20 juli 2025, 01:00:16

nieuwe dagboek

Gestart door remco1976, 23 augustus 2006, 08:42:13

« vorige - volgende »

Rianne

Wat een toestand joh met die mensen... Ik denk niet dat jij ooit nog een handopfokje verkoopt.

remco1976

hoi valerie,

hij is wild!en echt een bijtertje.maar goed dat neemt niet weg dat ik hem graag terug wil.hoop dat hij in ieder geval in een goed tehuis is gekomen.heb hem hier nog 2 dagen zien rond vliegen ook heel dicht bij de voliere.maar nu al een dag niet meer.dus hoop ik dat hij gevangen is.

hoi rianne,

je hebt het helemaal goed,verkoop nooit geen hand opfok meer.dit was de eerste en de laatste.dus een leer voor de volgende keer voor mij.

gr.remco ;D

Valerie

Dat maakt het moeilijker hem te vangen.  :-\
Als ik een bonte valkparkiet zie overvliegen, weet ik dat ie van jou is. Dan doe ik mijn best wel hem te vangen. Ik ben niet meer bang van gebeten te worden. Heb daar nu wel een truk voor. ;)

ManjaV

Hey Remco,

Allereerst: echt balen joh, dat je je bontje kwijt bent, dat die is weggevlogen. Ik leef echt met je mee en hoop dat je het valkje snel weer terug hebt.

Ten tweede: wat een verhaal over dat valkje dat ineens ziek werd.
Ben je nu niet benieuwd hoe het met hem gaat? Misschien kan je die DA nog bellen waar het valkje is heengebracht? Of vind je het beter zo?
Ik ben benieuwd.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

remco1976

hoi manja,

heb contact gehad met die DA en schijnt beter tegaan.dus daar ben ik blij mee.hopen dat het ook zo blijft.ja en het bontje......tja das echt shit.hopen da hij terug komt.maar belankrijkste is dat hij veilig ergens binnen zit.

gr.remco

ManjaV

Hey Remco,

Ja, ik hoop ook dat het bontje ergens binnen zit en dat diegene even de meldingen 'vermist' checkt...

Gelukkig dat het beter gaat met het valkje. Nu maar hopen dat de eigenaars er goed voor zullen zorgen. Had je de indruk dat ze het valkje wel lief vonden of wilden ze er eerder vanaf?  :-\

Groetjes,
Manja

remco1976

hoi,

ik het wel het idee dat ze heel graag 1 wouden hebben.omdat ze er net 1 verloren hadden.achter af hoor ik ook hier die overleden is.hij is op gegeten door hun hond.als ik dit eerder geweten had hadden ze zeker geen van mij gehad.maar goed das altijd achteraf en je kan niet alles van tevoren weten toch?

gr.remco

ManjaV

Hoi Remco,

Nee, dat is waar. Dat kan jij toch niet weten!
En trouwens, misschien hielden die mensen gewoon wel erg veel van hun valkje en voelden ze zich sowieso al rot dat die was overleden, vandaar dat ze zo reageerden naar jou toe toen het nieuwe valkje ziek werd!
Wellicht dat ze ook nu al erg gehecht zijn aan jouw valkje. Ze hebben hem ook niet voor niets naar de DA gebracht ;) iemand die het niets zou kunnen schelen, zou dit niet doen. Dus ik denk dat je je niet ongerust hoeft te maken over de kleine ;)

Groetjes,
Manja

Valerie

Probeer het maar van je af te zetten, Remco. Je kan de tijd toch niet terugdraaien. En als je alles van tevoren zou weten...
Ik heb nog steeds geen valkje horen of zien vliegen buiten. Ofwel issie ergens veilig binnen, ofwel vliegt ie nog ergens in jou buurt rond. Laat ons hopen op het eerste en dat de mensen jou oproep vinden.

Hoi Manja,

Als ze er zo om gaven, hadden ze het niet gespeeld op de manier als het gelopen is. Het valkje had geen longonsteking bij Remco. Er is gewoon met het voeden wat mis gegaan.
Het is niet netjes wat ze hebben gedaan. En als ik het goed heb, hebben de mensen het valkje achtergelaten?

ManjaV

Hey Valerie,

Als ze het hebben achtergelaten, lijkt het me idd niet dat ze om het valkje geven.  :(
Het is inderdaad wel raar hoe het is gelopen.
Blijft het valkje nu bij de dierenarts dan of zoekt die een ander huisje voor hem?

Groetjes,
Manja

remco1976

hoi valerie,

het ergste is dat mijn tamme die in de voliere zat ook is weg gevlogen.is na het voeden snel op mijn rug gaan zitten toe ik de kooi uit ging.jij weet wel die witmasker.

hoi manja,

net wat valerie zei,er is wat verkeerd met het voeden gegaan.ze hebben heb bij die da achter gelaten met het idee dat ik alles ging betalen.vindt niet erg om kosten te dragen.maar wil zelf beslissen waar ik hem heen breng.dus vandaar.

gr.remco

remco1976

hoi manja,

het valkje zit inderdaad nog bij die DA,dus echt om het vogeltje geven.....heeft nog geen nachtje thuis geslapen.maarja,neem hem met alle liefde terug.niet alles is terug tedraaien.

gr.remco

ManjaV

Hoi Remco,

Nou, ik ben benieuwd hoe het afloopt, vast wel goed als jij hem weer bij je hebt ;)

Groetjes,
Manja

margreet

Hallo Remco,

Heb gelijk even je dagboek doorgenomen. Zit je allemaal niet echt mee.
Hoop van harte dat je je valkjes terugvind.
Heb zelf ook meegemaakt dat er een is weggevlogen.
Dat gun je niemand.
Je hebt trouwens prachtige kooien en een hele mooie voliere staan.

groetjes Margreet

remco1976

hoi magreet,

bedankt,heeft ook veel tijd gekost om dit alles bij elkaar tekrijgen.heb nog verschillende instanties gebeld vandaag maar de vogels zijn daar nog niet aangeboden.dus...begin te twijfelen of ik ze nog terug zie.

gr.remco