29 maart 2024, 08:33:06

*--*Huize valkjespret*--* Foto's!

Gestart door Christine, 23 augustus 2006, 13:39:40

« vorige - volgende »

Sally

Hallo Christine,

Hoe is het met jou, en met je lieve valkparkietjes?
We horen je toch zo weinig...
Graag een grote update, met heel veel foto's :D

Groetjes Sally ;)

Christine

Met mij gaat alles heel goed!
Ik heb net drie weken super stage achter de rug.
Namelijk stage in vogelpark Avifauna.
De meeste zullen het wel kennen ;)
Ik heb daar heel veel bijgeleerd en ook mijn collega's waren echt super! Jammer genoeg komt altijd aan leuke dingen een einde.
Drie weken in Bodegraven gelogeerd en elke dag heen en weer gependeld naar Alphen aan den rijn!
Daarna terug naar huis, terug naar school en in het weekend gewoon thuis blijven zitten.
Ik ging er met een vriendin van mij. Maar drie weken was enorm lang om onder één dak samen te leven! Dat had ook wel zo zijn nadelen! Heel veel discussies en dat hebben we nu zelfs nog op school! Maar we leven nu niet meer 24u op 24u en zeven dagen op zeven samen! Dat voel ik nu toch wel enorm!
Met het minste dat ik even weg ben moet ze meteen weten waar ik naar toe ga!
Ik weet niet waarom maar toch doet ze zo en dat is soms zo erg irritant!
Verder ja, ik zet hier binnenkort wel een aantal foto's neer van avifauna!

Met de valkjes gaat alles super goed!
Toby was enorm verandert, zijn geel koppietje en ook zijn super karaktertje! Hij is nog altijd mijn grootste trots!
Snowy, Emy en Cathy zijn nog altijd mijn super dametjes! Nog altijd heel veel kroelen en knuffelen!
Ook is Snowy veel tammer geworden! Ze hecht zich meer aan mij en dat vind ik heel lief van haar!
Met de buitenvalkjes gaat ook alles goed!
Ik heb die van avifauna lekker jaloers gemaakt met mijn geelwangen! Natuurlijk ga ik volgend jaar terug kweken met men koppeltje zodat sommige mensen daar (op aanvraag) een geelwang hebben van mij! Wel ga ik Ricky maar één of twee nestjes laten doen, hangt er vanaf hoeveel geelwangen nodig zijn! ;D ;D

Even geen foto's Sally! Die komen later wel eens ;)
Groetjes
Christine




*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

Hallo Christine,

Wat leuk dat het goed met je gaat.
Daar wou ik even een bevestiging van. ;)

Van die stage in avifauna had ik al gehoort, leuk dat het daar goed is geweest. Maarja 3 weken lang 7 dagen op 7 en 24u op 24 samen met een vriendin zijn kent natuurlijk zijn voor en nadelen, je gaat je vaak snel ergeren aan dingens omdat je er gewoon constant bij bent. Dit gedrag van je vriendin dat ze constant wil weten waar je bent enzo zal wel weer beteren waarschijnlijk, het moet gewoon nu even wennen dat jullie nu niet meer constant bij elkaar gaan zijn.
Ik kijk uit naar de foto's van avifauna.

Leuk dat het met je valkjes ook nog steeds goed gaat.
Ja jou Toby en mijn Kenji worden nu echte ventjes he. :-), Kenji zijn kopje is ook al vele geler geworden. En ja jij hebt jou Toby 3 weken niet gezien, op die tijd kan er veel veranderen. en dan zie je het ook het beste wat er juist zo enorm is verandert.
Leuk dat Snowy haar meer hecht aan je, en dat de damens nog steeds lekkere kroelerds zijn. Je gaat soms toch denken dat als je 3 weken weg bent geweest, of ze zich gaan vervreemden van je, maar dit is helemaal niet zo, da is wel heel leuk voor jou!

Een geelwang zou ik ook nog wel willen stieken :$, maar ik ga het hier toch maar bij 3 valkparkietjes houden, ik denk dat dit wel de limiet is hier thuis. :D

Groetjes Sally

aad


Mara

Hoi Christine

Hoe is het met je?



Mara

Caroline



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!



Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Christine,

We wensen jou - en hen die jou omringen
het allerbeste voor het nieuwe jaar
geluk in grote en in kleine dingen
maar bovenal: gelukkig met elkaar!




Wilma1


OH OH  ::) ... IK MOET OMHOOG  :P


ZO  :D ... IK ZIT  ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Gerda


Monky

Hi Christine,



Prettige Kerstdagen.

Groetjes,
Monique

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal

wensen jullie

een

:D Vrolijk Kerstfeest! :D


vanwege

Rikske, Fikske, Elmo en Swingie

Marc, Diane en Leentje







De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Bello

Christine,

Wij wensen jullie fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2008

Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Sally

Hallo Christine,

Pietje, Kuifje, Kenji en Ik wensen jou een...

toe en een goede jaarwisseling!

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Christine ..alles goed daar ook ? Prettig kerstfeest !!
Grtjs Ann



Christine

Bedankt voor de lieve kerstgroetjes!
Alles gaat heel goed hier!
Ook met de valkjes gaat alles goed, de buitenvalkjes zitten zich lekker te douche in de regen! Wat is regen toch heerlijk voor hun!
Ik ga in de lente overwegen om de vier valkjes die binnen te zitten ook buiten te zetten... Ik weet dit nog niet 100% zeker.
Het hangt van veel dingen af!
Nancy moet als haar valkjes gekweekt hebben die weg doen en mag ze maar één valkje gaan houden. Als dat door gaat komen de drie: 1: zusje van Baïsha: Nala: cinnamon bont opaline witmasker popje
2: Milo: wildkleurtje mannetje
3: Simba: gepareld mannetje
Aangezien dat Nala en Milo een koppel aan het vormen zijn hoop ik eigenlijk snel dat ze aan jongen gaan denken. We werken namelijk samen aan ons gip. Als haar kweek niet door gaat dan loopt echt alles mis.
De vorige keer had ze ook een taak vergeten en dat was al een grote minpunt op mijn rapport...
Ik had toen een 17,5/100  :-\
We zien wel. Ik hoop dat het gaat lukken anders mag ik mijn jaar wel vergeten...
Alles hangt dus van je eindwerk (gip) af.
Voor mijn stagerapport had ik een mooie 81,7/100. Mijn ouders waren heel blij! ;D

Ik ga zo snel mogelijk een paar foto's maken van al de valkjes!
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**