Valkjes uit Anna Paulowna *bouw voliere!*

Gestart door Lin, 10 augustus 2006, 20:58:24

« vorige - volgende »

Lin

Voor degene die de nieuwsbrief hebben gelezen die wisten het al, het blok hangt bij Timmio en Alanya. Gisteren heb ik ze kunnen betrappen dat ze beiden eruit kwamen. Ieks ik heb er weer zin!! ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Anke

Hoi Lin,
Spannend hoor weer een nieuw broedseisoen. Veel pleizer en succes!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Lin,

Veel succes en plezier in het nieuwe broedseizoen! :D Wat leuk dat Timmio en Alanya al in het blok zaten!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Lin

Heel veel succes met het broedseizoen en ik ga je zeker volgen. Doe ik nu eigenlijk ook al...maar goed, ik reageer niet altijd.

mara

Rianne

Ik heb even je titel aangepast, stond een schrijffoutje in ;)
Zeker spannend! :D Hopelijk gaan ze al snel paren :)

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

ik zag trouwens de foto's nog van de voliere, mooi hoor!  je valkjes hebben het maar goed bij je!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Lin

Nou helaas nog geen nieuws. Maar ik kan niet wachten totdat het eerste ei er is. Vanaf dan zal de spanning wel weer even wegvallen. Beiden gaan er wel in, maar de ontlasting is van Alanya nog hetzelfde evenals de onderbuik.

Citaat van: Debbeltje op  5 november 2007, 11:44:48
ik zag trouwens de foto's nog van de voliere, mooi hoor!  je valkjes hebben het maar goed bij je!

wat aardig van je! dank je wel :D Morgen denk ik dat ik weer wat fotos kan plaatsen.

Caroline

Spannend hè??

Eros & Chica zitten de hele dag in het blok en ik zie het eerste eitje al zitten bij Chica.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Nog geen nieuws hier over eitjes. Ze gaan het blok in en uit maar nog geen ei van timmio en alanya. Wel krijgen we opeens allemaal al reserveringen. Ik ben benieuwd of die mensen kunnen wachten. Toch verwacht ik dat het niet lang zal duren, maar dat zal je wel weer net zien. Ik kwam er van de week achter dat al mijn fotos weg zijn. Ik was al een paar dagen bezig met fotos maken, maar helaas. Ik had ook fotos gemaakt van de andere dieren hoe die nu verblijven, dat willen jullie misschien ook wel zien. Dat moet dan maar even opnieuw gemaakt worden.

Dan maar ff een kort verhaal over de rest van de valkjes.
Tiamo en Ayla gaan prima. Vooral Tiamo fluit meer nu hij samen met Alanya en Timmio in een ruimte is. Wel had Ayla een angstig moment (ik denk ik meer!) die had iets in zich waardoor ze heel benauwd was. Ik hoop dat jullie het kunnen horen. Ook had ze haar bovensnavel in haar ondersnavel gedaan en kneep met haar ogen. Ik dacht even dat ik haar kwijt zou zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=ljMLGZTBqcQ

Kaiyo en kashira zijn nog steeds gek op elkaar. Valt weinig over te zeggen. Kaiyo heeft trouwens nog steeds zijn prachtige lange kuif. Die van Kashira blijft toch een stuk kleiner.

Yasuo en Seroiya (ach ik typte eerst de naam Naira in... :'( ) die zien elkaar niet echt zitten nog. Ik wil in de zomer tegelijk met een back up koppel van mijn vorige buurvrouw of van rianne een blok gaan geven aan ze. Kijken of ze samen kunnen. Ik wil ze dan niet binnen hebben maar dan maak ik een ruimte in het tuinhuisje voor ze. Yasuo is vrij veel aan het fluiten en reageert ook altijd op je. Die vermaakt zich prima.

Verder eigenlijk geen nieuws hier.  :-\

Groeten, Lin

Caroline

Ik duim voor je hoor, dat je maar snel eitjes mag vinden.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Lin,

Leuk om te lezen over het wel en wee van je valkjes. :D :D
Ik hoop dat er snel eitjes zijn bij Timmio en Alanya.
En ik hoop ook zeker dat Yasuo en Seroiya snel in elkaar geïnteresseerd raken! Soms duurt dat wat langer.
Ik kan het filmpje nog niet zien vanwege mijn internetinstellingen (moet wat progamma's updaten) maar ik kan me voorstellen dat je heel bang was om Ayla kwijt te raken. Gaat het nu weer helemaal goed met haar?

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki