Pepper†, Kaily†, Jamey†, (Milan,) Nina† & Cleo†

Gestart door Sanna, 24 september 2003, 13:00:32

« vorige - volgende »

Sanna

Hallo allemaal!

Ik heb vandaag even naar Feld gebeld om te horen hoe het met Nina gaat. Ze heeft zelf al weer een beetje gegeten. Nog niet veel, maar haar tong zit dan ook nog vol abcesjes. Daarom zijn ze nu overgegaan op baytril, om te kijken of ze daar beter op reageert dan op synulox. Maar ze is wel aangekomen. Marieke wist even niet meer uit haar hoofd hoeveel ze precies is, dat had Frank ergens opgeschreven, maar ze voelt al wel dikker aan. De pap houdt ze goed binnen, spuugt ze niet uit ofzo en ze zit ook niet op de bodem maar gewoon lekker op stok. Maar ja, zolang haar tong niet genezen is kan ze niet naar huis komen. Dat zou nog wel eens een beetje krap kunnen worden, volgende week donderdag ga ik al op vakantie... :-\ ::).

Ook heb ik vandaag de ecobird korrels binnen gekregen. Het doosje is houdbaar tot eind december, maar je moet het wel op een koele plaats bewaren of invriezen. Dus ik ben heel benieuwd wat Nina daarvan gaat vinden. Het ruikt een beetje naar spinazie. Maar de korrels zijn lang niet zo hard als die van nutribird, ze verkruimelen heel gemakkelijk. En ze smaken ook lekker (jaja, mama proeft alles zelf voor ;D). Dus wanneer Nina weer thuis is zal ik het er in haar voerbakje bij doen en dan maar hopen dat ze nieuwsgierig genoeg is.

Liefs, Sanna

hippysuus

Hoi Sanna, fijn om te horen dat het wat beter gaat met Nina. Ze komt er vast weer bovenop en dan hebben jij en ik samen de mooiste geparelde lutino's van het forum :-*

Ivy

Hoi Sanna.
Goed dat Nina aangekomen is! Hopelijk is haar tongetje ook gauw genezen en mag ze naar huis om lekkere korrels te eten... Ik proefde vroeger ook sommige dingen tot ik een dikke gedroogde worm en een gedroogde bij in de eivoer gezien heb... :-X

Groetjes, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

O fijn, bedankt Ivana! Ik voel me ineens ... niet zo lekker meer ... :-X :-X

;D ;D ;D

hippysuus

Ivy

Citaat van: Sanna op 13 juni 2006, 18:08:53
O fijn, bedankt Ivana! Ik voel me ineens ... niet zo lekker meer ... :-X :-X

;D ;D ;D

Не за что!!!  ;D

Sanna

Не хочу представить что я только-что кушала.... :P

Ivy

А вкусно было?  :P

Ik heb eivoer van CeDe, daar kan je ze dus echt in zien liggen :-X maar die wordt bij mij het beste gegeten.
Nu heb ik thuis een andere merk om uit te proberen, maar dat is geen succes. Misschien als ze jongen hebben... maar die ruikt en ziet eruit als cake kruimels! zo lekker!
Maar gezien ik niet weet wat er in gemalen is, kan ik me weerhouden van de restjes zelf opeten haha.

Zijn de veertjes van Haantje al opgestuurd naar Gendika?

Groetjes!

Sanna

Да, очень вкусно ;D ;D

Ja klopt, dat CéDé daar zit van alles door. Ook garnaaltjes enzo. Vroeger zat dat er niet in en deed het me altijd denken aan appel-kruimeltaart (smaakte ook bijna net zo lekker ;D), maar sinds daar allerlei insecten en weet ik wat meer doorheen gaat is mijn lust tot proeven ook vertrokken. Maar ik denk dat die korrels wel aardig veilig zijn. Volgens ecobird zitten er alleen maar planten, vitaminen en mineralen in.

