinden het nog lekker ook.

Groetjes Sally

Christine

Citaat van: Sally op 26 oktober 2007, 18:33:39
Hallo Christine,

Het is weer even geleden he!
Leuk dat Pearly een wedstrijdje heeft gewonnen! Maar ze zal ook wel een hele mooie meid zijn. zo'n geelwang heeft wel iets vind ik.
Cathy zal ook wel zo een wedstrijd winnen. :D
We wachten wel geduldig af op je foto's hoor. doe maar op je gemak.

Met Kenji gaat het trouwens heel goed. Hij kent het bouwvakkersfluitje zeer goed. :D. het is echt een leukerd! Alleen is hij nog niet zo heeeel tam. Maar hij is ook niet zo bang van me hoor. Telkens ik bij de tralie's sta komt Kenji en Kuifje direkt mijn kant op. ze krijgen elke morgend kornflakes uit mijn mond door de tralies. Dat kennen ze wel heel goed :D. en ze vinden het nog lekker ook.

Groetjes Sally

Toby is echt een aandacht vrager eerste klas!!
Nu begint hij ook enorm veel deuntjes door elkaar te fluiten enzo.
Maar foto's ga ik proberen van dit weekend te maken...
Ik moet sowieso alles laten bezinken...

Rianne,
thx, vooral omdat het school er zelf niet veel aan kan doen...
Vorige week dinsdag heeft een vriend (ja nu denk ik er toch anders over) een vriendin van mij geslagen in de trein... Gewoon zonder reden...
Ook al als ik er blijf over praten, toch laat het mij niet los dat we niets konden doen... We zijn dus ook diezelfde dag nog naar de politie gestapt (althans dat heeft de trein begeleider toch gedaan, die had toen de spoorwegpolitie verwittigd.)
We moesten dan die ene gaan aantonen en ik werd enorm verweten dat alles mijn fout zou geweest zijn...
Een beetje moeilijk uitgelegd maar ja, voorlopig heb ik een paar gesprekken gehad en de laatste was vandaag, die zij dat ik me er helemaal moet buiten houden. Omdat ik het dan nog lastiger ga krijgen en ook hebben...
Ook moet ik echt oppassen met die gast.
Wat ik hier wel aan over hou is dat ik me die hele situatie veel te veel aantrek, misschien ook omdat ik er zelf bij zat en op dat moment zelf niets kon doen en dat zet ik natuurlijk allemaal vast op mijn rug en nek...
Achja, genoeg over verteld...

Volgende week komt er iemand het laatste valkje ophalen!
Dan zijn er ondertussen... al 14 valkjes van mij!!
Wat ik wel leuk vind... Zeker omdat ik er nu 4 tamme heb en de rest gewoon in de volière zitten! Die hebben het enorm naar hun zin! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

♥Debby♥

Hoi Christine,

ik hoop dat je dit weekend een beetje tot rust kan komen.. rotdingen altijd.. en als je er tussen zit ben je aan het eind negen de tien keer de gebeten hond..  ;)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Christine

Citaat van: Debbeltje op 26 oktober 2007, 23:16:12
Hoi Christine,

ik hoop dat je dit weekend een beetje tot rust kan komen.. rotdingen altijd.. en als je er tussen zit ben je aan het eind negen de tien keer de gebeten hond..  ;)

Tot rust komen zeker!! Ik heb lekker een weekje vrij!!

Vrijdag komen ze het valkje ophalen!! Weer iemand gelukkig gemaakt! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**