Pepper†, Kaily†, Jamey†, (Milan,) Nina† & Cleo†

Gestart door Sanna, 24 september 2003, 13:00:32

« vorige - volgende »

Roosje

Oh gelukkig maar ;)

Je jongen zijn wel heeeel mooi hoor, had ze nog niet eens gezien :-[ Maar ben heel jaloers :)

Rianne

Wat gaat de tijd toch hard! We zijn ruim een maand verder en het vliegt al. Je lutino zal straks weer nieuwe veertjes krijgen en dan word ze nog mooier! :)

Petra en Cheeky

Ha Sanna,

Ik had na een week weer flink wat bij te lezen en kijken! W

at een prachtige foto's heb je weer gemaakt zeg! Die van de valkjes boven de 2 kaarsbolletje in de glazen is heerlijk suggestief! Lijkt met alsof ze net hele grote eieren gedropt hebben... althans... dat was mijn associatie met die foto en ik moest er dus ook hartelijk om lachen!  ;D

Je spelfout zorgt wel voor veel lekkere hilariteit he?! Naar de bajes! Tjonge...! Nu al?!

Hoe is het verder met je huisje?

Groetjes,
Petra

Sanna

Ik ben het met je eens hoor Roosje, ze zijn schitterend. En ik had niet eens bont verwacht. Tja, het kan raar lopen ;D.

Heej Rianne, nou het gaat echt hard. Niet te geloven hoe snel het een 'echt' valkje is. Ja, het is te hopen voor Nina dat er nog wat veertjes bij gaan komen, maar dan in een sneller tempo als waarin lieve mama ze eraf maait ::).

Hoi Petra, wat een knoeperds he, die 'eieren'?? :D Knap van ze hoor... Nou inderdaad zeg! Maar het was dan ook wel een leuke tikfout hihi. Ik weet nog niet of het voor de valkjes ook zo uit gaat pakken, dat de nieuwe baasjes als bajes voor ze is... maar ik ga even uit van niet ;D :D. Nee hoor, geintje, ik heb al met allemaal contact gehad en het zijn allemaal hele leuke mensen. En die verdienen hele leuke vogels... ;D ;D ;D.

Nou de vogies fladderen allemaal lekker. Hun favo stekkie is natuurlijk weer helemaal bovenop een kast waar ik alleen maar met een stoel bij kom. Jaaa uitgekookt spul hoor!

Maar zeg nou zelf, zooooooo lief :-* ;) ;D

En natuurlijk ook weer druk gevoerd...

De oudste heeft nu ook een naam, die gaat ws Pippi heten en hij gaat samen wonen met een popje dat Popje heet ;D. Hihi, dat gaat wel goedkomen.

Op Boots wordt ook al met smart gewacht ;D, dus Angelique: ik ga volgende week testen of ze zelf eten ;).

En met de nieuwe papa en mama van Boris heb ik afgesproken dat ze hem eind oktober komen halen. Dan kunnen ze eerst nog lekker rustig op vakantie gaan en kunnen ze daarna hun tijd aan Boris Boef besteden ::) :).

Dus het grote wachten is nu: eten ze of eten ze niet?? Maar dat ga ik volgende week testen. Dan is Pippi ruim 6 weken oud en loopt Nina ook al tegen de 6 weken aan. Ik denk dat vooral Nina het fijn gaat vinden niet meer dat hapgrage bekkie van mama steeds op haar rug te voelen ::). Die arme mop is werkelijkwaar het ergst toegetakeld. Als ze vliegt, zie je alleen nog maar witte vleugels en kop en staart, voor de rest is ze net een vliegende garnaal.... : ROZE! Zucht.... Kaily, Kaily. Maar ja, wat doe je? Ze voeren zo onwijs goed en ik denk dat dat toch vele malen belangrijker is dan een mooi verenpakkie. Die komen wel weer terug hoor.

Groetjes, Sanna

Rianne

Hahahahaha een vliegende garnaal! ;D ;D
Leuke foto's heb je gemaakt weer, zo te zien voelen ze allemaal wat voor een baan als vrachtwagen chauffeur. ;)

Ankie

Hoi Sanne

Ik heb alweer genoten van je foto's en je verhalen.
Moet er altijd om lachen ,want je verteld het prachtig met lekker veel humor ,daar houden we wel van. ;D Hoe verzin je het ..een vliegende garnaal ;D :D..hij is leuk :D.

Moeilijk zeker wel om straks afscheid te moeten nemen van je kleintjes? :-\.Daar zou ik toch wel errug tegenop zien ,maar aan de andere kant ,als je weet dat ze goed terecht komen.
Het hoor er nu eenmaal bij.

Sterkte verder met je huisje.
Groet van Ankie

Ankie

Je hebt het zeker ..druk ,druk ,druk ,druk ,druk ,druk ,druk ,druk......enz.

Groet van Ankie

Gerda

Hoi Sanna,

Na twee weken vakantie kom ik weer eens bij je neuzen. Wat zijn de kleintjes groot geworden zeg, ze zijn prachtig.
Giertje Nina heeft dus toch pareltjes (hadden we het wel goed gezien  ;))

Wat schattig hoe je schrijft over Jamey. Hij doet me echt zo aan Nezumi denken. Hetzelfde lichaampje en hetzelfde karakter. Beschermend over wat hij lief heeft en een hak voor de indringer. (Arme Milan  :()

Ik ben blij dat alles zo goed is gegaan met dit nestje, afgezien van wat gepluk. Maar beter wat plukken en goed verzorgen en voeren dan andersom  :D

Groetjes Gerda

Sanna

Hallo allemaal!!

