12 mei 2025, 09:40:25

Welke prijs?

Gestart door govert, 19 augustus 2006, 16:10:19

« vorige - volgende »

govert

Hej
Als volgend jaar alles goed gaat kan ik wildkleur split gepareld lutino cinnamon geelwang kweken maar wat is daar de prjs voor ?
Wat is de prijs voor en cinnamongepareldegeelwanglutino

gert overweg

als die alleen wildkleur is dan ongeveer 20 - 25 euro met de splitten erbij denk ik 35 tot 45 euro? zoiets

ik heb even wat van marktplaats gepikt ik denk ongeveer dezelfde prijs als deze voor een cinnamon geparelde geelwang lutino
http://koopjes.marktplaats.nl/dieren_en_toebehoren/vogels_parkieten_en_papegaaien/40955480.html?return=eJwljVEKgzAQBe8i6KcxSYMlEqS9ydIGDUnjYpZqW3r3rvRvBubxwEr7CbYbipWn3lbFw3qbh5kIrRBxQZ%2FbB6yRMAFQaXMS%2F6TFGcc9Odnci6Ol1hdZ62sihnfAA3dGpY3q9WEvNtP18qzY4sY2eZ82yFOtjOqekCLyT%2FDkMxdLCce8QSer4fsDY8Q0Fg%3D%3D&df=1&fta=

dan moet je het hem maar vragen.

Ludo

20 augustus 2006, 00:57:29 #2 Last Edit: 20 augustus 2006, 06:21:58 by Peter
dat lijkt me wel een heel vreemde combinatie ?

uit welke ouders wil je dat gaan kweken ?

en waarom  die cinnamon erbij ?

tussen Geelwanggepareldlutino  en geelwangcinnamongepareldlutino zie je nauwelijks verschil ?

Ludo
Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk

govert

Hej Ludo

Man wildkleur split cinnamon gepareld lutino geelwang.
Pop lutino

Jongen:50% man : wildkleur split lutino,50% lutino split cinnamongepareldegeelwang.

Jonge: pop:50% cinnamongepareldelutinogeelwang,en 50%wildkleur 

gert overweg

weet je al hoe duur ongeveer dan :)

Tjerk

Hey Govert,

weet jij dan ook zeker dan bij de Wildkleur split Cinnamon Lutino Gepareld Geelwang alle splits op het zelfde chromosoom zitten. Dus allemaal op [X1] of [X2]. Dit lijkt mij heel sterk aangaande een Geelwang Lutino nog amper te krijgen is. Laat staan dat dat dan ook nog met Cinnamon gecombineerd is. Weet je misschien de ouders van de man ook. Als het klopt wat jij wilt dan moet de moeder van de man dit zijn:

Vader: Wildkleur
Moeder: Geelwang Lutino Opaline Cinnamon.

Groeten Tjerk

govert

Hej tjerk
Bedankt ik heb me even vergist .
Jammer want ik had eindelijk gehoopt er te kunne kweken maar het zal nog even moeten wachten .
Hoe kweek je dan geelwanglutino?

Tjerk

Hallo,

uit het niets moet je een man split Geelwang Lutino hebben. Dan zitten beide splits op verschillende chromosomen, dan moet je hopen op een crossover. Of je moet een Geelwang Lutino pop hebben en daar een jong van hebben en die weer tegen over iets zetten. Dan kun je Geelwang Lutino kweken.

Groeten Tjerk

Rianne

Ik heb zelf 125 euro betaald voor een geparelde split geelwang lutino man. 40 euro lijkt me wat weinig voor een valk waar je direct dure vogels mee kan kweken.

govert

Hej Rianne
En heeft die alles x1 of x2??
Want mij is dan x1 cinnamongepareldegeelwang x2 lutino.

Groeten govert

Rianne

Zijn moeder is een lutino geelwang, dus alles zit op x2. :)

govert

Ow ok
Ik zoek al  lang achter geelwanglutino maar in belgie vind ik er niet egt maar ik blifj zoeken  :)

Groeten govert

Rianne

Grappig, want mijn valkje komt uit Belgie vandaan. :)

govert

Ow
Waar dan ??

Groeten govert

Rianne

Vlak onder Antwerpen. :)