Als het goed is zijn de veren naar Gendika vertrokken. Nou alleen nog wachten op bericht van Roxanne voor de uitslag. Zul je zin, met mijn geluk, dat het alleen maar meiden zijn... :-X ::)

• SH0RTY •

13 juni 2006, 19:17:23 #894 Last Edit: 13 juni 2006, 19:19:33 by • SH0RTY •
Lieve Sanna!

Jeetje, ik wist helemaal niet dat Nina bij Feldje was!
Maar gelukkig gaat het al wat beter :)

Oja, en ik heb de monsters van de monsters opgestuurd ;D

Ik weet niet hoe lang het duurt tot het terug is, maar ik hoop eigenlijk wel voordat jij op vakantie gaat!

Hier zijn ze hoor, van veertjes trekken geen spoor ;)
(2 hebben een beetje een kaal koppie, IT WASN'T ME!)  8)
Haantje mag als eerst natuurlijk ;)

Hou je op de hoogte!

liefs,
Roxanne

PS. nog meer van dit alles in the making! 6 eitjes bij Rainbow en Kizzy ::) En duurt niet lang meer of de eerste komt er al uitgekropen!

Sanna

6!!!! :o wouw zeg, die weten inmiddels van wanten ;D ;D

Eerlijk gezegd hoop ik dat Haantje een jochie is, want die andere twee doen me wel heel erg aan Jamey denken... Maar we zullen zien wat Gendika hierover te zeggen heeft ;).

Ja Rox, ik vond het echt verschrikkelijk om haar weg te brengen, de laatste keren was dat niet zo goed afgelopen :-\. En ik maak me nog wel zorgen, want ik weet nog steeds niet wat Nina dan gegeten heeft en haar tong is nog steeds niet genezen. Maar ja, ik hoop dat die baytril nou gauw gaat werken.

Liefs, Sanna

Irene

heej sanna,
das goed nieuws , dat het weer wat beter gaat met Nina,
hopelijk komt ze nog even voor je vakantie thuis; heb je haar nog even gezien, anders duurt de hereniging zo lang tussen jullie 2 tjes.
Ik vind haantje echt een lekker ding trouwens hoor; hoop echt dat het een ventje is ;)
En anders zijn er nog 6 nieuwe kansen in de maak, zo te lezen.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Sanna

Nou Irene, ik hoop ook dat ik haar nog te zien krijg voor m'n vakantie :-\. Voorlopig eet ze zelf nog veel te weinig. Dat bekkie doet echt nog wel zeer. Ik hoop zo dat die baytril snel gaat werken. Gelukkig houdt ze de pap allemaal keurig binnen. O o o, hoe komt m'n arme meisje toch weer aan zo iets akeligs?

Liefs, Sanna

Gerda

Hoi Sanna,

Ik hoop ook dat Nina naar huis mag voordat je met vakantie gaat!! Anders wordt het nog een heel geregel allemaal!!
Maar fijn dat ze wel alle pap binnenhoudt.

Na je vakantie mag een van de freggels zijn intrek bij je nemen!! Ik hoop dat haantje een ventje is!!!

Haantje de voorste:

Zo mooi!!  :o :o :o

Liefs, Gerda

Sanna

Ja hij is mooi hè Gerda?? Ik hoop zo dat het een mannetje is.

Morgen ga ik weer bellen voor Nina. Ik hoop dat er nou eindelijk wat vooruitgang is. Toen ik Nina een week geleden bracht zei Feld: "Na het weekend heb je haar weer terug". Na welk weekend bedoelde hij in hemelsnaam?? Ik vind Feld echt een aardige man en hij is echt heel kundig enzo, maar ik wou dat hij eens ophield mij steeds dingen te beloven die achteraf zo voorbarig blijken. Ik wordt er echt heel vedrietig van dat Nina nog steeds niet thuis is en dat haar bekkie nog steeds zoveel pijn doet. Hij zal toch niet een verkeerde diagnose hebben gesteld?? ??? :-\. Please Nina, come home!