Tja, het is alweer effetjes geleden :-[, maar dat komt omdat ik heel druk met m'n huisje geweest ben. Maar het schilderwerk is nu bijna af (nog 1 kozijn!! ;D). M'n broer gaat vanavond de wasmachine verplaatsen en dan kan van de week het laminaat boven gelegd worden (kan ik gaan inrichten!). Volgende week maandag gaan ze de oude keuken eruit slopen en dinsdag komt dan de nieuwe. Dus het gaat opschieten!!!

Het kroost doet het uitstekend. Ik heb ze apart gezet. Pippie gaat echt prima. Het beesje eet goed en is lekker knuffelbaar. Ook is hij enorm zwaar :P, echt z'n moeder dus ;D. Pippie kan eind van de week naar z'n nieuwe papa en mama. Boots en Boris ben ik nog niet helemaal zeker van, die houd ik van de week nog goed in de gaten. Maar ik denk eigenlijk dat Boots het einde van de week ook weg kan (dit nog even onder voorbehoud Angelique!! ;) ;D)

Nina zit nog lekker in de voliere, maar die wordt ook al haast niet meer gevoerd. Alleen..... Jamey en Kaily zijn meteen al weer op zoek naar nestplaatsen ::). Nou, dat kunnen ze op hun bolle buikjes schrijven!! Volgend jaar weer een jaar.

Groetjes, Sanna

angel310

hoi sanna

ik moet zelf natuurlijk ook nog een gaatje hebben om hem op te halen ;)  ;D
maar dat moet wel lukken hoor

laat het me maar weten

groetjes angelique

Sanna

Hallo, ben ik weer!

Zo, Pippie is gisteren opgehaald door Jolanda. Pippie heeft zich voorbeeldig gedragen, lekker geknuffeld met de nieuwe mama ;D. Die gaat helemaal goed terecht komen, want Jolanda was meteen weg van hem. "Ik zou ze allemaal wel mee willen nemen...." zei ze nog, maar wees gerust Angelique, Boots is er nog hoor :D. Ik zie jou trouwens zaterdag.

Een minder leuke mededeling: Milan gaat ons helaas verlaten :'(. Het gaat echt niet meer. Jamey en hij vallen elkaar steeds aan en nu ook al in de kooi. Vanmorgen vond ik Jamey met een hele bebloede neus (is waarschijnlijk gisteravond gebeurd toen de lichten al uit waren). Lique was altijd al weg van Milan, dus ik heb met haar en Peter afgesproken dat Milan naar hun toe komt. Hij komt dan in de buiten voliere en ik heb het idee dat Milan daar stukken gelukkiger wordt (genoeg popjes om uit te kiezen ;), misschien lijken er wel een paar op Kaily...). Dus helaas wordt mijn vijftal nu al weer een viertal, maar het is het beste zo voor alle partijen.

Groetjes, Sanna

angel310

hoi sanna
ik ben blij om te horen dat boots er nog is
nog 1 weekje....... ;D
kan niet wachten
wat jammer dat het echt niet gaat tussen Jamey en Milan  :-\
maar ik denk dat hij het bij lique en peter heel goed gaat krijgen
ik heb trouwens ook weer eitjes dus als je er weer een vijftal van wil maken...... :P

groetjes en tot zaterdag

angelique

Sanna

Hahahahahaha!!! :D :D :D Maar dan alleen popjes Angelique! ;)

Hier nog even de fotoshoot van zaterdag:

Ooooo, hij komt zomaar op m'n schouder....

Klaar om te gaan (snif)

En toen was hij weg... :'(. Maar ja, ik kan ze natuurlijk onmogelijk allemaal zelf houden ::)

En hier nog even Jamey... Ik heb z'n bekkie een beetje gepoetst, want het bloed zat op z'n hele snavel. In z'n kuifje ook, maar dat zie je niet door de flits. Alleen die dikke korst in z'n neusgat durf ik niet weg te krabben, bang dat het weer gaat bloeden. Daar moet hij zelf maar een keertje voor zorgen.

De boel is nou wel rustiger nu Milan boven staat. Donderdag kan ik hem pas wegbrengen dus we hebben even voor een tijdelijke oplossing moeten zorgen. Hij heeft Nina als maatje gekregen, die zit tenminste een beetje rustig en dan blijft Milan ook rustig. Want hij ging helemaal door het lint in z'n eentje :o. En dan staan ze naast Boots en Boris. Milan is een echte vogel-vogel, hij heeft niet zo veel met mensen. Dus nu gaat het aardig.

Dit is ook veel beter voor Kaily en Jamey. Kaily is alweer begonnen zichzelf te plukken van alle stress, want Milan zat constant achter haar aan. Dus ik denk dat ik Feld maar weer om een AB kuurtje voor haar ga vragen en dan moet het vlug beter gaan.

Groetjes, Sanna

angel310

je ziet wel het bloed in zijn kuifje hoor  :-\
naar gezicht
ik hoop dat het snel geneest,maar meestal ziet het er erger uit dan dat het is

groetjes angelique

Rianne

Oei, die was z'n helmpje zeker vergeten op te zetten! :o
Gelukkig maken wij ons er drukker over dan het valkje zelf ;)