Pepper†, Kaily†, Jamey†, (Milan,) Nina† & Cleo†

Gestart door Sanna, 24 september 2003, 13:00:32

« vorige - volgende »

Sanna

Citaat van: Gerda op  9 januari 2006, 11:01:24
Geef haar maar een kuifkriebeltje!!!

Ze heeft nog maar 3 kuifveertjes.... :'(

Lique

Hoi Sanna,

Wat ee ngeweldig nieuws zeg, dat het "alleen maar" een nierontsteking is en geen polyoma.
Ik ben reuze blij voor je.
Hopelijk zie je alles vandaag wat minder zwart en zal alles op zijn pootjes terecht komen.

Geef de valkjes en vooral Kaily maar een stevige knuffel van oma lique :-*

groetjes Lique :-*

Ankie

Hoi Sanna

Wat ben ik blij voor je zeg !!! ;D ;D ;D
Een nierontsteking is ook niet niks ,maar in ieder geval wel te genezen !!!
Als je moet wachten en je krijgt goed nieuws is het wachten niet zo errug meer !
Ik hoop dat Kaily snel weer opknapt ,maar dat zal tijd nodig hebben . En die pap-poeptrui gooi je maar een keer extra in de was !!! ;D :D...
Maak maar gauw weer foto's van je valkjes ,want ik zou ze graag weer eens willen zien ! Een valkje met 3 kuifveertjes is ook schattig !!!

Groet van Ankie en geniet van deze mooie dag !

Sanna

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes en al jullie medeleven. Ik ben ook zo onwijs blij met dit nieuws ;D. Hahaha, maar Kaily zie er nou alles behalve schattig uit hoor :-\. Allebei haar oren zijn kaal en ze heeft voortdurend wondjes aan haar oogleden, ik hoop niet dat ze uiteindelijk zo misvormd raken dat haar haar lieve oogopslag verliest. Maar ik zal wel eens een foto van haar maken, nu durf ik het tenminste aan ::). Ik mocht gerust nog eens bij Feld langskomen, om haar te laten zien. Ik denk dat ik het ook nog wel binnenkort ga doen, misschien dat hij iets voor haar oogjes heeft en kan hij meteen kijken of ze goed vooruit gaat. Maar ik ga haar helemaal platknuffelen hoor, vooral voor 'oma Lique' hahahaha. We gaan weer zorgen dat ze al haar mooie verenpracht terugkrijgt ;).

Groetjes, Sanna

Ankie

Hoi Sanna

Hoe gaat het met Kaily en met jou ?

Groet van Ankie

Rianne

He wat een trieste berichten, maar gelukkig heeft ze geen polyoma. Ik hoop dat Kaily gauw weer opknapt want dit doet jou ook pijn zo te lezen.

Sanna

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik weer even met Kaily bij Feld geweest. Ze heeft nl. nog steeds zo'n last van haar oogjes. En ook boven op haar koppie, daar waar de kuif begint. Dat heeft ze allemaal opengekrabt. Ik had van Marieke de tip gekregen om calendula zalf op de wondjes te smeren, maar het werd niet echt beter. Zo ziet ze er nu uit:

rechter oogje

haar linker oogje, die is er het ergst aan toe

haar kuifje

Dus vandaag weer naar oom dokter. Hij heeft het me met de loep laten zien hoe slecht haar ooglidjes eingelijk zijn. Dus heeft hij haar een injectie gegeven en kreeg ik een ooggel mee (fucithalmic) die ik 3 keer per dag in en rond haar oogjes en op haar koppie moet doen. Donderdag moet ik bellen of het al beter aan het worden is. Zo niet, dan zal ze een kraagje om moeten. Dus ik hoop heel erg hard dat de gel aan gaat slaan, want m'n arme schat heeft al zo veel doorstaan. Ik vind het echt een klein wondertje dat ze er nog steeds is. Maar daar had ik tenslotte ook om gevraagd... :)

Groetjes, Sanna

marilyn

hoikes sanna

ocharme die lieve kaily, ik hoop dat ze snel geneest  ;) ze is zo'n mooi valkje en met de gel van dr feld zullen haar oogjes en haar kuifje nu wel snel genezen denk ik  ;) ik help in elk geval duimen voor jou dat de gel snel aanslaat .

groetjes marilyn

Sanna

Kaily is niet meer
... ik ben kapot ...

marilyn

hoikes sanna

bedoel je dat kaily........ naar de vogelhemel is ?
djeezes zo erg zeg  :'(  ze was zo mooi ........ik wordt er eff stil van en vind geen woorden  :'( ik hoop dat ze niet teveel pijn heeft gehad

veel strekte meid in deze voor jou o zo droevige dagen

groetjes marilyn

knuf en  :-*

Riny

Hoy Sanna
Wat erg dat je kleine Kaily er niet meer is.
Maar ik weet zeker dat ze gevoeld heeft hoeveel jij van haar gehouden hebt.
Weet dat we allemaal met je mee leven.
Groetjes Riny :-*

Gerda

Och lieve Sanna,

Wat erg voor je!!! Misschien voor de arme Kaily wel een zegen. Wat vreselijk om haar zo te zien, terwijl ze zo'n schoonheid was!!!
Ik weet hoe dol je op haar was, op dit eigenzinnige meisje met haar pittige karakter!!!

Ze was prachtig!!!

Even twee foto's van hoe ze was, zodat iedereen die dit leest haar niet herinnnert als een valkje met wondjes en plekjes, maar als de schoonheid die ze was!!

Je hebt altijd een herinnering aan haar door Nina!!!

Lieve Sanna, heel veel sterkte!!!
Gerda

Ankie

Hoi Sanna

Ik vindt het echt vreselijk voor je !!!
Weet niet goed wat ik zeggen moet ,maar wil je heel veel sterkte wensen !! Je hebt alles voor Kaily gedaan wat in je macht lag en het is vreselijk dat het zo heeft moeten lopen !!
Ik leef met je mee!!!

Heel veel sterkte !
Groet van Ankie

Sanna

Bedankt allemaal voor jullie steun, en bedankt dat je die prachtige foto's even naar boven hebt gehaald Gerda. Zo wil ik me haar herhinneren. Ik kan nog steeds niet bevatten wat er gebeurd is, het leek vorige week juist weer beter te gaan! Ik dacht echt dat ze er bovenop zou komen...  :'( :'( :'(.
De anderen missen haar ook. Of misschien voelen ze gewoon aan mij dat er iets vreselijks gebeurd is. Het is stil zonder Kai, en ik mis haar knuffels vreselijk. Nooit meer zal ik haar in me handen houden terwijl ze dichter tegen me aan kruipt. Nooit meer zal ik haar prachtige duikvluchten door de kamer zien. Nooit meer zal ik haar schitterende veren bewonderen. Ze is voor eeuwig verloren :'( :'( :'(.
Lieve Kai, rust zacht. Je hebt dit niet verdiend... We missen je allemaal verschrikkelijk schatje!
:censuur

Lin

Ach wat erg voor je. Wat jammer dat het niet goed is gekomen. Ik hoop niet dat je een schuldgevoel hebt maar trots ben op je lieverd. Veel sterkte, sorry dat ik hier een tijd niet was.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)