10 mei 2025, 23:34:08

donsveertjes:S:S

Gestart door elroy, 18 augustus 2006, 20:32:24

« vorige - volgende »

elroy

mijn parkiet heeft donsveertjes nog een beetje maar hij zit der de heledag aan te  trekken en het is me een rommel daar:P hij staat op me slaapkamer mag dus om de 40 min wel stofzuigen haha ik heb het der voor over ;) maar het probleem is als ik ga stofzuigen gaat hij blazen is dat erg:S

valkje-jacco

hoi,

jouw valk is in de rui, als hij last heeft van zijn veertjes trekt hij ze er wel eens uit, zolang er geen bloed uitkomt (aanzit) is het geen probleem.
Hij ziet jouw stofzuiger als gevaar, waarschijnlijk door het geluid of de onverwachtste bewegingen die je maakt, het is maar welke valk je hebt, mijn valk gaat er juist door zingen,

Als een valk blaast heeft hij angst ergens voor, is het voor je hand is het voor je stofzuiger,

gr.Mitchell ;)
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

elroy

Citaat van: valkje-jacco op 18 augustus 2006, 20:35:14
hoi,

jouw valk is in de rui, als hij last heeft van zijn veertjes trekt hij ze er wel eens uit, zolang er geen bloed uitkomt (aanzit) is het geen probleem.
Hij ziet jouw stofzuiger als gevaar, waarschijnlijk door het geluid of de onverwachtste bewegingen die je maakt, het is maar welke valk je hebt, mijn valk gaat er juist door zingen,

Als een valk blaast heeft hij angst ergens voor, is het voor je hand is het voor je stofzuiger,

gr.Mitchell ;)
eyy erg bedankt snap het nu wrm ;) en met die veren zit nog geen bloed aan

valkje-jacco

oke dan is het goed anders plukt hij zichzelf omdat hij zich zo alleen voelt
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

elroy

kan dat dan ook weeer heb hem eergister gekocht drm en zit nu beetje in een hoekje of aan het einde van de stok ( staat tegen de muur)

valkje-jacco

hoi,

alles is nieuw voor hem en moet aan alles wennen he,

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten,