Pepper†, Kaily†, Jamey†, (Milan,) Nina† & Cleo†

Gestart door Sanna, 24 september 2003, 13:00:32

« vorige - volgende »

Sanna

Cleo is vanmorgen overleden. Ze is gestikt in haar eigen braaksel. Feld heeft haar keel bekeken en een vergevorderde schimmelinfectie achter in haar keel gevonden. Cleo is dus de besmettingsbron geweest.

Pepper en Jamey hebben er ook flink last van. Ik geef ze de druppels niet meer in de bek omdat dat te veel stress geeft, maar door het water. Pepper heeft veel last van slijm in haar keel en zal ik dus nu ook veel samen met Jamey stomen.

Sorry, ik kom voorlopig niet meer op het forum. Ik ben helemaal gebroken. Dit dagboek sluit ik af. Mochten m'n andere vogeltjes het overleven dan zal ik mettertijd weer een dagboek beginnen. Anders, vaarwel.

Sanna

Riny

4 maart 2006, 14:53:27 #556 Last Edit: 4 maart 2006, 19:10:24 by Riny

Hoy Sanna
Wat vindt ik dit vreselijk erg voor je.
Ik kan geen woorden voor je vinden, om je te troosten.
Heel veel sterkte wens ik je ,en weet dat ik aan je denk.
Liefs Riny :'(

Lique

4 maart 2006, 14:58:27 #557 Last Edit: 4 maart 2006, 15:02:05 by Lique
Lieve Sanna,

ONgelooflijk! Dit kan toch niet waar zijn?
Ik vind het verschrikkelijk voor je. je hebt het al zo onwijs moeilijk gehad met Kaily, en nu ook nog eens Cleo.
Ik weet niet echt wat te zeggen, maar ik leef enorm met je mee.

Ik wens je ook enorm veel sterkte. Ga maar lekker ff met peppertje, nina en jamey knuffelen. Je zal zien dat dat je even goed zal doen.

Fred en Irene zijn hier ook, en ze willen je heel veel sterkte toewensen. Ze leven ook enorm met je mee.

Dikke knuffel LIque en Delano geeft je ook nog een grote zoen erbij.

PS. Het topic is nu gesloten, omdat je daarom vroeg, maar ik hoop dat je heel snel weer online zal komen en lekker verder kan gaan met dit dagboek. Hopelijk zal er dan geen verdriet meer komen.

Lique

13 maart 2006, 21:44:58 #558 Last Edit: 13 maart 2006, 21:47:36 by Lique
Hallo allemaal,

Helaas moet ik jullie meedelen dat Pepper ook is overleden.
In zeer korte tijd zijn Kaily, Cleo en pepper overleden.
Jamey is ziek, gelukkig heeft Nina geen ziekteverschijnselen.
OMdat Sanna zeer verdrietig is, kan ze het nog niet aan om dit zelf te vertellen, vandaar dat ik dit doe.

Ik weet dat Sanna dit onderwerp af en toe zal lezen, vandaar dat ik het topic her-open.
Ik hoop dat er veel reacties zullen komen, die Sanna een beetje moed geven, en dat ze zich wat beter zal kunnen voelen als op het moment.

Lieve Sanna,
Zoals ik in het telefoongesprek al aan heb gegeven leef ik enorm met je mee. Je valkjes zijn je alles, en stuk voor stuk worden ze je afgenomen. Het is niet eerlijk, waarom nou?
En die lieve Pepper nu ook al, verschrikkelijk! je eerste valkje, waar je al zoveel mee hebt mee mogen maken. Ze heeft een onwijs mooi leven bij je gehad, ze heeft veel liefde gekend!
Je gaf in ons gesprek al aan, van "als...", maar helaas is dit niet terug te draaien. Je kon het niet weten. Wat je wel weet, is dat Pepper, Kaily en Cleo een geweldige tijd bij je gehad hebben, hoe kort dit ook was...

