Pepper†, Kaily†, Jamey†, (Milan,) Nina† & Cleo†

Gestart door Sanna, 24 september 2003, 13:00:32

« vorige - volgende »

Roosje

Nina is nu net 2 uurtjes hier, en ik heb al mogen ondervinden wat een heerlijke kroelkont ze is :D

hippysuus

*Petra*

Hoi Nina !!

Weer terug thuis, lieve lutino. Lekker bij het vrouwtje thuis.
Had je ook een goede vakantie gehad? Volgens mij wel !

Liefs Twiedie.

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sanna

Hoi Twiedie!

Ja hoor, dat had jij goed gezien, ik ben weer thuis ;D. Ik heb heerlijk een weekje gelogeerd in Den Haag en daar heb ik een heleboel leuke vogeltjes ontmoet (ook twee heeeeele grote :o ;D). Maar toen vrouwtje het tuinpad bij Roos opkwam zag ik het meteen hoor ;). Ik kon me niet meer inhouden, ik moest gewoon fluiten! We hebben even lekker gekroeld en toen zijn we naar huis gegaan. Vandaag ben ik niet meer bij vrouwtje weg te slaan. Ik ga steeds in haar nek zitten, kruip onder haar haar en dan druk ik mijn snaveltje tegen haar wang aan - net zo lang tot ze weer gaat kroelen :-*. Vrouwtje zegt dat ik een heel warm snaveltje heb...
Nog 2 maandjes wachten, en dan krijg ik een eigen vriendje :D.

Liefs, Nina

Sanna

31 mei 2006, 22:34:40 #799 Last Edit: 31 mei 2006, 22:36:37 by Sanna
Kleine impressie van Roggel (camping De Leistert). Let wel: de volgende foto's zijn bij de enkele spaarzame zonnestralen op zondag genomen en zijn in geen geval representatief voor de rest van de week....  ;)

Mams bij onze luifel:

Onze vrienden:

Tentje toch niet zo waterdicht... (zoooo blij dat ik de mijne heb thuisgelaten ;D):

Tja, en je moet wat als het dan weer regent hè??  ;) ;D ;D:

En toen was er weer ... water:

Nú weten we weer waarom we altijd naar Frankrijk gaan om te kamperen :P :D.

Liefs, Sanna

febvisje

Prachtige foto's zeg Sanna.
Tof dat je er even tussen uit kan en een goede tijd gehad hebt ondanks de regen.
Grt jane

Caroline

Hoi Sanna,

Leuke foto's heb je gemaakt hoor, jammer van het slechte weer.

Je hebt een heerlijk valkje hoor, ik had ook de eer om met hemelvaart kennis met haar te maken, ze heeft zelfs nog eventjes op mijn hoofd en op schoot gezeten, een lekker kroelkippie!!

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sanna

Ja hihi, een lekker ding is het hè? Ze 'plakt' nou echt aan me, zie je dat zo'n klein beestje toch zijn mens kan missen, ondanks dat ze het prima naar haar zin heeft gehad bij Roos. Nou, ik zal morgen tegen Nina zeggen (ze slaapt nu ;)) dat tante Caroline haar ook helemaal het einde vond ;D ;D ;D.

Liefs, Sanna

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Sanna en Nina !!!

De 1e prijs in de fotowedstrijd, proficiat !!
En nu staat er een mooie kroelfoto van Nina op, super  ;D ;D!!
Goed dat je er nog aan gedacht hebt ..... ;),

liefs Petra.

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sanna

Ja hahaha, belofte maakt schuld hè? ;) ;D ;D

Irene

:o ::) ;D hoi sanna,
ik zie nu net pas dat je een nieuw dagboekje hebt waar al 6 pagina's van zijn en dit is pas mn eerste bericht :-X :-[ :o Shame on me!!!!!!!!

Wat een goed idee van je om samen met Nina een nieuw dagboekje te starten.
Wat een lief plaatje is toch!
Vooral dat bloemenmeisje ; geweldig!
Ze kunnen dan zo heerlijk vastberaden zijn om iets te slopen, whahah.

Weet je al iets meer van Rox of er een mannenfreggel bij zit?
Zal nina vast en zeker kunnen waarderen.
Ik zal Gijs trouwens ook weer eens opnieuw proberen te wegen, want die 121 van Nina, lijkt me een  ideaal streefgewicht voor mijn lutinootje ;D ;D

groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Sanna

2 juni 2006, 20:02:08 #807 Last Edit: 2 juni 2006, 20:04:47 by Sanna
Ja haha ik dacht al, waar blijft Ireen toch?? ;).

Nee, ik weet helaas nog niet of er ventjes-freggels tussen zitten. Wel heb ik alvast wat foto's van de kinders:

Als ze allemaal genoeg veren hebben gaat Rox trekken. Arme meid, ziet er tegenop als een berg om haar grut te gaan mishandelen :-X ;D. Ik heb al gezegd dat ze anders Lique maar moet laten martelen, die had er bij Milan ook geen moeite mee :D ;D ;D. En als er geen ventje tussen zit is er gelukkig nog geen man (vogel) overboord, Rainbow en Kizzy hebben al weer nieuwe verrassingen geproduceerd haha :D.

Maar goed, ik dwaal af ::) :P. Ben benieuwd hoeveel Gijsje (holle bolle ;)) weegt.

Liefs, Sanna

Irene

holle bolle? whahah tientonnertje is het. Ik ben ook erg benieuwd, maar moet er echt ff voor zitten, want ze is erg bang voor de weegschaal en grijpen en erop planten vind ik ook geen optie.
Het zal weer lokken worden, met koek en chips ::) ;D op iets gezonds komt die muts niet af hoor. ;D ;D

Maar ik heb de weg gevonden, dus ik ben er weer helemaal hoor ;D ;D
groetjes, irene

Irene

o vergeet ik nog te zeggen dat het wel erg lieve freggels zijn, zal ik ook ff bij rox zeggen. enneh... lique doet dat zonder te blikken en te blozen ;) ;D ;D
groetjes, irene