11 mei 2025, 18:31:35

Welke prijs?

Gestart door govert, 19 augustus 2006, 16:10:19

« vorige - volgende »

govert

Hej
En wat heb je daar dan gekocht lutino geelwang?,

Groeten govert

Riny

Hoy Govert
Ik weet dat op de zondagmarkt in Mol afgelopen seizoen veel Lutino geelwangen verkocht zijn.
Groetjes Riny  :D

govert

Hej Riny
Dan moet ik nog is gaan kijken maar dit jaar waren er geen.
Ik heb er wel cinnamongepareldegeelwangen gekocht maar lutino geelwangen was nix te zien .
En komen die er vaak lutino geelwange in Mol??

Groeten

Ludo

De reglementen in mol op de markt zijn enorm verstrengd.
Je moet een kwekerskaart hebben, alles moet geringd zijn, er komt een veearts controleren ezv

Verder is er binnenkort weer de maatregelen met de vogelgriep en dan wordt Mol ook meteen gesloten.
Velen hebben hierdoor jammer genoeg afgehaakt.
Vroeger kon je er wel nog eens een "zaakje" doen !

Groetjes

Ludo

Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk

Riny

Hoy Ludo
Toch is mij van verschillende kwekers uit Belgie verteld ,dat ze blij zijn met de veranderingen op de markt.
Vooral het feit dat er nu alleen Belgische kwekers, mogen verkopen.
Dus het is niet allemaal kommer en kwel.
Groetjes Riny :D

Ludo

Voor mezelf als koper vind ik het toch maar magertjes, vroeger stonden er tientallen met valkparkieten als er nu 4 staan dan is het veel, ik woon er niet zo ver vanaf  en ging vroeger bijna wekelijks.

groetjes

Ludo
Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk

govert

Ja dat klopt wel maar ik vind het vooral jammer dat er eigenlijk weing speciale muaties te vinden zijn .
Als je geluk hebt geelwangen maar anders de normale muaties

Tjerk

Hey Govert,

maar als er heel veel speciale muaties te koop waren, zijn ze toch niet meer speciaal maar ook gewoontjes. Da´s nou juist de truc, specialere mutatie vinden en/of kweken.

Groeten Tjerk

govert

Hej Tjerk
Ja dat weet ik maar als je er naar toe gaat hoop je soms toch stiekem dat daar opeens zo'n zelfdzame muaties zijn  ;).

Groeten govert