Christine

Wat jammer nou!! Veel sterkte met dit enorme verlies!! :'( :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes sanna

lieve hemel zeg !!!!!!!!!!!!! jij hebt het wel heel zwaar  :-\
ik leef echt met je mee en wens je heeeeeeeel erg veel sterkte toe om dit zwaar verlies te verwerken .

knuff en  :-* hou je goed

groetjes marilyn

Riny

13 maart 2006, 21:52:14 #561 Last Edit: 13 maart 2006, 22:11:24 by Riny

''Tussen hemel en aarde
lopen drie gouden lijntjes
't is de verbintenis tussen vriendinnetjes
ondoorbroken en toch heel fijntjes''

Lieve Sanna
Vreselijk vind ik het wat jou is overkomen.
Ik wens je heel veel sterkte, met het verlies van je lieve huisgenootjes.
Ik denk aan je
Riny :-* :'(

Irene

Lieve Sanna,
woorden schieten tekort, wat een ellende!! Binnen zo'n korte tijd 3 van je "kindjes" te moeten missen :'( :'(, dat is gewoon niet eerlijk. Ik probeer me voor te stellen hoe het zal zijn, maar ik weet wel zeker dat de pijn en verdiret onbeschrijvelijk en niet te bevatten zijn!!!
Ik wil je heel veel sterkte toewensen en hoop dat Jamey er goed doorheen komt!
Ik denk aan je meissie!!!

dikke knuf :-* irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Caroline

Lieve Sanna,

Hier zijn geen woorden voor.

Heel veel sterkte met dit grote verdriet.

Hopelijk kun je het snel een plaatsje geven.

Dikke knuffel.

Rust zacht!! Kaily, Cleo & Pepper.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

bobbie

O, wat verschrikkelijk.

Heel veel sterkte toegewenst.

Nel :'(

~Natas~

Lieve Sanna,

Woorden schieten tekort.
Ik weet niet wat ik moet zeggen...............alleen dat ik nu ook mee zit te huilen met je.
Vind het verschrikkelijk voor je
EN het enige wat ik kan doen is je sterkte wensen.
:'(  :'(  :'(  :'(   :'(   :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(

Natasja

Monky

Heel veel sterkte voor de komende tijd... :'(

Liefs,
Monique
[/color][/size][/b][/i]

Gerda

Lieve Sanna,

Toen ik het van je hoorde dat Pepper er niet meer was kon ik het bijna niet geloven. Zoveel verdriet!! Drie huisgenootjes die je opeens in zo'n korte tijd hebt verloren.
Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven. Het lijkt zo oneerlijk!!

Ik hoop dat je je een beetje gesterkt voelt door alle lieve reacties hier. De pijn zal niet weggaan erdoor, maar we leven echt met je mee. En we huilen letterlijk met je mee.

We blijven duimen voor Jamey. En hopen dat Nina zo gezond blijft als ze nu is. In haar heb je nog steeds een klein beetje van Kai.

We gaan nu hopen op betere tijden, waarin je weer met plezier naar je valkjes kan kijken in plaats van met angst.
Het verdriet om Kailey, Pepper en Cleo zal blijven, alleen zal het gelukkig steeds meer gaan slijten.
Maar ze leven door in onze harten, net als onze andere vriendjes die ons verlaten hebben.
Valkjes weten niets van tijd. Ze weten niet dat ze eigenlijk te jong sterven. Maar wat ze wel weten is of ze liefde en geborgenheid hebben gehad. En dat hebben ze bij jou zeker gehad. Ze hadden geen beter leventje kunnen hebben. En dat is het belangrijkst!!

Heel veel liefs en sterkte,
Gerda

Roosje

Jeetje wat vreselijk moet dit zijn voor je Sanna :'(

Heel veel sterkte :'(

Ivy

Hoi Sanna.
Ik wil je de komende tijd veel sterkte wensen, hopelijk stopt het nu en je kan bij Jamey en Nina troost vinden.
Het is zo oneerlijk! Je deed alles om ze een goed leven te geven en toch mochten ze niet zo lang er van genieten :'(.
Liefs, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie